MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Voordat de crew zich gaat beraden, lijkt het me goed om eerst de meningen van users te peilen. Wie wil hier iets over zeggen?

Svendra schreef:
Voordat de crew zich gaat beraden, lijkt het me goed om eerst de meningen van users te peilen. Wie wil hier iets over zeggen?

Gelieve meningen/visies hieromtrent hier plaatsen.

Vandaag heb ik een album van een band Aroow uit de VS toegevoegd, maar er blijkt ook een band met dezelfde maan te bestaan uit Duitsland. Nu staat Arrow uit de VS als vreemde eend in de bijt tussen de platen van de Arrow uit Duitsland. De ene band maakt reggae terwijl de ander metal maakt. Zie nevenstaande link.

Arrow

tangmaster
Gerards Dream schreef:
Vandaag heb ik een album van een band Aroow uit de VS toegevoegd, maar er blijkt ook een band met dezelfde maan te bestaan uit Duitsland. Nu staat Arrow uit de VS als vreemde eend in de bijt tussen de platen van de Arrow uit Duitsland. De ene band maakt reggae terwijl de ander metal maakt. Zie nevenstaande link.

Arrow

Nu niet meer, voortaan een I toevoegen bij de bandnaam, kan eenvoudig doormiddel van een correctie.

Bedankt voor de correctie.

Ja, is er misschien iemand die een goede afbeelding van deze plaat van Sarolta Zalatnay kan vinden?

Ik zie niet direct iets mis met de afbeelding uit je link?
Hier heb je 'm een beetje opgeschoond:

(afbeelding)

Ah dank je Fred! Maar moet dat geen jpg bestand zijn dan?

en bij nader inzien is het dat dus wel degelijk. Top!

Sietse
Beste crew,

In mijn toevoeging van Hellvete - Sint - Denijs (2013) staat een foutje.
Het album mag dan wel op een Brits label zijn uitgekomen, Hellvete (Glen Steenkiste) is nog steeds een Belg...Als bij het checken of ie goed is kan worden aangepast klopt het album direct.

Alvast bedankt.
Kusjes,

Sietse

tangmaster
Staat nu toch dat het een Belg is.

Sietse
yep, iemand was zo snel om het aan te passen

dank je

Yann Samsa
Iemand die de Petrels discografie wil vervolledigen? All Things in Common, Treetiger, Talus Dice / Beyond the High Savannahs en de split met [BOLT] staan nog niet op de site.

Alvast bedankt.

Yann Samsa schreef:
Iemand die de Petrels discografie wil vervolledigen? All Things in Common, Treetiger, Talus Dice / Beyond the High Savannahs en de split met [BOLT] staan nog niet op de site.

Alvast bedankt.

Deze singles voldoen helaas niet aan de criteria om op de site te mogen, nl. minimaal 3 non-album tracks.
Had ze graag voor je toegevoegd, maar het risico bestaat dat ze achteraf dan toch verwijderd zouden worden.

Yann Samsa
O, daar had ik zelfs nog niet op gelet. Ik dacht dat het E.P.'s waren zoals Wat Tyler. Geen probleem.

Stijn_Slayer
Wil iemand Muscadine - The Ballad of Hope Nicholls toevoegen?

Grunge-achtige band met Jonathan Wilson en Beni Hughes. Het boekje vermeldt 1997 als releasedatum.

Stijn_Slayer schreef:
Wil iemand Muscadine - The Ballad of Hope Nicholls toevoegen?

Grunge-achtige band met Jonathan Wilson en Beni Hughes. Het boekje vermeldt 1997 als releasedatum.

Toegevoegd

Stijn_Slayer
Da's snel!

Yann Samsa
Iemand die deze wil doen? Dank.

Waarom voeg je eigenlijk zelf niks toe aan deze site, Ferre?

Zou iemand deze albums willen toevoegen?

Trallery - Catalepsy
Full of Hell - Rudiments Of Mutilation
Dead - Idiots
Last Chance To Reason - Level 3
All Pigs Must Die - Nothing Violates This Nature

Bij voorbaat bedankt.

Wie wil zo vriendelijk zijn dit album toe te voegen aan de site?

(afbeelding)

Fanfare van Jonathan Wilson, volgens Amazon verschijnt het op 14 oktober 2013.

BVD!

musician schreef:
Fanfare van Jonathan Wilson, volgens Amazon verschijnt het op 14 oktober 2013.

Ik vrees dat de tracklist nog niet bekend is aangezien hij nergens vermeld staat.
Hou het wel verder in de gaten, tenzij iemand anders de tracklist wel vind.

Yann Samsa
Iemand die de nieuwe releases van 65daysofstatic en the Mountain Goats wil toevoegen?

bone machine (crew)
Yann Samsa schreef:
Iemand die de nieuwe releases van 65daysofstatic en the Mountain Goats wil toevoegen?

65daysofstatic / Van the Mountain Goats zie ik niet meteen een nieuwe release ( enkel een re-release) of heb je meer info?

Yann Samsa
Verstrooidheidsfoutje. Bedankt om 65 toe te voegen.

brajoapau schreef:
(quote)

Ik vrees dat de tracklist nog niet bekend is aangezien hij nergens vermeld staat.
Hou het wel verder in de gaten, tenzij iemand anders de tracklist wel vind.

OK, alvast dank!

Ben erg benieuwd naar johnatan zn nieuwe album. Die andere is gruwlijk

Gast
geplaatst: vandaag om 00:16 uur

geplaatst: vandaag om 00:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.