De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2013, 10:25 uur
Voordat de crew zich gaat beraden, lijkt het me goed om eerst de meningen van users te peilen. Wie wil hier iets over zeggen?
0
geplaatst: 20 juli 2013, 11:10 uur
Svendra schreef:
Voordat de crew zich gaat beraden, lijkt het me goed om eerst de meningen van users te peilen. Wie wil hier iets over zeggen?
Gelieve meningen/visies hieromtrent hier plaatsen.
0
geplaatst: 22 juli 2013, 20:24 uur
Vandaag heb ik een album van een band Aroow uit de VS toegevoegd, maar er blijkt ook een band met dezelfde maan te bestaan uit Duitsland. Nu staat Arrow uit de VS als vreemde eend in de bijt tussen de platen van de Arrow uit Duitsland. De ene band maakt reggae terwijl de ander metal maakt. Zie nevenstaande link.
Arrow
Arrow
0
tangmaster
geplaatst: 22 juli 2013, 20:49 uur
Gerards Dream schreef:
Vandaag heb ik een album van een band Aroow uit de VS toegevoegd, maar er blijkt ook een band met dezelfde maan te bestaan uit Duitsland. Nu staat Arrow uit de VS als vreemde eend in de bijt tussen de platen van de Arrow uit Duitsland. De ene band maakt reggae terwijl de ander metal maakt. Zie nevenstaande link.
Arrow
Arrow
Nu niet meer, voortaan een I toevoegen bij de bandnaam, kan eenvoudig doormiddel van een correctie.
0
geplaatst: 26 juli 2013, 11:41 uur
Ja, is er misschien iemand die een goede afbeelding van deze plaat van Sarolta Zalatnay kan vinden?
0
geplaatst: 26 juli 2013, 11:53 uur
Ik zie niet direct iets mis met de afbeelding uit je link?
Hier heb je 'm een beetje opgeschoond:

Hier heb je 'm een beetje opgeschoond:

0
geplaatst: 26 juli 2013, 12:08 uur
Ah dank je Fred! Maar moet dat geen jpg bestand zijn dan?
en bij nader inzien is het dat dus wel degelijk. Top!
en bij nader inzien is het dat dus wel degelijk. Top!
0
Sietse
geplaatst: 27 juli 2013, 14:57 uur
Beste crew,
In mijn toevoeging van Hellvete - Sint - Denijs (2013) staat een foutje.
Het album mag dan wel op een Brits label zijn uitgekomen, Hellvete (Glen Steenkiste) is nog steeds een Belg...Als bij het checken of ie goed is kan worden aangepast klopt het album direct.
Alvast bedankt.
Kusjes,
Sietse
In mijn toevoeging van Hellvete - Sint - Denijs (2013) staat een foutje.
Het album mag dan wel op een Brits label zijn uitgekomen, Hellvete (Glen Steenkiste) is nog steeds een Belg...Als bij het checken of ie goed is kan worden aangepast klopt het album direct.
Alvast bedankt.
Kusjes,
Sietse
0
Yann Samsa
geplaatst: 27 juli 2013, 22:16 uur
Iemand die de Petrels discografie wil vervolledigen? All Things in Common, Treetiger, Talus Dice / Beyond the High Savannahs en de split met [BOLT] staan nog niet op de site.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 28 juli 2013, 11:38 uur
Yann Samsa schreef:
Iemand die de Petrels discografie wil vervolledigen? All Things in Common, Treetiger, Talus Dice / Beyond the High Savannahs en de split met [BOLT] staan nog niet op de site.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Deze singles voldoen helaas niet aan de criteria om op de site te mogen, nl. minimaal 3 non-album tracks.
Had ze graag voor je toegevoegd, maar het risico bestaat dat ze achteraf dan toch verwijderd zouden worden.
0
Yann Samsa
geplaatst: 28 juli 2013, 12:06 uur
O, daar had ik zelfs nog niet op gelet. Ik dacht dat het E.P.'s waren zoals Wat Tyler. Geen probleem.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 juli 2013, 16:30 uur
Wil iemand Muscadine - The Ballad of Hope Nicholls toevoegen?
Grunge-achtige band met Jonathan Wilson en Beni Hughes. Het boekje vermeldt 1997 als releasedatum.
Grunge-achtige band met Jonathan Wilson en Beni Hughes. Het boekje vermeldt 1997 als releasedatum.
0
geplaatst: 31 juli 2013, 16:52 uur
Stijn_Slayer schreef:
Toegevoegd

0
geplaatst: 1 augustus 2013, 11:28 uur
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 15:59 uur
Zou iemand deze albums willen toevoegen?
Trallery - Catalepsy
Full of Hell - Rudiments Of Mutilation
Dead - Idiots
Last Chance To Reason - Level 3
All Pigs Must Die - Nothing Violates This Nature
Bij voorbaat bedankt.
Trallery - Catalepsy
Full of Hell - Rudiments Of Mutilation
Dead - Idiots
Last Chance To Reason - Level 3
All Pigs Must Die - Nothing Violates This Nature
Bij voorbaat bedankt.
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 22:49 uur
Wie wil zo vriendelijk zijn dit album toe te voegen aan de site?

Fanfare van Jonathan Wilson, volgens Amazon verschijnt het op 14 oktober 2013.
BVD!

BVD!
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 23:13 uur
musician schreef:
Ik vrees dat de tracklist nog niet bekend is aangezien hij nergens vermeld staat.

Hou het wel verder in de gaten, tenzij iemand anders de tracklist wel vind.

0
Yann Samsa
geplaatst: 1 augustus 2013, 23:27 uur
Iemand die de nieuwe releases van 65daysofstatic en the Mountain Goats wil toevoegen?
0
bone machine (crew)
geplaatst: 2 augustus 2013, 00:12 uur
Yann Samsa schreef:
Iemand die de nieuwe releases van 65daysofstatic en the Mountain Goats wil toevoegen?
65daysofstatic / Van the Mountain Goats zie ik niet meteen een nieuwe release ( enkel een re-release) of heb je meer info?
0
Yann Samsa
geplaatst: 2 augustus 2013, 00:26 uur
Verstrooidheidsfoutje. Bedankt om 65 toe te voegen.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 09:46 uur
brajoapau schreef:
Ik vrees dat de tracklist nog niet bekend is aangezien hij nergens vermeld staat.
(quote)

OK, alvast dank!
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 20:05 uur
Ben erg benieuwd naar johnatan zn nieuwe album. Die andere is gruwlijk
* denotes required fields.