De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 11:21 uur
Gruwlijk mooi waarschijnlijk, anders lijkt mij "erg benieuwd naar" een tikkeltje overdreven?
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 3 augustus 2013, 12:21 uur
Als de titel op de voorkant van een cd iets afwijkt van die op de zijkant, welke gebruik je dan? Allebei kan ook, dat de ene de alternatieve titel wordt.
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 15:08 uur
We houden de voorkant van de cd aan, dat is immers ook het plaatje zoals het op MuMe verschijnt. Als de tekst op de zijkant iets afwijkt, zal dat geen bewuste bedoeling hebben en lijkt me een alternatieve titel niet zinvol.
0
Sietse
geplaatst: 3 augustus 2013, 16:36 uur
Mijn optiek op deze is om af te gaan wat er in zo'n geval op de website van de artiest/label terug te vinden is. Dat is namelijk altijd de juiste, een hoes kan een misdruk hebben. Als een artiest of label het op zijn website heeft staan lijkt me dat toch niet het geval.
0
geplaatst: 3 augustus 2013, 20:25 uur
0
Sietse
geplaatst: 5 augustus 2013, 01:15 uur
Opmerking...
Ik had wat albums toegevoegd die zijn uitgekomen op het label Editions Mego, dat is veranderd naar Mego.
Nu weet ik dat het normaal is om toevoegingen als "Records" en dergelijke niet in de label naam toe te voegen. Maar het omzetten van Editions Mego naar Mego is gewoon niet correct.
Het label Mego is failliet gegaan in 2005 en in 2006 heeft een van de mensen die achter Mego zat een nieuwe label gestart genaamd Editions Mego, met een geheel andere doelstelling en andere methode en volledige nieuwe catalogus nummers (ipv MegoXXX, eMegoXXX en DeMegoXXX).
Het is vergelijkbaar met zeggen dat de band Amon Duul precies hetzelfde is als Amon Duul II.
Ik had wat albums toegevoegd die zijn uitgekomen op het label Editions Mego, dat is veranderd naar Mego.
Nu weet ik dat het normaal is om toevoegingen als "Records" en dergelijke niet in de label naam toe te voegen. Maar het omzetten van Editions Mego naar Mego is gewoon niet correct.
Het label Mego is failliet gegaan in 2005 en in 2006 heeft een van de mensen die achter Mego zat een nieuwe label gestart genaamd Editions Mego, met een geheel andere doelstelling en andere methode en volledige nieuwe catalogus nummers (ipv MegoXXX, eMegoXXX en DeMegoXXX).
Het is vergelijkbaar met zeggen dat de band Amon Duul precies hetzelfde is als Amon Duul II.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 10:08 uur
@Sietse: Bedankt. Ik opteer in dit geval voor Mego (I) versus Mego (II). Is nog even in beraad.
0
Sietse
geplaatst: 5 augustus 2013, 11:50 uur
Al ben ik zelf echt voor de toevoeging Editions er in te laten om het onderscheid echt duidelijk te houden en het voor de toevoegers onder ons eenvoudig te houden...(wat was nu ook alweer Mego I en wat was ook alweer Mego II)

Al ben ik zelf echt voor de toevoeging Editions er in te laten om het onderscheid echt duidelijk te houden en het voor de toevoegers onder ons eenvoudig te houden...(wat was nu ook alweer Mego I en wat was ook alweer Mego II)
0
Yann Samsa
geplaatst: 5 augustus 2013, 15:02 uur
Iemand (brajoapau waarschijnlijk
) die Mosquito - mosquito.bandcamp.com wil toevoegen?
) die Mosquito - mosquito.bandcamp.com wil toevoegen?
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 15:21 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 17:21 uur
Sietse schreef:
Er is volgens jouw wens besloten
. Alle albums vanaf 2006 zijn nu weer hersteld naar Editions Mego.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 19:18 uur
Svendra schreef:
Dit is al eens eerder gebeurd, en dat is toen zonder bericht weer teruggedraaid (quote)
0
Sietse
geplaatst: 5 augustus 2013, 19:46 uur
Svendra schreef:
(quote)
. Alle albums vanaf 2006 zijn nu weer hersteld naar Editions Mego. Kijk eens tof

0
geplaatst: 6 augustus 2013, 10:40 uur
Anna Calvi Plots Scary, Thrilling 'One Breath' Album for Fall Release | SPIN | Newswire
Ik geloof dat alle verplichte gegevens nu bekend zijn. Iemand die Anna's tweede toe wilt voegen? : ))))
Ik geloof dat alle verplichte gegevens nu bekend zijn. Iemand die Anna's tweede toe wilt voegen? : ))))
0
geplaatst: 6 augustus 2013, 11:00 uur
eightynine schreef:
Anna Calvi Plots Scary, Thrilling 'One Breath' Album for Fall Release | SPIN | Newswire
Helaas, de albumhoes is nog niet bekend en die hebben we toch echt nodig om het nieuwe album van haar toe te voegen op de site. Ik hou het wel verder in de gaten, tenzij iemand anders de albumhoes wel tegenkomt.
Persoonlijk denk ik dat de albumhoes vanaf midden september bekend zal zijn, maar kan natuurlijk ook eerder zijn...
0
geplaatst: 6 augustus 2013, 20:36 uur
Als iemand nog wat stemmen kwijt wil aan Bull of Heaven ... De laatste weken ruim 350 albums toegevoegd maar nog geen stemmen helaas....
0
geplaatst: 6 augustus 2013, 21:17 uur
vigil schreef:
Als iemand nog wat stemmen kwijt wil aan Bull of Heaven ... De laatste weken ruim 350 albums toegevoegd maar nog geen stemmen helaas....
Pas maar op. Toen ik iets soortgelijks zei over deze artiest 'van mij', kreeg die gelijk een 0,5* aan de broek.

0
geplaatst: 6 augustus 2013, 22:17 uur
vigil schreef:
Jezus mina, hoe krijgen ze in Godsnaam zoveel albums vol in zo korte tijd, dat is ook niet meer normaal.
Wilde je nog zeggen dat je ze ook allemaal hebt gehoord?

0
geplaatst: 6 augustus 2013, 22:34 uur
Ikke niet, ik heb me er niet mee bemoeit, ik kom tot vervelends toe steeds van die albums tegen in mijn updates. Ik snap dat we compleet willen zijn maar dit gaat echt nergens over. Nou ja Bonemachine heeft er 350 toevoegingen bij....
0
geplaatst: 7 augustus 2013, 08:03 uur
musician schreef:
Jezus mina, hoe krijgen ze in Godsnaam zoveel albums vol in zo korte tijd, dat is ook niet meer normaal.
Ja, maar laten we deze band niet onderschatten. Volgens Wiki duurt één van hun albums 8.462.937.602.125.701.219.674.955 jaar.

0
geplaatst: 7 augustus 2013, 08:11 uur
Tja, dat wordt een kwestie van volhouden met de juiste apparatuur... 

0
geplaatst: 7 augustus 2013, 19:00 uur
Zou iemand het album Slave Vows van The Icarus Line willen toevoegen?
* denotes required fields.