MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

eightynine schreef:
Throwdown komt binnenkort met een nieuwe, iemand de moeite om 'm toe te voegen?

Edit: Staat erop.

Iemand die misschien een goede albumhoes kan vinden van het album The Shepherdess and the Bone-White Bird van Stone Breath?

Ben net een tijd bezig geweest om het toe te voegen, maar kon geen albumhoes van 800 pixels breed vinden. Ik zou de hulp erg waarderen (ik ben een amateur in het toevoegen )

Zephyr
Dit album van Parhelion & Zac Keiller zag ik niet op Discogs; vandaar een link naar de site van het label. Iemand die de toevoeging wil doen ?

Hoe voeg je een album toe in het nieuwe design, joh? Ik ben even helemaal de weg kwijt!

Edit: Na lang zoeken, gevonden. Beweeg over je profiel. Een popup-je verschijnt en onder Mijn Musicmeter staat Album toevoegen.

Justinx schreef:
Hoe voeg je een album toe in het nieuwe design, joh? Ik ben even helemaal de weg kwijt!

rechtsboven uw cursor op uw avatar houden, dan verschijnt er een venstertje waar je op 'album toevoegen' kan klikken.

Sietse
fuck it, ik ga ze gewoon plaatsen.

Sietse
Hmm toch nog een moeilijkheid...hoe voer je deze in: David Lewiston - Tibetan Buddhism - Tantras Of Gyütö: Sangwa Düpa (Vinyl, LP, Album) at Discogs

David Lewiston of Monks Of The Monastery Of Gyuto, Tibet

Nee. Niemand.

Ja, dat idee had ik al.

Sietse
Kan iemand van crew mijn vraag beantwoorden hoe die plaat die ik hierboven aangeef op de site moet komen...als David Lewiston of als The monks of etc...?

Sietse schreef:
Kan iemand van crew mijn vraag beantwoorden hoe die plaat die ik hierboven aangeef op de site moet komen...als David Lewiston of als The monks of etc...?

Artiest: David Lewiston
Gastartiest: Monks of the Monastery of Gyuto, Tibet (Bij beide tracks)

Lijkt me de correcte manier van toevoegen?

Mouse on Mars - Glam (1998)

Zephyr schreef:
Dit album van Parhelion & Zac Keiller zag ik niet op Discogs; vandaar een link naar de site van het label. Iemand die de toevoeging wil doen ?
Parhelion & Zac Keiller - Farthest North (2013)

Zephyr
Dank je wel; Freddze !

Kan iemand mij misschien helpen een hoes te vinden voor deze: RA News: Saved hits 100th release with compilation - residentadvisor.net

Ponty Mython
Wanneer wordt mijn Orbital toevoeging goedgekeurd? De Alabama 3 toevoeging die ik gisteren had ingediend is vandaag al goedgekeurd, maar Orbital wacht nu al 4 dagen.

Geduld is een schone zaak.

brajoapau schreef:
(quote)

Lijkt mij ook.

Sietse
brajoapau schreef:
(quote)

Cheers, ga ik dat doen.

Ponty Mython
trebremmit schreef:
Geduld is een schone zaak.

Snap ik, maar hoe kan het dat een album dat ik gisteren heb ingediend eerder wordt beoordeeld dan een album dat ik 4 dagen geleden heb ingediend?

Ponty Mython schreef:
(quote)

Snap ik, maar hoe kan het dat een album dat ik gisteren heb ingediend eerder wordt beoordeeld dan een album dat ik 4 dagen geleden heb ingediend?

Het album is van een ander genre? Ieder genre heeft zijn eigen crewleden die de toevoegingen en correcties beoordelen.

Ponty Mython
Dat zal het zijn. De ene viel in 'electronic' en de ander was een soundtrack.

Wie wil er zo vriendelijk zijn om dit album toe te voegen aan onze site?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/4c/Earl_Thomas_with_Paddy_Milner_%26_the_Big_Sounds.jpg/220px-Earl_Thomas_with_Paddy_Milner_%26_the_Big_Sounds.jpg

Earl Thomas with Paddy Milner & The Big Sounds (2008)

BVD!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:20 uur

geplaatst: vandaag om 19:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.