MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Is er iemand die mij graag wilt helpen om deze site te verrijken met wat black metal?

Bölzer - Roman Acupuncture - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com

Alvast bedankt!

Jij rockt. Sank joe verrie mutsj!

Kan iemand het nieuwe album van Projekt Rakija, albumtitel: Pump up the radio, toevoegen? Dan kan ik mijn recensie over dit album plaatsen.
Bij voorbaat mijn dank, Fred (muziekwereld.com)

Mijn dank CHIEP voor het toevoegen; ik zal nu mijn recensie plaatsen van Projekt Rakija - Pump up the radio.

panjoe (moderator)

Comedy of Errors heeft een nieuw album uit, en het staat niet op de site. Het album is: Comedy of Errors - Spirit . Kan iemand dit album aan de site toevoegen? Ik heb iun het verleden wel eens albums aan deze site toegevoegd, maar het is zo'n "pain in the ass" dat ik er geen zin meer in heb.....

Soul Dreamer schreef:
Comedy of Errors heeft een nieuw album uit, en het staat niet op de site. Het album is: Comedy of Errors - Spirit . Kan iemand dit album aan de site toevoegen? Ik heb iun het verleden wel eens albums aan deze site toegevoegd, maar het is zo'n "pain in the ass" dat ik er geen zin meer in heb.....
Hij staat in de wachtrij.

En inmiddels op de site.

Yann Samsa

Yann Samsa
Dank

Hierbij een verzoek om het nieuwe (3e) album 'With Muffled Drum' van de Volendamse folkrockband Vast Countenance toe te voegen. Dan kan ik mijn recensie over hun nieuwe album plaatsen.

Bij voorbaat mijn dank.

ajax013 schreef:
Hierbij een verzoek om het nieuwe (3e) album 'With Muffled Drum' van de Volendamse folkrockband Vast Countenance toe te voegen. Dan kan ik mijn recensie over hun nieuwe album plaatsen.

Vast Countenance - With Muffled Drum (2015)

Let er wel op dat je je recensie bij het album plaatst, en niet in dit topic.

Ik weet niet of ik hier ook om corrigeerhulp mag vragen, maar ik doe het gewoon.

Regina Spektor - Soviet Kitsch (2004) is al in zeer beperkte uitgave in 2003 uitgebracht (eigenlijk alleen te kopen bij The Strokes Tour van 2003), zie hier: Regina Spektor - Soviet Kitsch (CD, Album) at Discogs . Mag ik hem dan corrigeren naar 2003?

Teunnis schreef:
Regina Spektor - Soviet Kitsch (2004) is al in zeer beperkte uitgave in 2003 uitgebracht (eigenlijk alleen te kopen bij The Strokes Tour van 2003), zie hier: Regina Spektor - Soviet Kitsch (CD, Album) at Discogs . Mag ik hem dan corrigeren naar 2003?
Als het een officiële uitgave betreft (dus geen demo/bootleg etc.) dan mag het. Ik heb al gezien dat dat idd zo is, dus een correctie is eigenlijk gewoon op zijn plaats.

Lekker snel antwoord!

Hoe zit het als je een album wilt toevoegen wat via Pledgemusic wordt uitgebracht?

Ik zie nergens een officiele datum maar wel dat de pledges binnen 94 dagen gedaan moeten worden, mag je dit als een releasedatum beschouwen?

Yann Samsa
Verzoekje. De twee EPs van Dollanganger, zo is haar disco op Musicmeter ook 's volledig.

BabyLand | Nicole Dollanganger - nicoledollanganger.bandcamp.com
Columbine EP | Nicole Dollanganger - nicoledollanganger.bandcamp.com

Alvast bedankt

Yann Samsa
Dankje Freddze

E-Clect-Eddy schreef:
Hoe zit het als je een album wilt toevoegen wat via Pledgemusic wordt uitgebracht?

Welk album?

Pledgemusic zorgt enkel voor de financiering van het album. Zij brengen het album niet daadwerkelijk uit.

bennerd, de 3 gevraagde Black Flag eepeetjes staan er op nu.

freddze schreef:
bennerd, de 3 gevraagde Black Flag eepeetjes staan er op nu.

Held! Bedankt.

L_T_B schreef:
(quote)

Welk album?

Pledgemusic zorgt enkel voor de financiering van het album. Zij brengen het album niet daadwerkelijk uit.

Maar als een album als digitale download wordt aangeboden dan zou je dit toch als een releasedatum kunnen beschouwen?

Nieuwe album van Wendy James - The Price of the Ticket

Ozric Spacefolk
Deze EP met oude songs van The Fixx, die opnieuw zijn opgenomen en uitgebracht is in 2010, staat dubbel op Spotify, maar betreft dezelfde collectie songs.
Deze zou ik graag toegevoegd zien.
Op itunes staat hij ook, maar staat het jaartal 1989 erbij. Dit is echt (ik zweer het) foutief.
De songs zijn in 2010 opnieuw opgenomen (waarschijnlijk iets met rechten) om op itunes en spotify aan te bieden.

Link 1: Spotify - play.spotify.com

Link 2: Spotify - play.spotify.com

Link 3: One Thing Leads To Another - Greatest Hits - EP by The Fixx on iTunes - itunes.apple.com

Link 4: One Thing Leads To Another - Greatest Hits (EP) by The Fixx : Rhapsody

Ik zou het graag toegevoegd willen hebben. Omdat het nieuwe opnamen betreft kan er een leuke discussie volgen.

Kos
Ligt het aan mij of staat soundtrack van de docu Amy niet op de site? Kan het niet vinden.

Kos schreef:
Ligt het aan mij of staat soundtrack van de docu Amy niet op de site? Kan het niet vinden.
Bij deze staat ie op de site.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:42 uur

geplaatst: vandaag om 11:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.