MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Kos
Dank U!

Ozric Spacefolk
Wie kan// wil deze toevoegen?

Dit is de volledige plaat : http://www.rikemmett.com/index.php/marcos-secret-songbook/

Hier de ingekorte versie zoals hij op itunes staat: Marco's Secret Songbook (Abridged) by Rik Emmett on iTunes - itunes.apple.com

Hier nog wat extra info: MapleMusic.com: Product: 'Marco's Secret Songbook CD'

Ozric Spacefolk
Ozric Spacefolk schreef:
Deze EP met oude songs van The Fixx, die opnieuw zijn opgenomen en uitgebracht is in 2010, staat dubbel op Spotify, maar betreft dezelfde collectie songs.
Deze zou ik graag toegevoegd zien.
Op itunes staat hij ook, maar staat het jaartal 1989 erbij. Dit is echt (ik zweer het) foutief.
De songs zijn in 2010 opnieuw opgenomen (waarschijnlijk iets met rechten) om op itunes en spotify aan te bieden.

Link 1: Spotify - play.spotify.com

Link 2: Spotify - play.spotify.com

Link 3: One Thing Leads To Another - Greatest Hits - EP by The Fixx on iTunes - itunes.apple.com

Link 4: One Thing Leads To Another - Greatest Hits (EP) by The Fixx : Rhapsody

Ik zou het graag toegevoegd willen hebben. Omdat het nieuwe opnamen betreft kan er een leuke discussie volgen.

En deze ook nog steeds graag toevoegen

Kos: Classic Funk (2015)

eightynine: Clean Girls - Despite You (2015)

Ozric Spacefolk: The Fixx - One Thing Leads to Another (2010). Van (de volledige versie van) Marco's Secret Songbook is geen goeie hoes te vinden.

Ozric Spacefolk
freddze schreef:
Kos: Classic Funk (2015)

eightynine: Clean Girls - Despite You (2015)

Ozric Spacefolk: The Fixx - One Thing Leads to Another (2010). Van (de volledige versie van) Marco's Secret Songbook is geen goeie hoes te vinden.

Senk joe...

Ozric Spacefolk
Tegenwoordig is de lijn tussen officieel en in-officieel steeds moeilijker te trekken.
Op Musicmeter duikt de ene na de andere bootleg-achtige plaat op. Allemaal verkrijgbaar via Amazon of te beluisteren via Spotify etc.
Wat is nu precies de wenselijkheid hiervan?

Bijvoorbeeld deze 4 recent uitgegeven releases van Heart:

Soul Of The Sea/Radio Broadcast by Heart: Amazon.co.uk: Music

Strange Night: Amazon.co.uk: Music

Live Pittsburgh 1978 by Heart: Amazon.co.uk: Music

High Times & Other Delights [Live In Pittsburgh 1978] by Heart: Amazon.co.uk: Music

Allemaal uitgegeven via vage labels als Smokin en Nova Sales & Distribution etc.
Overigens is die wildgroei van liveplaten bij andere bands al langer aan de gang en bemerk ik ook klachten bij andere users.

Mochten ze op Spotify staan, dan beluister en rate ik ze. Maar is het eigenlijk allemaal wel de bedoeling van deze site?

Iemand die iT, The 11th Album DJ Stephen - iT - Future Of Dance (CD) at Discogs
wil toevoegen, dan is de serie compleet.

b.v.d.

De Limburgse rockband Kill Ferelli heeft afgelopen vrijdag in hun 'thuishaven' Roermond een presentatie gegeven van hun 2e album Bastards And Sweethearts. Ik heb zojuist een recensie afgerond, die morgenavond zal worden geupload naar mijn muzieksite. Het lijkt mij de moeite waard om mijn recensie ook op musicmeter te publiceren, maar vooralsnog ontbreekt het album nog in de database.

Kan iemand mij helpen door dit album toe te voegen?
Bij voorbaat mijn dank.
Fred (Muziekwereld)

ajax013 schreef:
Kan iemand mij helpen door dit album toe te voegen?
Bij voorbaat mijn dank.

Kill Ferelli - Bastards and Sweethearts (2015)

Mijn dank brajoapau voor het toevoegen van Kim Ferelli. De recensie heb ik inmiddels gepubliceerd.
Fred (Muziekwereld)

Wie wil er zo vriendelijk zijn dit mini-album van de Golden Earring op de site neer te zetten?
The Hague verschijnt 4 december en heeft 5 nieuwe nummers.

BVD!

http://3.bp.blogspot.com/-9QVq5zpslE0/Vjykg9aSwiI/AAAAAAAAiRU/w8CUshgs7cU/s320/album-the-hague.jpg

Zou iemand deze willen toevoegen:

Ondergewaardeerde garage-rock band. Heerlijk

The Melted Americans - Evil Monkey Bowl at Discogs

Dank je freddze
Proficiat met je 17.000e toevoeging (wow)

Ozric Spacefolk
Hoi freddze,

Zou je deze prachtplaat kunnen toevoegen?

Volgens de reglementen mag die Sinterklaas-cd van Bartje z'n zus niet op de site.
Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl:
* geen CD's die als extraatje bij bv. een boek, krant of tijdschrift zitten
(dus ook niet bij een wasproduct):
TV Oranje Shownieuws - tvoranjeshownieuws.nl

Ozric Spacefolk
he gut, wat jammer nou

Kan iemand de mooie tilburgse jazzplaat van Paul van Kemenade toevoegen?
bvd

Paul Van Kemenade - Call (Vinyl, LP, Album) at Discogs

dank je voor deze supersnelle service

iemand zin om Scott Worthington - Prism toe te voegen?

Yann Samsa
Verzoekjes
Ludovico Einaudi - Elements at Discogs (vreemd dat deze nog niet werd toegevoegd)
Lords | Eluder - eluder.bandcamp.com

Thanks

Yann Samsa schreef:

Ludovico Einaudi - Elements at Discogs (vreemd dat deze nog niet werd toegevoegd)
Is dat geen klassieke muziek? Volgens Discogs iig dus wel.
Klik.

Yann Samsa
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Is dat geen klassieke muziek? Volgens Discogs iig dus wel.
Nah, zou oké moeten zijn. Zijn andere werken staan ook op MuMe, en de nieuwe is niet meteen wat anders dan een Divenire of La Matina. Pianowerkje; als Olafur Arnalds aanvaard wordt, dan dit zeker.

Bedankt voor Eluder

DjFrankie (moderator)
Yann Samsa schreef:
(quote)
Nah, zou oké moeten zijn. Zijn andere werken staan ook op MuMe, en de nieuwe is niet meteen wat anders dan een Divenire of La Matina. Pianowerkje; als Olafur Arnalds aanvaard wordt, dan dit zeker.

Bedankt voor Eluder

Ingediend Elements

DjFrankie (moderator)
korenbloem schreef:
iemand zin om Scott Worthington - Prism toe te voegen?

Ingediend

Gast
geplaatst: vandaag om 11:42 uur

geplaatst: vandaag om 11:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.