MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Zephyr
Is er iemand die deze wil toevoegen ?

Robert Davies - Dawn (File, MP3) at Discogs

Zephyr
Dankjewel; freddze !

Ozric Spacefolk
Ik heb weer een leuke rariteit:

Steve Blimkie* - Steve Blimkie And The Reason (Vinyl, LP) at Discogs

wie voegt deze voor mij toe?
Bij voorbaat dank...

Ozric Spacefolk

Thanks buddy....

Lukt het je ook op die andere plaat van de band er op te zetten (scroll naar beneden)

500 Internal Server Error - canadianbands.com

Ozric Spacefolk: ik vind helaas geen geschikte hoes. Enkel die van 150x150px uit je link en dan nog één van heel slechte kwaliteit, met plastic erover en zo.

DjFrankie: ik heb intussen die platen van Robert Davies zelf al toegevoegd. Was mij hier toch maar wat aan het vervelen, vandaar....

Ozric Spacefolk
Ik heb weer een mooie rariteit gevonden.
Leden van a-ha speelden hierin:

Bridges (4) - Fakkeltog (Vinyl, LP, Album) at Discogs

kistenkuif
Is er een behulpzame liefhebber die deze twee erg fijne (4cd) Universal-boxjes wil toevoegen mét tracklist? Als halve digibeet loop ik telkens vast... Bij voorbaat dank!

Various - Sixties Top 100 (CD) at Discogs

Various - Sixties Top 100 Vol. 2 (CD) at Discogs

DjFrankie (moderator)
Ozric Spacefolk schreef:
Ik heb weer een mooie rariteit gevonden.
Leden van a-ha speelden hierin:

Bridges (4) - Fakkeltog (Vinyl, LP, Album) at Discogs

Bridges - Fakkeltog (1980)

DjFrankie (moderator)
kistenkuif schreef:
Is er een behulpzame liefhebber die deze twee erg fijne (4cd) Universal-boxjes wil toevoegen mét tracklist? Als halve digibeet loop ik telkens vast... Bij voorbaat dank!

Various - Sixties Top 100 (CD) at Discogs

Various - Sixties Top 100 Vol. 2 (CD) at Discogs

Staan er al op Sixties Top 100 (2007)

kistenkuif
DjFrankie Ik schaam mij diep, mijn hersens lijken op kattengrind. Merci voor bericht. Het zijn prettige samenraapsels, die boxjes.

Ozric Spacefolk

Maartse buien - Palinckx & Palinckx - Catawiki

wil een handige mens bovenstaande lp val de gebroeders Palinckx toevoegen, nederjazz die niet mag ontbreken op een serieuze muzieksite. M.i.
b.v.d.

DjFrankie (moderator)
saxotoon schreef:

wil een handige mens bovenstaande lp val de gebroeders Palinckx toevoegen, nederjazz die niet mag ontbreken op een serieuze muzieksite. M.i.
b.v.d.

Ingediend

DjFrankie (moderator)
saxotoon schreef:

b.v.d.

Palinckx & Palinckx - Maartse Buien (1984)

kistenkuif schreef:
Zou iemand dit dubbelabum willen toevoegen, alsjeblieft

Staat in de wachtrij!

kistenkuif
da dude merci, het heeft geen haast...

kistenkuif schreef:
merci, het heeft geen haast...

Hij staat er op!

kistenkuif
da dude Dankjewel! Wel een klein probleempje: het dubbelalbum hoort natuurlijk gewoon in het totale overzicht van Thelonius Monk te staan en zweeft nu in het luchtledige. Eens kijken hoe we dat oplossen....?

Dit is een samenwerking van Thelonious Monk en Johnny Griffin, kistenkuif, daarom is "Thelonious Monk Quartet Featuring Johnny Griffin" de artiest volgens de toevoegregels van MuMe. Iemand heeft die artiest wel alvast opgesplitst (dank!), zodat het samenwerkingsverband nu genoemd staat onderaan de pagina van TM (en JG).

kistenkuif
da dude schreef:
Dit is een samenwerking van Thelonious Monk en Johnny Griffin, kistenkuif, daarom is "Thelonious Monk Quartet Featuring Johnny Griffin" de artiest volgens de toevoegregels van MuMe. Iemand heeft die artiest wel alvast opgesplitst (dank!), zodat het samenwerkingsverband nu genoemd staat onderaan de pagina van TM (en JG).

Jouw toevoeging was helemaal in orde. Nogmaals dank. dazzler is zo vriendelijk geweest de aanvulling/splitsing te verzorgen na mijn verzoek.

helemaal goed!

Kan iemand deze toevoegen? Kom ik over 88 jaar hier terug voor een recensie!
Wu-Tang Clan - Once Upon a ...

Joshua68 schreef:
Kan iemand deze toevoegen? Kom ik over 88 jaar hier terug voor een recensie!
Wu-Tang Clan - Once Upon a ...
Nee, lees hier waarom.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:42 uur

geplaatst: vandaag om 11:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.