MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
hrmnbstr schreef:
Zou iemand wellicht deze E.P. (indien deze aan de toevoegcriteria voldoet) toe willen voegen?

Het Lurelei Cabaret - O.K. en W. (1963)

Wie wil voor mij het nieuwe album van Smokin' Dynamite toevoegen aan de site?
De band heeft ook al twee albums op musicmeter staan.

Voor degenen die het niet meer wisten, Smokin' Dynamite is de band van onze user Droombolus!!

Het album wordt in eigen beheer uitgegeven en is maar in beperkte oplage verkrijgbaar zeg ik maar alvast. Maar geweldig dat er na zo'n lange tijd weer iets nieuws mag verschijnen. Mij doet hij er in ieder geval een groot plezier mee.

Verschijnt 10 juni a.s. en het zal ongetwijfeld weer vallen onder de noemer "bluesrock"

Voorzijde:
https://myalbum.com/photo/1asdZrEnYB7Q/360.jpg

Achterzijde (met tracksvermelding):
https://myalbum.com/photo/aH9JBUMv1d4w/360.jpg

Iemand die dit album wil toevoegen?

Mega Reefer Scratch - Honky Soul Times (CD, Album) at Discogs

Bij voorbaat dank!

musician schreef:
Wie wil voor mij het nieuwe album van Smokin' Dynamite toevoegen aan de site?

Als je me (eventueel per PM) een minimaal 800x800 hoes kan bezorgen wil ik hem best wel even toevoegen voor je hoor.

Dank u wel brajoapau, voor het toevoegen.

Zou iemand deze kunnen toevoegen? Bij voorbaat dank.
Wonder Woman (soundtrack) - Wikipedia - en.wikipedia.org

CHIEP (crew)
iTunes is sinds gisteravond van lay-out veranderd, maar je kan er nog steeds terecht voor hoezen in een groot formaat. Check Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl.

Dat vermoeden had ik al. Zie nu alleen geen labels meer bij i-tunes of kijk ik niet goed?

En de last.fm-knop voor tracks importeren doet het bij mij ook niet meer, meer mensen last van?

Edit: hij lijkt inmiddels weer te werken.

musicfriek schreef:
Zie nu alleen geen labels meer bij i-tunes of kijk ik niet goed?

Je kijkt goed hoor; labels worden aldaar niet langer meer vermeld.
De last.fm importeer knop gebruik ik nooit, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven helaas.

Iemand die dit pas verschenen album wil toevoegen?

Cross My Palm With Silver - Avishai Cohen

ECM Records - ecmrecords.nl

heartofsoul schreef:
Iemand die dit pas verschenen album wil toevoegen?

Een goede maand geleden al reeds toegevoegd.

Dank u wel, brajoapau voor het antwoord. Toen ik echter in eerste instantie zocht heb ik niet goed genoeg opgelet, want dan had ik kunnen constateren dat de naam Avishai Cohen twee maal voorkomt; maar bij de eerste vermelding komt dit abum niet voor. Waarschijnlijk moeten de twee bestanden dus worden samengevoegd?

Edit: ik kom net tot de ontdekking dat er twee musici met dezelfde naam bestaan. Cross My Palm With Silver staat op naam van de trompettist Avishai Cohen.

Bij De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic #2:

De hoes van Don McLeans elpee Chain Lightning is niet de originele, zie ook de wikipediapagina en die van discogs. De hoes die nu te zien is, is de voorkant van een Nederlandse ceedee-release uit 1994, volgens mij.
Zou iemand dit misschien willen aanpassen? Bij voorbaat dank!

hrmnbstr schreef:
Zou iemand dit misschien willen aanpassen? Bij voorbaat dank!

Aangepast.

brajoapau schreef:
Aangepast.
Dank!

Mag deze erop, en zo ja, hoe voer ik de klassieke uitvoeringen in?

RA News: Max Richter compiles Rough Trade's new series, Behind The Counter - residentadvisor.net

EttaJamesBrown schreef:
Mag deze erop?

Deze hebben andere users ook al eens proberen toe te voegen, maar is/was geen acceptabel hoesje voorhanden helaas.

Manuel schreef:
Mag deze erop, en zo ja, hoe voer ik de klassieke uitvoeringen in?

Volgens mij mag deze er wel op, en hier kan je zien hoe de verschillende artiesten ingevoerd worden.

Graag Lee Bains III & the Glory Fires - Youth Detention Don Giovanni Records - dongiovannirecords.com , uit 30-6-2017

Sinds discogs user based is en mensen lui zijn is er nog geen discogs link.

Simon Smith (crew)
Weet iemand hoe je tegenwoordig hoezen kunt downloaden van iTunes/Apple music? De site is helemaal aangepast.

Iemand die dit album wil toevoegen?

The Montgomery Brothers - Groove Yard at Discogs

Gast
geplaatst: vandaag om 09:31 uur

geplaatst: vandaag om 09:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.