De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2017, 22:44 uur
catchup schreef:
David Thomas (die van Pere Ubu) heeft een album gemaakt met P.O. Jorgens, wil iemand dit toevoegen?
David Thomas (die van Pere Ubu) heeft een album gemaakt met P.O. Jorgens, wil iemand dit toevoegen?
David Thomas & P.O. Jørgens - Live Free or Die (2017)
0
catchup
geplaatst: 3 november 2017, 00:36 uur
Bedankt voor het toevoegen, ik zal er iets aardigs over schrijven.
David Thomas
Dit is de artiest waar deze bij hoort. Overigens staat het album ook op spotify.
En hij heeft niets te maken met de band Take 6 die op deze artiestenpagina genoemd wordt, dat is een andere David Thomas.
David Thomas
Dit is de artiest waar deze bij hoort. Overigens staat het album ook op spotify.
En hij heeft niets te maken met de band Take 6 die op deze artiestenpagina genoemd wordt, dat is een andere David Thomas.
0
geplaatst: 3 november 2017, 11:40 uur
Kan Bill MacKay & Ryley Walker toegevoegd worden aan de groepen/samenwerkingen van Ryley Walker?
0
geplaatst: 3 november 2017, 11:46 uur
Holden schreef:
Kan Bill MacKay & Ryley Walker toegevoegd worden aan de groepen/samenwerkingen van Ryley Walker?
Done.

1
geplaatst: 4 november 2017, 17:55 uur
Weer wat verzoekjes. Je zal hiermee niet snel Sir Spamalot en DjFrankie voorbijsteken in de toplijst, toch verdienen onderstaande albums wel een plekje op deze site. Allemaal te vinden op Discogs maar een goede hoes vinden is minder vanzelfsprekend. Dank bij voorbaat. 
Dinah Washington - Dinah Washington Sings The Blues at Discogs
Chris Connor - This Is Chris at Discogs
Aretha Franklin With The Ray Bryant Combo - Aretha at Discogs
The George Shearing Quintet With Nancy Wilson - The Swingin's Mutual at Discogs
Betty St. Claire - What Is There To Say (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Betty Carter and Ray Bryant - Meet Betty Carter And Ray Bryant at Discogs
Lurlean Hunter - Blue & Sentimental at Discogs
Honi Gordon - Honi Gordon Sings at Discogs

Dinah Washington - Dinah Washington Sings The Blues at Discogs
Chris Connor - This Is Chris at Discogs
Aretha Franklin With The Ray Bryant Combo - Aretha at Discogs
The George Shearing Quintet With Nancy Wilson - The Swingin's Mutual at Discogs
Betty St. Claire - What Is There To Say (Vinyl, LP, Album) at Discogs
Betty Carter and Ray Bryant - Meet Betty Carter And Ray Bryant at Discogs
Lurlean Hunter - Blue & Sentimental at Discogs
Honi Gordon - Honi Gordon Sings at Discogs
1
geplaatst: 4 november 2017, 18:16 uur
Lurlean Hunter heb ik net toegevoegd, de rest wil ik later wel doen, of iemand anders moet zin hebben.
0
geplaatst: 7 november 2017, 07:12 uur
Kronos schreef:
Weer wat verzoekjes.
Weer wat verzoekjes.
Die van Aretha Franklin staat reeds op de site, en voor die van Chris Connor kom ik helaas geen goed hoesje tegen; al de andere zijn inmiddels toegevoegd door mezelf en andere bereidwillige helpers.

0
geplaatst: 7 november 2017, 15:14 uur
Mijn dank aan jou en de andere bereidwillige helpers is groot. 

0
geplaatst: 9 november 2017, 12:10 uur
Heeft iemand tijd en zin om dit album toe te voegen?
Dee Dee Sharp* - Do The Bird at Discogs
Bij voorbaat mijn grote dank!
Dee Dee Sharp* - Do The Bird at Discogs
Bij voorbaat mijn grote dank!
0
geplaatst: 9 november 2017, 13:10 uur
heartofsoul schreef:
Dee Dee Sharp - Do the Bird (1963)
0
geplaatst: 9 november 2017, 13:14 uur
0
geplaatst: 10 november 2017, 10:04 uur
Er is een nieuw dubbel EP album van Greta van Fleet. Genaamd From The Fires. 7 november uitgebracht. Zou deze toegevoegd kunnen worden?
0
geplaatst: 10 november 2017, 11:36 uur
thekelvini schreef:
Er is een nieuw dubbel EP album van Greta van Fleet. Genaamd From The Fires. 7 november uitgebracht. Zou deze toegevoegd kunnen worden?
From the FiresEr is een nieuw dubbel EP album van Greta van Fleet. Genaamd From The Fires. 7 november uitgebracht. Zou deze toegevoegd kunnen worden?
0
geplaatst: 10 november 2017, 13:42 uur
0
geplaatst: 10 november 2017, 14:47 uur
Kan iemand deze twee toevoegen:
Snoop Dogg - M.A.C.A.
Hans Zimmer - Blue Planet II?
Dank alvast.
Snoop Dogg - M.A.C.A.
Hans Zimmer - Blue Planet II?
Dank alvast.
1
geplaatst: 10 november 2017, 14:57 uur
Die van Snoop Dogg staat al op de site:
Snoop Dogg - Make America Crip Again (2017)
Andere staat in de wachtrij.
Snoop Dogg - Make America Crip Again (2017)
Andere staat in de wachtrij.
0
geplaatst: 11 november 2017, 12:43 uur
Dag,
Ik heb enkel correctieverzoekjes. Zou iemand wellicht de tracktijden willen invullen voor de volgende albums:
De Jasperina Show - discogs: De Jasperina Show
Fien - muziekweb: Fien
Hoe Wordt een Mens een Ster... - muziekweb: Hoe wordt een mens een ster...
De Gekkin van de Gracht - muziekweb: De gekkin van de gracht
Thuis Best: Spuitbus 3:08, Thuisland 3:07, Waar zijn de grote geesten 3:16, Kinderen 4:40, Game over 7:04, Maak es wat af 4:13, Strictly country style 4:08, De bokken en de schapen 4:30, Onze taal 2:52, Het bestuur 5:28 bron: discogs: Thuis Best (achterzijde elpee)
Bij voorbaat dank!
Ik heb enkel correctieverzoekjes. Zou iemand wellicht de tracktijden willen invullen voor de volgende albums:
De Jasperina Show - discogs: De Jasperina Show
Fien - muziekweb: Fien
Hoe Wordt een Mens een Ster... - muziekweb: Hoe wordt een mens een ster...
De Gekkin van de Gracht - muziekweb: De gekkin van de gracht
Thuis Best: Spuitbus 3:08, Thuisland 3:07, Waar zijn de grote geesten 3:16, Kinderen 4:40, Game over 7:04, Maak es wat af 4:13, Strictly country style 4:08, De bokken en de schapen 4:30, Onze taal 2:52, Het bestuur 5:28 bron: discogs: Thuis Best (achterzijde elpee)
Bij voorbaat dank!
1
geplaatst: 11 november 2017, 13:45 uur
hrmnbstr schreef:
Zou iemand wellicht de tracktijden willen invullen voor de volgende albums
Zou iemand wellicht de tracktijden willen invullen voor de volgende albums
Vreemd dat ik ze de blijkbaar vergeten was, maar heb ze inmiddels toegevoegd.

0
geplaatst: 12 november 2017, 09:46 uur
Ik heb er geen verstand van, dus heb geen correctie ingediend, maar is dit niet dezelfde artiest?
Operation: Mindcrime
Queensrÿche
Het zal wel iets met een split te maken hebben, maar eerstgenoemde heeft ook een album onder Queensrÿche uitgebracht: Queensrÿche - Frequency Unknown (2013)
Operation: Mindcrime
Queensrÿche
Het zal wel iets met een split te maken hebben, maar eerstgenoemde heeft ook een album onder Queensrÿche uitgebracht: Queensrÿche - Frequency Unknown (2013)
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 november 2017, 10:11 uur
chevy93, na een kleine vechtscheiding tussen zanger Geoff Tate en de rest van Queensrÿche waren er twee groepen met dezelfde naam in omloop. Na een onderlinge schikking kreeg Tate de rechten op de naam Operation: Mindcrime én de rechten om beide albums met die naam in zijn geheel te spelen.
Voor de lange versie van bovenstaand relaas: https://en.wikipedia.org/wiki/Queensr%C3%BFche#Rising_West_and_split_with_Geoff_Tate_.282012.E2.80.932014.29.
Voor de lange versie van bovenstaand relaas: https://en.wikipedia.org/wiki/Queensr%C3%BFche#Rising_West_and_split_with_Geoff_Tate_.282012.E2.80.932014.29.
0
geplaatst: 13 november 2017, 12:40 uur
Zou iemand deze kunnen toevoegen? Bruce Brubaker - Glass Piano (Info: https://pitchfork.com/reviews/albums/20291-weird-prayer/.)
1
geplaatst: 13 november 2017, 13:05 uur
0
geplaatst: 13 november 2017, 18:54 uur
Zou iemand deze kunnen toevoegen?
Cloak - To Venomous Depths
Alvast bedankt.
Cloak - To Venomous Depths
Alvast bedankt.

0
geplaatst: 16 november 2017, 21:24 uur
Kan iemand deze hoes beter krijgen?
https://img.discogs.com/7Q6HMfCBEr2ggnmsjdvOgVshzfM=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/R-720698-1243458772.jpeg.jpg
Heb m'n twijfels of ie zo door de keuring komt (randjes kan ik zelf verwijderen). Album net gekocht bij de kringloop. 15 Jaar Rob de Nijs (Vinyl, LP) at Discogs
https://img.discogs.com/7Q6HMfCBEr2ggnmsjdvOgVshzfM=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/R-720698-1243458772.jpeg.jpg
Heb m'n twijfels of ie zo door de keuring komt (randjes kan ik zelf verwijderen). Album net gekocht bij de kringloop. 15 Jaar Rob de Nijs (Vinyl, LP) at Discogs
1
geplaatst: 16 november 2017, 22:45 uur
B.Robertson schreef:
Volgens mij moet het hiermee wel lukken.

(afbeelding)
* denotes required fields.