MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Dankjewel brajoapau voor de pogingen - maar er staat nu in ieder geval een album van The Arbors op de site, zodat ik straks mijn ei kwijt kan.

Kan deze geplaatst worden? Nancy uit 1969. Van Nancy Sinatra.

Sir Spamalot (crew)
EttaJamesBrown schreef:
Kan deze geplaatst worden? Nancy uit 1969. Van Nancy Sinatra.

Nancy Sinatra - Nancy (1969) aan de hand van Nancy Sinatra - Nancy at Discogs

ik zie net dat het Duitse label, van Herber Grönemeyer, Grönland en Groenland hetzelfde zijn.

Grönland Records Label | Releases | Discogs

Misschien wel handig een voorkeur uitspreken of aanhouden voor releases op MuMe?

E-Clect-Eddy schreef:
Misschien wel handig een voorkeur uitspreken of aanhouden voor releases op MuMe?

Voortaan de releases dus onder Grönland scharen op MuMe.

Iemand zin om deze toe te voegen?

Narcos, Vol. 1 (More Music From the Netflix Original Series) by Various Artists on Apple Music - itunes.apple.com

Als genre zou ik wereld + pop doen, het is grotendeels Colombiaanse muziek en verder een enkel disconummer.

Ik heb ook nog een hoes op posterformaat:

http://www.game-ost.com/static/covers_soundtracks/8/5/85119_652091.jpg

herman schreef:
Iemand zin om deze toe te voegen?

Narcos Volume 1 (2016)

Edit: Volume 2 ook gelijk maar toegevoegd.

brajoapau schreef:
(quote)

Narcos Volume 1 (2016)

Edit: Volume 2 ook gelijk maar toegevoegd.

Top, dank je wel!

MM-vrienden,

Enkele bandjes die dit jaar op Le Mini Who? staan in Utrecht, met verrassende sounds.
Iemand zin om toe te voegen?

DUDS - Wet Reduction
Wet Reduction | Maternal Voice - maternalvoice.bandcamp.com

Figgie - De Familie
De Familie - EP by Figgie on Apple Music - itunes.apple.com

Bedankt

ArnoldusK schreef:
Iemand zin om toe te voegen?

Beide zijn toegevoegd.

Kan iemand misschien dit album toevoegen?

George Lewis And His New Orleans All Stars - King Of New Orleans at Discogs

Wil er graag mijn stem op uitbrengen, heerlijk live album.

Zou iemand deze kunnen toevoegen?

Yellow Eyes - Immersion Trench Reverie

Alvast bedankt.

Karma_To_Burn schreef:
Kan iemand misschien dit album toevoegen?

De hoezen die ik hiervan tegenkom krijg ik helaas niet bewerkt tot een acceptabel resultaat.

brajoapau schreef:
(quote)

De hoezen die ik hiervan tegenkom krijg ik helaas niet bewerkt tot een acceptabel resultaat.

Alternatieve hoes/foto dan misschien?

Karma_To_Burn schreef:
Alternatieve hoes/foto dan misschien?

Gezien we steeds de originele hoes aanhouden op de site lijkt me dat geen optie helaas; misschien dat iemand anders het wel lukt om er een acceptabele hoes van te maken?

brajoapau schreef:

Gezien we steeds de originele hoes aanhouden op de site lijkt me dat geen optie helaas; misschien dat iemand anders het wel lukt om er een acceptabele hoes van te maken?

Dat begrijp ik inderdaad, ja wie weet? In ieder geval bedankt voor de moeite en als het niet gaat is het ook geen ramp.

CHIEP (crew)
Valt van deze niets te maken?

Zou iemand The Nashville Teens - Rockin' Back To Tobacco Road (CD) at Discogs aan MM willen toevoegen?

Ik wil er vervolgens wel de eerste waardering aanhangen en uitleg/recensie bijschrijven. Ik heb de CD in mijn collectie.

Alvast bedankt.

Iemand trek om deze toe te willen voegen?

Nightmare Soda LP | Pow Wows - powwows.bandcamp.com

Band staat al op Musicmeter.

Een ideetje voor de crew.

Bij albumboxen alle nummers aanvinken als bonustrack, uitgezonderd de echte bonustracks. De omgekeerde bewerking dus. Op die manier worden alle gewone tracks weggefilterd en krijg je in één oogopslag te zien welke bonustracks de meerwaarde van deze box bepalen. Als je daarna onderaan klikt kan je alle aangevinkte tracks openklappen en krijg je de volledige tracklijst te zien.

Goed voorbeeld is deze box waar de bonustracks verspreid zitten over de tracklijst omdat op elk afzonderlijk schijfje een origineel album staat dat werd aangevuld met bonustracks.

Simple Minds - X5 (2012)

Lijkt me een klantvriendelijk ideetje waarvoor niet extra aan de site hoeft gesleuteld te worden.

kuifenco
Beste MuMers

Mij lukt het niet als digibeet. Zou iemand het volgende album willen toevoegen:

Yuri Honing Accoustic Quartet - Goldbrun (2017)

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet!

kuifenco

kuifenco

catchup
https://www.discogs.com/David-Thomas-PO-Jørgens-Live-Free-Or-Die/release/10942714

David Thomas (die van Pere Ubu) heeft een album gemaakt met P.O. Jorgens, wil iemand dit toevoegen?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:01 uur

geplaatst: vandaag om 04:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.