Genres / Electronic / Dubstep
zoeken in:
0
lambf
geplaatst: 13 oktober 2011, 15:58 uur
tuktak schreef:
(embed)
om het genre maar weer een beetje verder op te rekken...author is jack sparrow en ruckspin, 'binnenkort' met een album op tectonic.
(embed)
om het genre maar weer een beetje verder op te rekken...author is jack sparrow en ruckspin, 'binnenkort' met een album op tectonic.
Dit is weer meer naar de dub dan dubstep.
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 21:41 uur
Via Four Tet..
(geen dubstep meer natuurlijk, waar wat is dat nog wel?)
(geen dubstep meer natuurlijk, waar wat is dat nog wel?)
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 20:35 uur
Goede combinatie van zang en productie.
Rootstepa, het nieuwe album van Radikal Guru:
Rootstepa, het nieuwe album van Radikal Guru:
0
geplaatst: 1 november 2011, 16:06 uur
0
toris
geplaatst: 8 november 2011, 18:10 uur
Ik ben nog redelijk nieuw in de dubstep, maar ik heb de smaak wel flink te pakken. Ik hou vooral van het zware werk, met zo diep mogelijke bassen ( de bekende wobble ). Niet te chaotisch, maar wel lekker hard dus. Een paar jaar geleden postte "thejazzscene" dit bericht:
Dit is zo'n beetje de dubstep die ik zoek. Zijn er complete albums/downloadbare mixen in deze stijl te vinden?
thejazzscène schreef:
Soi - Brokah - a bmtjk edit on Vimeo
Hier een stevig nummer van een vriend van me.
Soi - Brokah - a bmtjk edit on Vimeo
Hier een stevig nummer van een vriend van me.
Dit is zo'n beetje de dubstep die ik zoek. Zijn er complete albums/downloadbare mixen in deze stijl te vinden?
0
geplaatst: 8 november 2011, 21:21 uur
Zeker weten, toris. Check enkele singles en EP's van Bar 9 (Murda Sound, Shaolin Style, Strung Out/Amalgamation, Shut Ya Mouth/Rapture).
Dit lijkt me dan ook wel een aanrader voor je:
Die dingen vind ik veel beter dan dat droog en saai Burial-gedoe.
Dit vind ik overigens ook nog een prachtige track, al is die al geheel anders dan wat ik net opgesomd heb: