Genres / Electronic / Dubstep
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 19:43 uur
Mjuman schreef:
Bak natte wobble-scheten met hi-hat gemat, en wat distorsion. Leuk voor de speakers in de oude Golf.
Bak natte wobble-scheten met hi-hat gemat, en wat distorsion. Leuk voor de speakers in de oude Golf.
ga lekker allemaal die prutser Burial met zn semi-boeiende gepruttel luisteren
. Stelletje hipsters.
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 20:38 uur
Kos schreef:
. Stelletje hipsters.
. Stelletje hipsters. [petje_op] Dank voor het aardige compliment; als OW'er hipster genoemd worden brengt mij in mijn nopjes - tja, het zal wel de tweede post-puberteit zijn. Als compensatie had ik je graag een voorbeeld van Intelligente dubstep van eigen bodem Martyn - Great Lengths willen voorschotelen,maar de buitengewoon fraaie zwart-wit clip met Halina Reijn is nergens meer te vinden. [petje_af]
--edit--
Deze clip bedoelde ik, een korte impressie van het album (overigens meer dan dubstep alleen)
0
lambf
geplaatst: 23 augustus 2011, 21:25 uur
Kos schreef:
. Stelletje hipsters.
(quote)
. Stelletje hipsters. Niet te veel van die Mjuman aantrekken, ik vindt het iig vet!
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 21:55 uur
lambf schreef:
Niet te veel van die Mjuman aantrekken, ik vindt het iig vet!
(quote)
Niet te veel van die Mjuman aantrekken, ik vindt het iig vet!
Ja, jij staat ook op de loonlijst van Zagerij van Kampen; jij kickt nog op 3 kwartier drilboorgeluid

0
geplaatst: 23 augustus 2011, 22:06 uur
Lambf's idee van subtiel is inderdaad 20 piepende garagedeuren over het geluid van een kinderboerderij speenvarkens die anaal gepenetreerd worden door een kudde wilde buffels.. 

0
geplaatst: 23 augustus 2011, 22:11 uur
Dat nummer van Martyn is trouwens best okee, al heb ik helemaal niks met Halina Rijn..
0
geplaatst: 26 augustus 2011, 00:55 uur
Kos schreef:
. Stelletje hipsters.
Vette track die je poste. Komt sowieso veel tofs langs hier, die van Emalkay op de vorige pagina (quote)
. Stelletje hipsters.
Maar ook gewoon van Four Tet tot aan Doctor P!!!
Lovin' it! Staan iig allemaal op m'n ipodje. Zelf vind ik 16 Bit echt geweldig

Oh en...Nero
0
geplaatst: 4 september 2011, 12:36 uur
Luister de laatste paar dagen veel naar de nieuwe EP van Specimen A. Heerlijke dub-step.
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:02 uur
Ondanks al enkele optredens ligt mijn n00bgehalte nog vrij hoog, maar Bar 9 is één van de artiesten die er echt bovenuit springen.
Voor mij hoeft dubstep niet moeilijk te willen doen.
Voor mij hoeft dubstep niet moeilijk te willen doen.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 11:48 uur
iemand die me wat wegwijs kan maken naar gratis te downloaden dubstepmixen, beetje zelfde stijl als de voorgaande door stapler geposte objekt-plaat?
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 12:24 uur
De podcasts van Boiler Room zijn een aanrader. Objekt heeft daar ook een podcast en andere dubstep-aanraders zijn; Fantastic Mr. Fox, Jon Convex, Jamie xx, Pearson Sound, Mount Kimbie,
Jacques Greene, Joe, Blawan, Bok Bok en Koreless.
Allemaal gratis te downloaden via iTunes
Jacques Greene, Joe, Blawan, Bok Bok en Koreless.
Allemaal gratis te downloaden via iTunes

0
tuktak
geplaatst: 9 oktober 2011, 14:05 uur
om het genre maar weer een beetje verder op te rekken...author is jack sparrow en ruckspin, 'binnenkort' met een album op tectonic.
author live 30 minute mix
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 22:21 uur
Wel tof hoe breed dubstep nu is. Van Skrillex tot Martyn alles komt hier ook voorbij
.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 oktober 2011, 15:29 uur
Dubstep is de laatste echt huge aan het worden, ik zie mooiboys dubstep luisteren in de trein en hoor af en toe dubstepinvloeden als Slam FM opstaat op mijn werk (ik ben daar alleen maar blij mee, anders was het nonstop pop house crap). Op het moment één van mijn favoriete tracks (al is dit meer drumstep):
Een klassieker:
Een klassieker:
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 19:29 uur
Irritant nummer juist van Rusko. Is gewoon commerciele pop met wat dubstep-invloeden, en dan ook nog heel goedkoop.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 20:14 uur
Ik vind het ook niet veel. Wel opmerkelijk dat dubstep momenteel het populairste muziekgenre is. Hier in Leiden verkopen alle dubstepfeesten ook strak uit.
Vind zelf dingen als Pearson Sound wel gaaf, maar of dat nog onder dubstep valt...
Vind zelf dingen als Pearson Sound wel gaaf, maar of dat nog onder dubstep valt...
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 22:21 uur
Ja, ik dacht dat die traditionele dubstep juist 'uit' was, maar dat wordt nu dus ineens commercieel populair. Curieus wel.
Edit: die samenwerking tussen Massive Attack en Burial valt tegen
Edit: die samenwerking tussen Massive Attack en Burial valt tegen
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 10:34 uur
* denotes required fields.