Robin93
E-mailadres: [email protected]
Statistieken
Geregistreerd: 19 juni 2011
Laatste bezoek: 5 december 2021, 00:26 uur
Aantal stemmen: 52
Gemiddelde: 4,18
Standaardafwijking: 0,38
Aantal berichten: 19
Top 10 albums
- 1. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
- 2. Sigur Rós - ( ) (2002)
- 3. Joy Division - Unknown Pleasures (1979)
- 4. Led Zeppelin - Led Zeppelin (1969)
- 5. The Who - Who's Next (1971)
- 6. Pink Floyd - Meddle (1971)
- 7. Fleetwood Mac - Then Play On (1969)
- 8. Wire - Pink Flag (1977)
- 9. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
- 10. St Germain - Tourist (2000)
Top 10 artiesten
- 1. Pink Floyd
- 2. Joy Division
- 3. Sigur Rós
- 4. Led Zeppelin
- 5. Tool
- 6. Bad Brains
- 7. Rage Against the Machine
- 8. The Doors
- 9. The Who
- 10. Jethro Tull
Recente stemmen
- 4,0The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) geplaatst: 5 november 2021, 22:46 uur, stem was: 4,5
- 4,0Eivør - Slør (2015) geplaatst: 5 november 2021, 22:42 uur
- 4,5Rage Against the Machine - Rage Against the Machine (1992) geplaatst: 5 november 2021, 21:53 uur
- 4,0Fleetwood Mac - Rumours (1977) geplaatst: 5 november 2021, 21:52 uur
- 4,5Fleetwood Mac - Then Play On (1969) geplaatst: 5 november 2021, 21:52 uur
- 4,0Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf (2002) geplaatst: 5 november 2021, 21:52 uur
- 3,5Editors - An End Has a Start (2007) geplaatst: 5 november 2021, 21:51 uur
- 4,0The Black Keys - Delta Kream (2021) geplaatst: 5 november 2021, 21:51 uur
- 3,5SOJA - Peace in a Time of War (2002) geplaatst: 5 november 2021, 21:51 uur, stem was: 4,0
- 4,0Radiohead - Kid A (2000) geplaatst: 5 november 2021, 21:50 uur