MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Favoriete remixes

zoeken in:
Ja klopt, Jack Beats zijn de tweede Crookers

Misschien dat je dit dan ook kan waarderen, weliswaar iets minder a la Crookers, maar toch:

Dave Spoon - Bad Girl Remix

Ook hier kan ik niet op stilzitten!

Erger me aan de stem in het nummer. Het basslijntje is wel aardig.

tuktak
allemachtig, wat een herrie

Haha ieder zijn ding he. Nu schiet me net deze nog te binnen:

Boemklatsch - Bonafied (Mighty Fools Remix)

Iets lager 'herrie gehalte'. (?) Zo dat was het wel weer voorlopig.

Over Crookers gesproken, na een wat mij betreft aardige start (Ik weet nog dat Tiga eind 2007 de remix van 'Let Me Back Up' draaide en ik helemaal uit mijn dak ging, later ook de remix van 'Day N Night' en 'Embrace the Martian' nog wel kunnen waarderen) leveren ze tegenwoordig echt niets meer af van niveau, heel jammer wat mij betreft.

Ik weet niet of hij al is genoemd maar de Russ Chimes remix van Solid Gold ( oorspronkelijk van The Golden Filter) is ook weer goed te genieten.

Yamato schreef:
Over Crookers gesproken, na een wat mij betreft aardige start (Ik weet nog dat Tiga eind 2007 de remix van 'Let Me Back Up' draaide en ik helemaal uit mijn dak ging, later ook de remix van 'Day N Night' en 'Embrace the Martian' nog wel kunnen waarderen) leveren ze tegenwoordig echt niets meer af van niveau, heel jammer wat mij betreft.

Ik weet niet of hij al is genoemd maar de Russ Chimes remix van Solid Gold ( oorspronkelijk van The Golden Filter) is ook weer goed te genieten.

Wat hebben Crookers na Day N Nite nog uitgebracht dan ? Volgens mij niet bijster veel.

Onder andere de erbarmelijke remix van U2 maar dat is absoluut niet het enige geweest want Day N Nite was één van hun eerdere remixen, sloeg bij het grote publiek pas wat later aan en in die tijd hebben de heren ook heel veel uitgebracht, waaronder bijvoorbeeld de E.P.istola EP

Hmm... die ken ik niet, misschien wel even checken. Die remix van U2 is idd belachelijk net als de remix van Justice van hetzelfde nummer.

Freekje schreef:
Wat hebben Crookers na Day N Nite nog uitgebracht dan ? Volgens mij niet bijster veel.

Best wel veel hoor. Ik denk toch zeker wel een remix of 10? Day N Nite is ook al uit 2007 onderhand. Toen hadden ze nog wel een paar leuke dingen.

De laatste dingen die ik van ze gehoord heb zijn wel heel erg plat en inspiratieloos.

Oh, de remix die ze onlangs hebben gedaan van Raven vind ik overigens wel weer aardig. Die was me even ontschoten, aan dat nummer valt dan ook weinig te verpesten maar toch.

Phoenix - Lisztomania (Holy Ghost! Love Paris Remix)

Om alvast in de stemming te komen voor vanavond

Het is eindelijk iemand gelukt om de melodie van de zanglijn op beschaafde wijze in een remix te verwerken!

Ik vind de Classixx version van Lisztomania leuker.

Die clip doet het hem vooral.

SHADOW DANCER: Golden Traxe - OUT NOW! op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips

Zombie Nation - Mystery Meat Affair [Shadow Dancer Remix]

erg fijne track, bovenste in de playlist

Röyksopp - The Girl and The Robot (Joakim Remix) !
Britney Spears - Circus (Diplo's Clown Remix)
Lady Gaga - Paparazzi (Jacques Lu Cont Remix)
The Horrors - Draw Japan (RAC Remix)
Marina & The Diamonds - I Am Not A Robot (The Shoes Remix)

Die Joakim is ook wel een remixheld hoor, poei...

Air - Surfing on a rocket (Joakim remix)

heerlijk, gaat in mijn sets komende tijd

Hashim - Al-Naafiysh (The Soul) [The Musto/Bones Reconstruction]
Geen slechte remix van een geweldige klassieker.

Forgemasters - Track With No Name (Communique Mix)

The Black Dog - Tunnels Ov Set [Autechre Remix]

De Lite - Wild Times [Mayday Mix]

en nog een eigen upload, één van de mooiste remixen die ik ken:
unknown artist - unknown track [Mix by D-Breeze]

de vinyl die de laatste seconden te zien is, is van een groep waar Bola (D. Fitton) in zat en is misschien het origineel (gezien de titel, remix artiestnaam en de vocaal), maar deze plaat is voor mij onvindbaar

tuktak
erg vette track die d-breeze remix!

Ik vind hem wel grappig .......

.... En veel beter dan het origineel!

Bat For Lashes - Sleep Alone (Dave Sitek Remix)
Charlotte Gainsbourg - 5:55 (Metronomy Remix)
Telepathe - Devil's Trident (Planningtorock Remix)
Patrick Wolf - Hard Times (Alec Empire Remix)
Little Boots - New In Town (The Golden Filter Remix)
Burka Band - Burka Blue (Barbara Morgenstern Remix)

Miike Snow - Animal (Fred Falke Remix)

Weer een erg lekkere remix van Fred Falke, voor degenen die niet bekend zijn met zijn werk, luister ook eens naar de volgende remixen:

The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke Remix)
Death from Above 1979 - Black History Month (Alan Braxe & Fred Falke Remix)

Rubicon is ook wel een lekker nummer van Alan en Fred.

Miike Snow - Black & Blue (Tiga Remix)

Eindelijk weer een fijne remix van Tiga na zijn heerlijke remix van Fever Ray

Ja, die is heerlijk inderdaad.

Misschien kent iedereen deze al maar hij is wel het vermelden waard vind ik: Justice - DVNO (Surkin Remix)

Een pareltje.

DevendraBan
flylo - tea leaf dancers (hayzee remix)
Waarschijnlijk in dit (overwegend electro/techno) topic niet echt op zijn plaats, maar fuck it, eej riemiks is eej riemiks.

Mr. Oizo - Stunt (Bandit Remix)

Lekker opgefokte remix. De Justice remix van Nazis is trouwens ook wel het noemen waard

elrayo
Eyes on Fire (Zeds Dead Remix) vind ik wel een gave remix. Een soort tragere versie van het nummer $$ Troopers met vrouwelijke vocalen.

elrayo
Uhh, eigenlijk is het meer een dubstep versie van The xx die samen met Fever Ray een cover maken van The Prime Time of Your Life en daar de 8-bit samples uit $$ Troopers aan toevoegen.

Nog wat oude remixes van Out Hud:
DK7 - The Difference (Out Hud Remix)
The Faint - Glass Danse (Out Hud Remix)
Magnétophone - Kel's Vintage Thought (Out Hud Remix)

Leuk, krijg er een 2003 dejà-vu van. Met name van die The Faint is erg fijn, nog altijd.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:41 uur

geplaatst: vandaag om 15:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.