Genres / Electronic / Rave classics
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2005, 18:02 uur
Nietes, die was vet.
En sowieso 100 keer beter dan die klote Marusha.
.
En sowieso 100 keer beter dan die klote Marusha.
.
0
geplaatst: 12 februari 2005, 18:48 uur
Ieks!
Peter Slaghuis die Chicago-klassiekers van het eerste uur plagieerde.
0
geplaatst: 12 februari 2005, 19:29 uur
45. Moby - Feeling So Real.
Wat was die goed
... en Critical Mass rave ?
Wat was die goed
... en Critical Mass rave ?
0
geplaatst: 12 februari 2005, 19:32 uur
Ieks!
Peter Slaghuis Chicago-klassiekers van het eerste uur plagieerde.[/quote]
Jezus, ik kom er net achter dat ie al op 30-jarige leeftijd is overleden! Dat heb ik echt nooit geweten! Rust In Peace dan maar.
Peter Slaghuis Chicago-klassiekers van het eerste uur plagieerde.[/quote]
Jezus, ik kom er net achter dat ie al op 30-jarige leeftijd is overleden! Dat heb ik echt nooit geweten! Rust In Peace dan maar.
1
geplaatst: 12 februari 2005, 20:14 uur
Ja, klopt. Zijn laatste wapenfeit is het toch wel tamelijk brute
47. Epilepsia - Epilepsia
Dat hij dus toch ook wel kickass rave kon maken heeft hij wel bewezen. Geen idee trouwens of hij nog andere platen onder dit pseudoniem heeft gereleased.
0
geplaatst: 12 februari 2005, 23:52 uur
1) Hooguit voor tweeduizend gulden aan apparatuur aanschaffen (waarvan duizend piek voor een TR909).
2) Sawtooth, sawtooth, sawtooth!! Van alle verrotte synths die je kunt vinden de sawtooths stacken. En eventueel een Alpha Juno voor de broodnodige stofzuigergeluiden.
3) Machines laten lopen en met je mixer daar wat rauwe punkrock-shit uit sleuren. En dat stuur je vervolgens naar BE's.
Rave in mijn optiek.

0
geplaatst: 13 februari 2005, 03:18 uur
49. Humanoid - Stakker Humanoid
Hoe heette die andere groep die O Fortuna coverde ook alweer? In mijn herinnering was dat een erg gave versie (alhoewel ik van Apotheosis de cassettesingle heb en van die ander niet).
Hoe heette die andere groep die O Fortuna coverde ook alweer? In mijn herinnering was dat een erg gave versie (alhoewel ik van Apotheosis de cassettesingle heb en van die ander niet).
0
geplaatst: 13 februari 2005, 03:52 uur
Die heette Fortuna. De Apotheosis versie was de harde, die van Fortuna de duistere.
De nummers werden nog verboden op een gegeven moment. De erven Carl Orff (van de originele Carmina Burana) waren not amused. De plaatjes moesten uit de handel en volgens mij het deeltje Turn Up the Bass waar ze opstonden ook. Dat kwam als ik me goed herinner opnieuw uit zonder O Fortuna.
De nummers werden nog verboden op een gegeven moment. De erven Carl Orff (van de originele Carmina Burana) waren not amused. De plaatjes moesten uit de handel en volgens mij het deeltje Turn Up the Bass waar ze opstonden ook. Dat kwam als ik me goed herinner opnieuw uit zonder O Fortuna.
0
geplaatst: 13 februari 2005, 12:13 uur
50. Liaisons D - Por La Patria (2 Unlimited heeft nog het melodietje gebruikt voor Twilight Zone
)
)
0
geplaatst: 13 februari 2005, 12:13 uur
starbright boy schreef:
Die heette Fortuna. De Apotheosis versie was de harde, die van Fortuna de duistere.
Is die duistere versie ook leuk? Want de Apotheosis versie vind ik echt fantastisch. Ben nog een keertje flink uit mijn dak gegaan toen ze in Highstreet dat nummer draaiden om half 6.
0
geplaatst: 13 februari 2005, 16:10 uur
starbright boy schreef:
Grappig. Het eerste deel van het verhaal kon ik me nog wel herinneren, het tweede wist ik niet. Wat een rel was dat destijds. Ik kan me herinneren dat die duistere versie werd opgevoerd bij Veronica's Countdown. Vond dat toen erg cool.
En Feeling So Real is idd. geweldig. Hymn vind ik ook mooi van Moby en ik heb nog wel 's een daverende remix van Go gehoord die er ook mocht wezen. Moet nog 's precies uitzoeken welke dat was.
0
geplaatst: 13 februari 2005, 16:14 uur
Tovenaar, zijn dat dezelfde als Liaisons Dangereuses?
51. 2 Live Crew - We Want Some Pussy (Westbam Remix
51. 2 Live Crew - We Want Some Pussy (Westbam Remix
* denotes required fields.