menu

Genres / Electronic / Het grote gabber/hardcore-topic

zoeken in:
avatar van Hellblazer
Goeie vraag, ik volg de markt niet zo eigenlijk, maar volgens mij brengen ze nog wel gewoon vinyl uit. Alleen ik heb geen idee waar ze dat verkopen. Misschien komt de vinyl iets later? Dat gebeurt ook nog wel eens.

avatar van Joeri_000
Tjah , ik ben zo slim geweest om te beginnen met vinyl omdat ik draaitafels kon lenen , hoop labels brengt niks meer uit op vinyl , alleen nog maar digitaal, zoals DNA, MOH (dacht ik) , Megarave, en om nu alles wat ik op vinyl heb ook nog op mp3 te kopen ... vinylsale verkoopt online , recess en koop wel eens wat in groningen (jongens van hemmes).. Misschien nog ff geduld hebben , kon het ook niet vinden op die cardiac site helaas ..

avatar van Ralph 1983
Volgens de Twitter van Neophyte heeft hij aangekondigd dat zijn lang verwachte opvolger van Mainiak chapter 1 op 31 oktober dit jaar nog zal uitkomen genaamd Mainiak chapter 2.

Verder kun je ook nog een preview luisteren van een van de nieuwe tracks die op dat album komt te staan genaamd I Am Phoenix wat hij samen met The Viper heeft geproduceerd:



buizen
In de recente Zomergastenuitzending was Jim Taihuttu te gast, hij koos voor een fragment uit een documentaire over de vroege gabberscene (Rotterdam). Een documentaire van Wim van den Aar.
Hier de hele docu, met dank aan youtube.

3Doc Gabbers Nederland 3 HD - YouTube

Leuk, al die verschillende muziekculturen die er zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.