MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Thrash Metal

zoeken in:
buizen
Dit topic is niet zo heel erg actief. Misschien zijn thrashmetalfans op MuMe vooral bezig met lijstjes en top-10en. Maar bij thrashmetal gaat het om de energy van live gigs, mensen.
In februari wordt Europa onveilig gemaakt met een tour van een heerlijk package thrashbands. Kreator, Sepultura, Soilwork en Aborted treden dan op in o.a. Tilburg en Hamburg.
Ben vaak lyrisch over de metal- en venuescene in Duitsland, maarre.. de kaartjes voor 013 vergen 34,50 en die in Mehr! 44,50..
Vreemd. Beide zijn vergelijkbare, mooie, venues.
http://www.nuclearblast.de/de/data/bands/kreator/news/2016/kreator-tour2017.jpg

Qua thrash metal vond ik Vektor er vorig jaar echt met kop en schouders boven uit steken, ook was de Voivod-EP weer erg goed. De nieuwe Kreator-tracks klinken tot nu toe weer zeer vertrouwd en veelbelovend.

Ik vind de oude platen van Kreator toch beter. Ik hou meer van de rauwe stem van Mille.

het is weer is tijd voor wat Municipal Waste!

Niet te veel doen, want dat fucked je up.

te laat!

nou dan maar wat tijd voor (oude) Kreator? De nieuwe heb ik nog niet gehoord.

Voor de liefhebbers van dit topic:

Power Trip - Nightmare Logic (2017)

en ik maar denken dat het death metal is!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.