MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Hardste nummer ooit

zoeken in:

Hard genoeg?

wow, die mag er wezen ja

The Oath

Hardste nummer van Metallica. Over de dood van Hetfield's ouders (Kanker) en de christelijke organistatie waar ze in zatten.

Heerlijk nummer dat ik altijd op leg als ik wat gefrustreerd loop.

The Oath
Lawaaierigste band ooit

The only way to feel the noise is when it's good and loud!

Napalm Death - Suffer the Children

Ik ben geen groot metalliefhebber, kan me wel voorstellen dat veel mensen het wel te gek vinden, alleen Anaal Nathrakh heb ik nooit begrepen.

Dat nummer van AN valt nog goed mee. Vind Pandemonic Hyperblast toch wel één van hun extreemste nummers:

Misterfool

Dit is ook zo'n gezellig nummer.

Stijn_Slayer
LucM schreef:

Napalm Death is nog kinderspel.

Ik vond Angel Dust van Venom altijd wel een stevig moppie muziek.

sxesven
Eén van mijn favorietste PE-tracks mag wel meedingen, vooral de screeches en hoge schreeuwen maken het geheel flink harsh. Matige geluidskwaliteit op YouTube, maar oké.

En typische spastische HN zoals Masonna enzo, om wat bekends te noemen, kan er ook wel bij:

Of The Cherry Point...

Grappig dat iedereen alleen maar met metalvids komt, terwijl dingen zoals hardcore en dubstep ook best hard kunnen komen. (Niet dat ik daar fan van ben trouwens )

Ieder z'n ding natuurlijk, maar van Masonna begrijp ik helemaal niets. Worden mensen, in combinatie met die video, daar nou echt gelukkig van? (Gelukkig als in: dat ze denken dat ze blij zijn dat er dit soort geluid wordt gemaakt)?

Doe mij deze dan maar.

sxesven
Maiky schreef:
Worden mensen, in combinatie met die video, daar nou echt gelukkig van?

Eh ja duh

Onweerwolf
LucM schreef:
(embed)

Fantastisch nummer, vele malen live gezien en ND is live sowieso waanzinnig gaaf.

Maar het kan natuurlijk veel extremer.

Zoals Bijvoorbeeld Brighter Death Now:

En in tegenstelling tot bij die puberale troep van Masonna valt er bij BDN wel degelijk een muzikale structuur te ontdekken. (Je moet er alleen wel ff je best voor doen )

(Let ook even op het geniaal debiele videoclipje)

sxesven
ja masonna kutpuberalekut

lambf
Waarom staat dit topic niet in algemeen btw?

ik associeer rock/metal toch wel met "hard". 95% van wat hier wordt gepost is ook rock/metal

Beetje flauw topic. Alles maar onder de noemer VET HARD, MAN! plaatsen, terwijl bij iedereen die definitie anders ligt.

Dan kun je er ook nog eens over twisten of een hard geluid bij elke band past. Ik hoor wel eens bands op een volume spelen dat ik denk "hadden jullie niet beter zachter kunnen spelen?". Diepgang en gelaagdheid gaat soms verloren en dat is heus niet zo stoer.

nou, drie-ogig interessentdoenend betwetertje op ieder apparaat zit een knop en je hoeft hier echt niet te wezen van mij hoor.

oja we moesten stoer doen , vooruit dan maar:

en ook best "hard" natuurlijk

dat is een goede kanshebber, redcoda!
ik zie dat je je net geregistreerd hebt, heb je dit topic al gezien? volgens mij heb jij een goede muzieksmaak

Gast
geplaatst: vandaag om 06:16 uur

geplaatst: vandaag om 06:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.