MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Hardste nummer ooit

zoeken in:

lambf
Lekker Sven! , maar niet echt heel hard lijkt me?

Fza
Ik zie voornamelijk snelle nummers, ik vind langzamere nummers vaak veel lomper en 'harder' klinken.

wat een tyfusherrie zeg die masonna, hoe the fuck kun je daar van genieten?

Nou eh gewoon, boxen open, oren open, big smile en gaan

maar sinds het zo gewaardeerd word gaan we gewoon nog ff verder:

Der Untergang schreef:
wat een tyfusherrie zeg die masonna, hoe the fuck kun je daar van genieten?

Vanwege dit bericht ging ik het eens luisteren, en ik vond die van Masonna best cool eigenlijk. Ik vond het leuker dan verwacht.

Van Masonna zou ik echt de unplugged versie moeten horen, van deze krijg ik een akelig gevoel aan mijn tanden.

Youtube slikt het niet, dan kom ik uit op Madonna Unplugged. Geloof dat dat een "beetje" anders is.

Ben niet zo van de heavy muziek maar dacht 2 jaar geleden........joh, laat ik eens in mijn eigen stadje Cannibal Corpse bezoeken.

Uhhh.......voor mij persoonlijk was dat hard zat

Ik weet niet hoe anderen dit beleven, maar soms hoor ik muziek dat zó 'hard' is dat het eigenlijk niet anders klinkt dan een dooie vlieg ofzo, wat tot niets anders uitnodigt dan uit verveling een dutje te gaan doen. Zoals het bijgevoegde Masonna: het shockt niet, het ramt niet, en ik word er allesbehalve wakker van. Misschien is de overkill aan 'hardheid' in reverse, dat het begrip 'geluid' de norm heeft overgenomen. Ik weet niet, Ain't gonna Cry van Bryan Adams is dan iets waar ik al vele malen meer van uit me schedel ga, heeft tenminste power.

MindRuler
Saldek schreef:
Ain't gonna Cry van Bryan Adams is dan iets waar ik al vele malen meer van uit me schedel ga, heeft tenminste power.

Bryan Adams en power in één zin?

[
MindRuler schreef:
Bryan Adams en power in één zin?

Zoiets was te verwachten natuurlijk. Bryan Adams is nu misschien een melige bak zout, maar er is een tijd geweest dat hij lekker op los rockte. Dat hoofdstuk werd geschiedenis na het grote succes, zijn monsterhit. Het bijvoorbeelde nummer is er daar zo één van: niet extreem hard of zo (leg het naast Slayer en je zal je lach moeten inhouden), maar als ik het dan naast het gevoegde Masonna leg vind ik Masonna weer een dooie drol......een soort van noise dat dan voor 'harde muziek' zou moeten gaan:
http://www.youtube.com/watc...[

Op zich wel grappig alle filmpjes op deze pagina tegelijk aan te zetten.

Luister SunnO live. Dat is volgens mij het toppunt van hard. Het is gewoon de hele tijd één hele harde ruis. (Niet mijn muziek btw)

Dit is gewoon een loodzware metalklassieker!

Let freedom ring with a shotgun blast! Geweldig nummer inderdaad!

Case closed....

Ik vind het niet zo hard hoor, een nummer als Davidian komt toch harder aan. Torsofuck is eerder.....lelijk.

MindRuler
Ik heb bewust niet geluisterd. De wansmakelijke titel voorspelde al niet veel goeds.
Grindcore, crustcore en dergelijke ongein zijn niet aan mij besteed.

Je krijgt er geen gehoorbeschadiging van of iets dergelijks.

Kos
Iets van The Berzerker of zo?

wat dacht je van de band helloween met het nummer starlight op het album Walls of jericho.

Afschuwelijk nummer, maar of het het hardste is?

jasper1991 schreef:
Afschuwelijk nummer, maar of het het hardste is?

slayer angel of death ?

Serieus? Noem je dat hard?

lambf
lievvvv

Don Cappuccino schreef:
Serieus? Noem je dat hard?

Dat gaat voor jouw nummer ook op

Brutal Truth is iets harder maar inderdaad ook niet superhard. Tragere nummers vind ik toch altijd een stuk zwaarder, misschien deze van Marduk?:

Een nummer is natuurlijk maar echt hard als het effectief is (lees: je raakt). Vandaar dat ik de volgende tracks nomineer (uit de losse pols):

Er zullen zeker wel extremere nummers te vinden zijn (daarvoor moet je even bij sxesven of lambf aankloppen). Bovenstaande nummers zijn gewoon hard, bruut, agressief, lomp, enz. Ze krijgen me in geen tijd hyperactief.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:45 uur

geplaatst: vandaag om 12:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.