menu

Genres / Overigen / Muziek waar je vroeger totaal niks mee had...

zoeken in:
avatar van vork666
Met vrijwel alle muziek die ik vandaag de dag luister had ik vroeger niks. Vroeger beperkte mijn muzieksmaak zich tot Gustav Mahler, Richard Wagner en lugubere metalbands, tegenwoordig luister ik alles van Beethoven tot keiharde noise uit Japan en van de Rolling Stones tot breakcore. Bevalt me prima

avatar van Ivan__
Vroeger had ik niks met artiesten als Katie Melua of Tori Amos, nu ben ik al twee keer naar een concert van Tori Amos geweest en ga ik in juni naar Katie Melua!
Ik heb nu trouwens minder met 'gothic' bands dan vroeger.

avatar van lovegun
Van metal moest ik niks hebben, vond het echt verschrikkelijke muziek
mjaa dat vind elk jong meisje volgens mij

avatar van JDS
JDS
De commerciële rotzooi à la Rihanna, en dat is nog steeds niet echt veel verandert.

Misterfool
Vroegah had ik niks met Hiphop. Is nu aan het veranderen. Toch eigenlijk wel een heel creatief genre, met veel intressante muziek!

avatar van niels94
Bijna alles wat ik nu beluister... in elk geval had ik in het bijzonder niks met metal, dance en alles wat Nederlandstalig was (zowel gezongen muziek als hip-hop). Van metal heb ik tot een paar maanden geleden gewoon gedacht dat het niks voor mij zou zijn, bleek niet het geval, bij dance en Nederlandstalig was het gewoon omdat ik mijn mening gebaseerd had op de top 40 troep en de Volendam-achtige troep.

avatar van Mjuman
Vroegah (60's) had ik niks met muziek van vroeger (50's); dacht ik: doe mij maar muziek van heden. Heden (10's) denk ik regelmatig: doe mij maar muziek van vroegah (80's - 90's) - maar dat kan overovermorgen weer anders zijn.

avatar van GrafGantz
In de 60's was muziek uit de 80's toekomstmuziek.

avatar van Mjuman
GrafGantz schreef:
In de 60's was muziek uit de 80's toekomstmuziek.


Ja daar stonden mijn oren totaal niet naar.

A propos toekomstmuziek: in SF-films - Star Trek, Star Wars - wordt altijd heel bizarre 'toekomstmuziek' gebruikt; mensen doen daar rare dansjes op 'corny' muziek (beetje easy tune-achtig) die eerder retro aandoet.

avatar van Ynoskire
Hip Hop en de hardere metalsoorten (hoewel ik death metal nog steeds niet kan waarderen eigenlijk).

avatar van Metalhead88
Ik had 5 jaar geleden nooit gedacht waardering te gaan krijgen voor muziek waarin gegrunt wordt. Enfin, ik luister het tegenwoordig best vaak. Het is nog altijd niet mijn favoriete vorm van zingen, maar ik ben het zeker wel gaan waarderen toen ik eenmaal in aanraking kwam met Lamb Of God.

Ook blues(rock) heb ik altijd maar saai gevonden, nu kan ik haast niet meer zonder.

Ben op mijn 21e ste pas muziek gaan luisteren en waarderen. Begon met Guns and Roses (rock) en soundtracks en nu luister ik ook naar electro en techno, waar ik eerst niets van moest hebben.

Vroeger begreep ik echt niet waarom mijn vader zo'n fan was van Bruce Springsteen. Nu luister ik er zelf dagelijks naar en is mijn tweede concertkaartje gekocht. Ook UB40 en Guns 'n Roses had ik niet zo snel verwacht te gaan waarderen.

Yann Samsa
De eerste keer toen ik naar the Downward Spiral luisterde, had ik barstende koppijn.

avatar van kobe bryant fan
Ik heb nog maar sinds kort ontdekt dat Dance muziek veel verder gaat dan: PSY, Pitbull, ...
in Dance kan er ook redelijk wat gevoel zitten, en soms erg opzwepend.
Ik word er ook altijd direct vrolijk van (van goede Dance platen dan).

k.grubs
Dertig jaar na dato kan ik opeens Michael Jackson erg waarderen, terwijl ik dat destijds vooral erg fout vond. En ik dacht toen dat ik later als ik groot zou zijn veel jazz en klassiek zou gaan luisteren, maar dat gebeurt nog steeds zelden.

avatar van Michiel Cohen
Bij mij is het precies andersom. Muziek waar ik vroeger iets mee had heb ik nu totaal niets meer mee.

avatar van ZAP!
Muziek waar ik vroeger wat mee had, heb ik nu nog steeds even veel mee... ik draai het alleen niet zo hard meer (meestal). Tinnitus noemen ze het, kennelijk, aka oorsuizen. -edit- maar soms gaat ie nog voluit, kan niet anders.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:40 uur

geplaatst: vandaag om 01:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.