Genres / Overigen / Meest geslaagde clip/song-combinatie
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2007, 08:28 uur
Yanina schreef:
Meaning?
(quote)
Meaning?
Dat je dat nadien nog wel te weten zal komen.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 17 januari 2007, 16:21 uur
Paalhaas schreef:

(quote)

Hahahahaha, het nummer was me al lang bekend, maar die clip erbij, geweldig zeg!!
0
geplaatst: 17 januari 2007, 17:58 uur
Aparatus, maar dat vind ik nu echt een kutclip 
Al genoemden van Autechre en Chris Clark vind ik ook goed, vooral Gantz Graf.
Windowlicker van Aphex Twin vind ik erg geslaagd.
Madonna - Frozen //vind ik persoonlijk daarna de beste van Chris Cunningham, erg mooie epische ondersteuning voor de muziek.
Smack My Bitch Up van The Prodigy //vind ik een ontzettend goede combinatie van beeld en muziek. Het bewegelijke eerste persoons camera-perspectief is ongelovelijk goed uitgevoerd, het verhaal is ziek en de montage is uitstekend. Ook hoe er omgevingsgeluiden inzitten verwerkt en een geluidsfiltertje wordt toegepast voor de videoversie werkt bekrachtigend. Eén van de allerbeste clips in mijn opinie.
Beastie Boys - Sabotage //actie, persiflage past perfect bij de muziek en is nagenoeg perfect uitgevoerd.
The Pharcyde - Drop //erg leuk om deze groep te volgen terwijl alles wat ze doen achterstevoren wordt afgespeeld. Maar de rappers liepen niet alleen achterstevoren, rapten blijkbaar ook achterstevoren, want de lipbewegingen kloppen grotendeels. Ook leuk om te volgen waar hun wandeling uiteindelijk hun oorsprong vond.
The Chemical Brothers - Let Forever Be //ongelovelijke clip die veel psychedelica toevoegt aan het nummer.
UNKLE - Rabbit In Your Headlights //tja
Staan allemaal wel op youtube.
Weezer - Buddy Holly //is trouwens ook wel een knap staaltje montage en een uitstekend feel-good pop-pakket.

Al genoemden van Autechre en Chris Clark vind ik ook goed, vooral Gantz Graf.
Windowlicker van Aphex Twin vind ik erg geslaagd.
Madonna - Frozen //vind ik persoonlijk daarna de beste van Chris Cunningham, erg mooie epische ondersteuning voor de muziek.
Smack My Bitch Up van The Prodigy //vind ik een ontzettend goede combinatie van beeld en muziek. Het bewegelijke eerste persoons camera-perspectief is ongelovelijk goed uitgevoerd, het verhaal is ziek en de montage is uitstekend. Ook hoe er omgevingsgeluiden inzitten verwerkt en een geluidsfiltertje wordt toegepast voor de videoversie werkt bekrachtigend. Eén van de allerbeste clips in mijn opinie.
Beastie Boys - Sabotage //actie, persiflage past perfect bij de muziek en is nagenoeg perfect uitgevoerd.
The Pharcyde - Drop //erg leuk om deze groep te volgen terwijl alles wat ze doen achterstevoren wordt afgespeeld. Maar de rappers liepen niet alleen achterstevoren, rapten blijkbaar ook achterstevoren, want de lipbewegingen kloppen grotendeels. Ook leuk om te volgen waar hun wandeling uiteindelijk hun oorsprong vond.
The Chemical Brothers - Let Forever Be //ongelovelijke clip die veel psychedelica toevoegt aan het nummer.
UNKLE - Rabbit In Your Headlights //tja
Staan allemaal wel op youtube.
Weezer - Buddy Holly //is trouwens ook wel een knap staaltje montage en een uitstekend feel-good pop-pakket.
0
geplaatst: 10 februari 2007, 14:54 uur
Daft Punk - Around the world
Ook erg mooi.
Elk groepje figuren beweegt op een ander instrument.
Ofzoiets
Ook erg mooi.
Elk groepje figuren beweegt op een ander instrument.
Ofzoiets

0
Pim Latuny
geplaatst: 12 februari 2007, 22:08 uur
The Verve Bittersweet Symphony. Heerlijke clip en past precies bij het nummer. Als ik het nummer in mijn discman had en op straat liep moest je uitkijken hahahahha.
0
geplaatst: 12 februari 2007, 22:14 uur
0
geplaatst: 12 februari 2007, 22:35 uur
0
geplaatst: 20 mei 2007, 09:44 uur
Hoewel dit geen officiele clip is, vind ik dit een gigantisch mooi filmpje:
Klik
Het einde is redelijk zielig
.
Klik
Het einde is redelijk zielig
.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 01:39 uur
Geen idee wat de meest geslaagde cominatie is;
maar ik vond dit een mooi vormgegeven clip, die recht doet aan de inhoud van de song en de tekst:
Te vinden bij de Alternatieve Song top 128:
mooie combi
maar ik vond dit een mooi vormgegeven clip, die recht doet aan de inhoud van de song en de tekst:
Te vinden bij de Alternatieve Song top 128:
mooie combi
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 14:53 uur
Ik kreeg toch gemengde gevoelens bij deze clip.
God Is An Astronaut - Fragile
God Is An Astronaut - Fragile
* denotes required fields.