menu

Genres / Overigen / Meest geslaagde clip/song-combinatie

zoeken in:

gabber piet love u hardcore

Het mooiste rap nummer met een prachtige video.

Geto Boys-My Mind Playing Tricks On Me


http://nl.youtube.com/watch?v=nnRS-3AyGUs

[Roel]
magnus- jumpneedle ( vooral voor mauro in jarretellen )



avatar van MichelDumoulin
PS Er is dus sinds enkele maanden de mogelijkheid om video's toe te voegen op deze site!

avatar van MichelDumoulin


Karma To Burn - Thirty Four (clip)



edris.


Sheplays
Godley and Creme - Cry




avatar van Gerards Dream
Vreemd, ik heb in mijn leven nauwelijks videoclips gezien. Die van Godley and Creme met Cry heb ik wel eens gezien als een pauze filmpje. En dat is kunst met de grote K te noemen. Een clip de me wel bijstaat is Ultravox met Vienna, wat erg mooi gedaan was.

Gelukkig zijn hier op MusicMeter wel de nodige filmpjes te zien, dus er bestaat een platform om mijn kennis op dit gebied bij te spijkeren.

Sheplays
Ik heb zelf niets met clips eigenlijk maar sommige vind ik heel goed.

Zoals deze: Bob Dylan - Subterranean Homesick Blues
(de echte versie is spot on synchroon, deze loopt wat uit de pas!)



[/quote]

avatar van reptile71
Ook gelijk één van de duurste clips ooit gemaakt.

avatar van aslan
aslan (crew)
The Flaming Lips - I Can Be a Frog




Antonio



Geniaal in zijn eenvoud en dekt ook nog eens perfect de titel van het nummer

avatar van Nicholas123
Deze natuurlijk
Typisch Tool weer. Lekker rare mannetjes die eng doen en iets kleins dat sterft.


avatar van Saldek
Hou meestal wel van positieve insteek van muziek, hoe hard, psycho of hoe rustig het ook mag zijn. Dit nummer lijkt daar alles behalve op, maar wel een perfecte combinatie van een geniaal nummer.
Crass met het nummer 'What the Fuck?'
http://youtube.com/watch?v=...


avatar van kemm
Momenteel vind ik Rude Boy van Rihanna wel sterk gedaan. De foute lijn wordt zo ver doorgetrokken dat het gewoon weer supergoed wordt. Je mag van Rihanna vinden wat je wil, dit zit gewoon goed.


avatar van aslan
aslan (crew)
carl sagan en rihanna zijn inderdaad best goeie clip/song combi's... maar op de een of andere manier is die clip die ik zonet plaatste verdwenen, dus toch nog even opnieuw de aandacht vestigen op the flaming lips jongens en meisjes, derde keer goeie keer:



avatar van unmudded lake
Ok Heer, komt voor mekaar.

avatar van Arrie
DIe heb je al eerder gepost, Aslan, en nog wel op deze pagina.

avatar van kemm
Weet je wat deze song/clip-combo echt goed had gemaakt? Als ze die tekeningen erover hadden weggelaten. Het voegt maar weinig toe en maakt het allemaal veel te letterlijk. Gewoon dat meisje puur is veel sterker!
Langs de andere kant: nu is het wel meer Flaming Lips... Toch een mooi resultaat.

avatar van aslan
aslan (crew)
Arrie schreef:
DIe heb je al eerder gepost, Aslan, en nog wel op deze pagina.


omdat ik me herinnerde het clipje in dit topic ooit geplaatst te hebben, maar me vandaag de groepsnaam (the flaming lips) niet direct te binnen schoot, kwam ik hier terecht, en bleek dat de link niet meer werkte... plaatste hem dus opnieuw, maar door een of andere onhandigheid mijnentwege verdween hij gelijk weer, vandaar... pfffew

@kemm: ik vind de tekeningen eroverheen apart bekeken ook wel iets hebben

avatar van Hendrix4live
Aphex Twin - Come To Daddy

avatar van Tuur123
The Dead Weather - Die By The Drop

Father McKenzie
Dreadlock Holiday - 10CC

Gast
geplaatst: vandaag om 15:26 uur

geplaatst: vandaag om 15:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.