Genres / Overigen / Maak kennis met folk, americana, roots en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2012, 21:25 uur
Oke, lees het zo selectief als jij wilt. Ik denk alleen niet dat het het topic ten goede komt als er binnen 6 uur nieuwe nummers worden geplaatst. Misschien verstandiger om dan even te wachten, om te voorkomen dat 'het topic weer wat aan kracht verliest'.
0
geplaatst: 24 september 2012, 21:28 uur
Oke, ik laat hem nu gewoon staan maar vind voor de rest wel dat je gelijk hebt.
Ik denk gewoon dat we het moeten houden op niet veel eerder dan 20.00 1x in de 24 hr.
Ik denk gewoon dat we het moeten houden op niet veel eerder dan 20.00 1x in de 24 hr.
0
geplaatst: 25 september 2012, 00:49 uur
Phantom LImb: goede zangers, mooi nummer.
7
Ron Davies kon ik al vanwege dit nummer wat David Bowie gecoverd heeft. Jammer dat de plaat moeilijk te krijgen is anders had ik hem misschien aangeschaft.
7,5
7
Ron Davies kon ik al vanwege dit nummer wat David Bowie gecoverd heeft. Jammer dat de plaat moeilijk te krijgen is anders had ik hem misschien aangeschaft.
7,5
0
geplaatst: 25 september 2012, 01:20 uur
Oke, lees het zo selectief als jij wilt. Ik denk alleen niet dat het het topic ten goede komt als er binnen 6 uur nieuwe nummers worden geplaatst.
....begrijp hier werkelijk niets van; ik heb wel degelijk gekeken of de 24 uur om waren.
0
geplaatst: 25 september 2012, 10:31 uur
Oldfart, ik had het ook niet over jouw post, maar over die van Ducoz...
0
geplaatst: 25 september 2012, 16:40 uur
Ron Davies, ja te gek album heeft hij gemaakt. Ik vind de rustigere nummers als Open Road, The Open Sky en The Clown weliswaar het mooiste, maar dit is ook zeker lekker.
Een 7,5
PS: had je dit nummer niet al eerder geplaatst Ducoz, of was dat een andere van het album?
Een 7,5
PS: had je dit nummer niet al eerder geplaatst Ducoz, of was dat een andere van het album?

0
geplaatst: 25 september 2012, 16:44 uur
Ik heb m inderdaad wel eens eerder geplaatst
Maar dat was toen niet voor een beoordeling 
Maar dat was toen niet voor een beoordeling 
0
geplaatst: 25 september 2012, 18:40 uur
Ron Davies: 7.5
Ik kende het nummer ook van David Bowie, maar vind deze uitvoering mooier.
Ik kende het nummer ook van David Bowie, maar vind deze uitvoering mooier.
0
servaas
geplaatst: 25 september 2012, 21:58 uur
Maar liefst zes jaar hebben we erop moeten wachten.Sugaring Season, het vijfde album van de engelse folkie Beth Orton die ooit vooral bekend was als grote vriendin van dance- & electronic acts als William Orbit & The Chemical Brothers, maar begin volgende week ligt ie dan toch eindelijk in de winkel!

Beth Orton - Sugaring Season - Anti - 02-10-12
MuMe: 4 stemmen | gemiddelde 4,00
Luister hier naar een korte introductie van haar album op genuine aussie radio.

0
Ponty Mython
geplaatst: 25 september 2012, 23:57 uur
Beth Orton, altijd goed. Het wordt tijd dat ze weer eens wat met de broertjes gaat doen. 8/10
0
geplaatst: 26 september 2012, 01:41 uur
Ik heb het album al in zijn geheel gehoord en ik vind hem erg mooi. Het is fijn om na zo'n lange tijd weer iets van haar te horen. Er staan trouwens betere nummers op, voor deze een 6,5.
0
geplaatst: 26 september 2012, 15:08 uur
Ik vind haar stem niet mooi en het nummer ronduit saai. 4.
0
geplaatst: 26 september 2012, 17:58 uur
Afschuwelijke stem 
Dit verdient het laagste cijfer wat ik hier tot nu toe heb gegeven
3.5

Dit verdient het laagste cijfer wat ik hier tot nu toe heb gegeven
3.5
0
servaas
geplaatst: 26 september 2012, 18:33 uur
Zo te lezen, afgaande op de reacties hier, heb ik voor Beth nog wel wat ontwikkelingswerk te doen. Eens kijken of het Hickory Report daar verandering in kan brengen.
Blijkbaar vraagt ook Beth Orton om a more acquired taste. Maar ja, goede wijn moet rijpen en wijsheid komt met de jaren.

Blijkbaar vraagt ook Beth Orton om a more acquired taste. Maar ja, goede wijn moet rijpen en wijsheid komt met de jaren.

0
geplaatst: 26 september 2012, 18:40 uur
Eén van mijn favoriete vrouwenstemmen en alleen daarom al een 7, al klinkt ze wat heser dan voorheen. Het nummer overtuigt me niet in die mate die ik hoger geef. Wel leuk om weer van haar te horen, ben benieuwd naar het album. 

0
servaas
geplaatst: 26 september 2012, 23:42 uur
Alleen zo'n nummer maakt het hele Guthrie-project al de moeite waard. Daarom een vette 8.
Het nummer staat gelukkig nog steeds op Wilco's setlist. Alleen met de video heb ik wat moeite.
YouTube heeft ook een aardige live opname van de heren Bragg en Tweedy c.s. op de Duitse tv.
[embed]http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=1Lnf0hmj6l0[/embed]

Het nummer staat gelukkig nog steeds op Wilco's setlist. Alleen met de video heb ik wat moeite.
YouTube heeft ook een aardige live opname van de heren Bragg en Tweedy c.s. op de Duitse tv.
[embed]http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=1Lnf0hmj6l0[/embed]

0
geplaatst: 27 september 2012, 01:46 uur
Ik heb al eerder Walt Whitman's Niece van hetzelfde album geplaatst en aangezien het hele album fantastisch is, is het is duidelijk dat ik dit ook een goed nummer vind, daarom geef ik dit een:
8
8
0
geplaatst: 27 september 2012, 10:03 uur
Ik ben het hele album nu op Spotity aan het beluisteren. Voor dit nummer: 8
0
geplaatst: 27 september 2012, 11:29 uur
Ja, dat is een heel mooi nummer (maar wat een ongelooflijk lame clip...)
8
8
0
geplaatst: 27 september 2012, 11:44 uur
Ja die clip is behoorlijk kitscherig, om het zacht uit te drukken.. haha.
Wat jullie eens moeten opzoeken is: Mermaid Avenue, the complete sessions.
Dat is Mermaid Avenue vol. 1 vol. 2 en alle overige nummers die samen een vol. 3 vormen.
Zeer de moete waard, zit ook een dvd bij met de 'Man in the Sand' docu.
Vaak wel geprijsd van 25 tot 35 euro.
Wat jullie eens moeten opzoeken is: Mermaid Avenue, the complete sessions.
Dat is Mermaid Avenue vol. 1 vol. 2 en alle overige nummers die samen een vol. 3 vormen.
Vaak wel geprijsd van 25 tot 35 euro.
0
geplaatst: 27 september 2012, 13:31 uur
Vol. 2 vind ik trouwens een pak minder, ik heb aan dit album voldoende.
0
geplaatst: 27 september 2012, 20:32 uur
Ducoz schreef:
Interessante documentaire inderdaad. Ook los verkrijgbaar trouwens. Ik heb 'm al een aantal jaar in mijn bezit.
Voor dit nummer een 9!
Past niet helemaal in het genre, maar ik wilde dit toch even spammen.

0
geplaatst: 28 september 2012, 01:46 uur
Nee dit is niets voor mij, ik vind het te lichtvoetig. Met de Bangles heeft ze echter wél een aantal aardige liedjes gemaakt. Voor haar uiterlijk geef ik wel een hoge score, voor het liedje een mager vijfje.
5
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.