Genres / Overigen / Maak kennis met folk, americana, roots en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2011, 18:42 uur
Nog even een 6,7 voor die mevrouw daarvoor, voor de volledigheid.
0
Ponty Mython
geplaatst: 30 december 2011, 22:44 uur
Op de valreep van 2011:
Peter Bradley Adams - I'll Forget You
Peter Bradley Adams - I'll Forget You
0
geplaatst: 2 januari 2012, 18:02 uur
Kabbelt wel heel lieflijk weg, mis een mooie strot, een scherp randje, iets opvallends.
Mooi zonder geweldig te zijn;
7
Mooi zonder geweldig te zijn;
7
0
geplaatst: 2 januari 2012, 22:55 uur
Wat Oldfart zegt, al heb ik ook weinig weerstand tegen dit soort muziek.
7,2
7,2
0
geplaatst: 3 januari 2012, 10:40 uur
Mooi nummer met een relaxte, maar toch enigszins spannende sfeer"
7,5
7,5
0
geplaatst: 3 januari 2012, 13:36 uur
Instrumentatie vind ik mooi, maar die stem. Mweh, te gladjes voor mij.
5,5
Dan Bern, in Amerika geprezen om zijn geniale teksten en liedjes. Hier zo goed als onbekend.
5,5
Dan Bern, in Amerika geprezen om zijn geniale teksten en liedjes. Hier zo goed als onbekend.
0
Ponty Mython
geplaatst: 3 januari 2012, 17:26 uur
Daar deed het mij ook gelijk aan denken. Maar qua teksten een stuk minder briljant. Ik vind zijn zang zelfs een beetje irritant. Nee, dit nummer doet het niet voor mij. 5 /10
0
geplaatst: 3 januari 2012, 18:51 uur
Wel meer dan een beetje een Dylan-kloon, maar toch vond ik dit wel onderhoudend in al zijn knulligheid eigenlijk.
6,8
6,8
0
geplaatst: 4 januari 2012, 13:48 uur
Andere mensen mogen overigens ook liedjes posten hè
Ik doe er dan nog maar eentje. Weet niet in hoeverre dit hier bekend is, maar daar kom ik snel genoeg achter...
Ik doe er dan nog maar eentje. Weet niet in hoeverre dit hier bekend is, maar daar kom ik snel genoeg achter...
0
geplaatst: 4 januari 2012, 19:25 uur
Heb helaas geen grote voorraad onbekende juweeltjes paraat om te plaatsen, Daniel, maar het gaat zo lekker hoor.
7
7
0
geplaatst: 4 januari 2012, 21:04 uur
Ik ben ook een beetje door mijn voorraad heen, maar ga vooral zo door! 
7,4

7,4
0
Ponty Mython
geplaatst: 4 januari 2012, 21:42 uur
Dit is helemaal mijn ding. Goed gezongen, mooie instrumentatie. 8/10
0
geplaatst: 5 januari 2012, 11:25 uur
Juist, dit klinkt erg lekker! Meteen wat meer van deze gasten opgezocht
8
8
0
geplaatst: 5 januari 2012, 14:24 uur
Vind het ook best lekker klinken, dat rauwe en onbezonnene (is dat een woord?) deed mij meteen denken aan Ryan Bingham. Daar post ik later wel wat van
7,5
7,5
0
geplaatst: 5 januari 2012, 15:35 uur
Voor de Alabama 3: 6,5 das toch niet helemaal mijn ding
Er zit nog niet precies 24 uur tussen, maar anders ga ik het vergeten.
Dit vind ik een lekker folk bandje met wat rock aspecten.(vroeger werk zat ook wel wat noise in)
De clip is ook erg mooi.
Er zit nog niet precies 24 uur tussen, maar anders ga ik het vergeten.
Dit vind ik een lekker folk bandje met wat rock aspecten.(vroeger werk zat ook wel wat noise in)
De clip is ook erg mooi.
0
geplaatst: 5 januari 2012, 15:39 uur
Ik had ook wel een nummer, maar het lijkt me wel netjes te wachten (maar hoelang/tot hoeveel stemmers?)
Blitzen Trapper is bij mij wel bekend, productief bandje. Vooral dat toontje tussendoor is aanstekelijk, maar ik kan het niet plaatsen (?)
8
Blitzen Trapper is bij mij wel bekend, productief bandje. Vooral dat toontje tussendoor is aanstekelijk, maar ik kan het niet plaatsen (?)
8
0
geplaatst: 5 januari 2012, 16:29 uur
24 uur wachten is de afspraak voor een volgende, maar voor deze keer zien we het door de vingers 
Ja, Blitzen Trapper is mij al een tijd bekend. Black River Killer vind ik een sterk nummer met dito tekst.
8

Ja, Blitzen Trapper is mij al een tijd bekend. Black River Killer vind ik een sterk nummer met dito tekst.
8
0
geplaatst: 5 januari 2012, 22:56 uur
Alabama 3! Wat een heerlijk nummer. Heb hem direct in mijn playlist gezet op Spotify. 8,5
Ook Blitzen Trapper is weer goed. Ooit een album van hun gehoord en daarna in de vergetelheid geraakt. Destroyer of the Void kon mij toendertijd niet zo pakken maar dit klink prima:
7,5
0
Ponty Mython
geplaatst: 6 januari 2012, 00:21 uur
Alle Sopranos-kijkers kennen Alabama 3 natuurlijk al lang van Woke Up This Morning (oftwewel de intro tune). 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.