Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2006, 23:48 uur

Ik heb er ook geen moeite mee, vond het alleen wel opvallend. Onthoud maar dat het pas echt ernstig wordt als ik op Live of Guns n Roses ga stemmen.
***vraagt zich af wie nu op zijn teentjes getrapt is***
0
geplaatst: 12 september 2006, 23:50 uur
The Scientist schreef:
Nou, ik niet hoor. Zal me aan mijn kont roesten dat Belle and Sebastian wint

Het is maar een spelletje

0
geplaatst: 12 september 2006, 23:52 uur
vind ik ook
... en ik reageer wel eens verontwaardigd, maar dat hoort ook bij het spelletje, dat maakt het leuk 
laten we nu weer vrolijk 'hebben jullie dat nou ook'-en
... en ik reageer wel eens verontwaardigd, maar dat hoort ook bij het spelletje, dat maakt het leuk 
laten we nu weer vrolijk 'hebben jullie dat nou ook'-en
0
dollie
geplaatst: 13 september 2006, 01:25 uur
Dat je in het midden van de nacht nog even Mume gaat checken, dat je broertje zijn msn nog open heeft staan. Net als je dat wil gaan afsluiten zegt een zekere hanne iets tegen jou... je zegt dat je de zus bent.
Plotseling begint zij te vragen of je bi bent omdat ze hopeloos op zoek is naar een vriendin... Blijkt dat ze alles van me weet en foto's van me heeft.
... Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat ik niet geinteresseerd was en al 1,5 jaar een vriend heb, maar het enige dat hielp was blokkeren en verwijderen ...
... raar meisje...
Plotseling begint zij te vragen of je bi bent omdat ze hopeloos op zoek is naar een vriendin... Blijkt dat ze alles van me weet en foto's van me heeft.
... Ik heb haar proberen duidelijk te maken dat ik niet geinteresseerd was en al 1,5 jaar een vriend heb, maar het enige dat hielp was blokkeren en verwijderen ...
... raar meisje...

0
geplaatst: 13 september 2006, 01:40 uur
dollie schreef:
Dat je in het midden van de nacht nog even Mume gaat checken, dat je broertje zijn msn nog open heeft staan. Net als je dat wil gaan afsluiten zegt een zekere hanne iets tegen jou... je zegt dat je de zus bent.
... raar meisje...
... raar meisje...

mmhh.....dat heb ik nou nooit

0
geplaatst: 13 september 2006, 16:34 uur
The Scientist schreef:
... dat je een user ontdekt die een exacte kopie van jezelf 1,5 jaar geleden is.. ik heb op 1 na al zijn top10-platen ook in mijn top10 gehad... en zijn commentaar bij In the Aeroplane over the Sea had ook van mij 1,5 jaar geleden kunnen zijn, en dezelfde waardering.
En werkelijk AL zijn stemmen zijn erg herkenbaar.
... dat je een user ontdekt die een exacte kopie van jezelf 1,5 jaar geleden is.. ik heb op 1 na al zijn top10-platen ook in mijn top10 gehad... en zijn commentaar bij In the Aeroplane over the Sea had ook van mij 1,5 jaar geleden kunnen zijn, en dezelfde waardering.
dat vind ik nou echt interessant! moet me dan maar eens in jouw top tien gaan verdiepen want daar ken ik nog niet echt veel van maar dat zal vast wel allemaal top zijn als je precies dezelfde smaak had.
0
geplaatst: 13 september 2006, 21:29 uur
Dat je je stemmen eens zit na te kijken, en ineens THX JHN op 5 ziet staan, en dat je dus bij het scrollen per ongeluk over het stemvakje heen gegaan bent 

0
geplaatst: 13 september 2006, 22:04 uur
Heb ik wel vaker. Meestal geef ik dan 0,5* aan albums die ik 5 wil geven of zoiets 

0
geplaatst: 13 september 2006, 22:52 uur
Tsjo-Wi schreef:
dat vind ik nou echt interessant! moet me dan maar eens in jouw top tien gaan verdiepen want daar ken ik nog niet echt veel van maar dat zal vast wel allemaal top zijn als je precies dezelfde smaak had.
(quote)
Ik denk dat daar eerst een proces van anderhalf jaar zeer intensief luisteren aan vooraf gaat
.
0
geplaatst: 13 september 2006, 23:32 uur
Lukas schreef:
Ik denk dat daar eerst een proces van anderhalf jaar zeer intensief luisteren aan vooraf gaat
.
.Dat denk ik ook. Heb ook maar zelden meegemaakt dat iemand zijn muzieksmaak zo veranderd is in zo'n kort tijdsbestek. Alleen maar goed denk ik, en ik herken het zelf ook wel, mijn top 10 is ook bijna niks meer van over toen ik net op deze site kwam

Alleen R.E.M. staat er nog in en die zal ook niet snel verdwijnen denk ik.
Progressie mensen, progressie...

0
geplaatst: 14 september 2006, 00:19 uur
The Scientist schreef:
Het eerste dat in me opkomt, is een citaat van de dokter uit Forrest Gump: "We sure got you straightened out, didn't we, boy?"

0
geplaatst: 14 september 2006, 10:29 uur
...dat je je afvraagt waarom als die studenten naar verloop van tijd studentikoos gaan praten, terwijl je er zelf helemaal geen last van hebt.
0
Omayyad
geplaatst: 14 september 2006, 12:43 uur
...dat je bij de verschillende KO's na het lezen van de naam van de laatste user wil raden op welke van de twee opties deze heeft gestemd, alvorens in het topic te gaan kijken waarop deze user daadwerkelijk heeft gestemd?

0
geplaatst: 14 september 2006, 12:49 uur
Omayyad schreef:
...dat je bij de verschillende KO's na het lezen van de naam van de laatste user wil raden op welke van de twee opties deze heeft gestemd, alvorens in het topic te gaan kijken waarop deze user daadwerkelijk heeft gestemd?

Dat je soms drie keer iets leest, en het eigenlijk dan nog steeds niet begrijpt

en dat je dan een seconde na het intypen van het bericht, het alsnog bergrijpt
0
geplaatst: 14 september 2006, 12:52 uur
bonothecat schreef:
hoezo, ik begrijp je niet(quote)

0
Omayyad
geplaatst: 14 september 2006, 12:53 uur
Dat ik dan best bereid ben om mijn voornoemde bewering nader te verklaren...
Ik bedoel dus het volgende...

Bij het overzicht met updates kan je zien dat er een nieuw bericht gepost is door iemand. Bij de KO's betekent dit dus vaak dat er door iemand gestemd is...
Welnu alvorens te gaan kijken waarop deze user daadwerkelijk gestemd heeft, probeer ik vantevoren vaak te raden waarop deze gestemd zou hebben.
Nu duidelijk?
0
geplaatst: 14 september 2006, 12:55 uur
0
geplaatst: 14 september 2006, 12:56 uur
... dat je soms meent dat bepaalde mume-gebruikers te veel vrije tijd hebben?
0
geplaatst: 14 september 2006, 12:57 uur
rayman schreef:
Nu ben ik je kwijt ett. Wat bedoel je?
ik bedoel dat ik niet begrijp wat ie bedoelt(quote)
Nu ben ik je kwijt ett. Wat bedoel je?
als dat nou de bedoeling is, dan begrijp ik het.
dat bedoel ik dus.
begrepen

0
L_T_B schreef:
... dat je soms meent dat bepaalde mume-gebruikers te veel vrije tijd hebben?
zit LTB nou al weer te computeren?... dat je soms meent dat bepaalde mume-gebruikers te veel vrije tijd hebben?
0
ettettummu schreef:
als dat nou de bedoeling is, dan begrijp ik het.
dat bedoel ik dus.
begrepen
(quote)
ik bedoel dat ik niet begrijp wat ie bedoeltals dat nou de bedoeling is, dan begrijp ik het.
dat bedoel ik dus.
begrepen

Aaah.
nee
0
geplaatst: 14 september 2006, 12:58 uur
ettettummu schreef:
(quote)
zit LTB nou al weer te computeren?Dat viel mij ook al op ja.
0
geplaatst: 14 september 2006, 14:07 uur
Omayyad schreef:
Bij het overzicht met updates kan je zien dat er een nieuw bericht gepost is door iemand. Bij de KO's betekent dit dus vaak dat er door iemand gestemd is...
Welnu alvorens te gaan kijken waarop deze user daadwerkelijk gestemd heeft, probeer ik vantevoren vaak te raden waarop deze gestemd zou hebben.
Nu duidelijk?
Nu duidelijk?
Grappig, dat heb ik ook. Soms denk ik al van: oh jee, die heeft gestemd, geen goed nieuws... haha. Van de meeste weet ik al aardig wat ze gaan stemmen, maar ja, ik ben dan ook een KO-friek

Edit: LOL, ik wist dat je The Cure (The End) ging stemmen

0
geplaatst: 14 september 2006, 14:10 uur
... dat je elke dag even hier kijkt: http://upgradeu.punt.nl/ 

0
geplaatst: 14 september 2006, 14:17 uur
0
geplaatst: 14 september 2006, 14:59 uur
Lukas schreef:
.
(quote)
.hm ja dat zal wel waar zijn. dan kom ik over 1,5 jaar nog eens terug bij dit topic en zien we dan wel hoe mijn top 10 eruit ziet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.