Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2006, 15:01 uur
itchy schreef:
Dat je een ranzig sms-je, wat voor je vriendin (of vriend) was bedoeld, naar de verkeerde persoon stuurt? En dan ook TOTAAL de verkeerde?
Zojuist gedaan

(maar over een tijdje is dit waarschijnlijk een giller)
Dat je een ranzig sms-je, wat voor je vriendin (of vriend) was bedoeld, naar de verkeerde persoon stuurt? En dan ook TOTAAL de verkeerde?
Zojuist gedaan

(heeft heel erg lang geduurd voor het een giller werd)
0
geplaatst: 21 september 2006, 15:15 uur
itchy schreef:
Zojuist gedaan

Zojuist gedaan

Wat stond erin?

Als je meerdere vriendinnen hebt, moet je gewoon niet haar naam boven het berichtje zetten. Maar bij jou is het smsje waarschijnlijk naar je opa of oma verstuurd.

0
geplaatst: 21 september 2006, 15:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Wat stond erin?
Wat stond erin?

X-rated
Nicolage Rico schreef:
Als je meerdere vriendinnen hebt, moet je gewoon niet haar naam boven het berichtje zetten. Maar bij jou is het smsje waarschijnlijk naar je opa of oma verstuurd.

Bedoeld voor huidige vriendin. Gestuurd naar ex-vriendin. Die zelfde voornaam heeft als huidige vriendin. Ik WIST gewoon dat dat telefoontechnisch nog eens mis moest gaan... ook al heb ik ex-vriendin onder bijnaam in telefoon staan.Intussen correctie gestuurd, het zal wel loslopen.
0
geplaatst: 21 september 2006, 15:22 uur
lebowski schreef:
(heeft heel erg lang geduurd voor het een giller werd)
(quote)
(heeft heel erg lang geduurd voor het een giller werd)Bemoedigend!
0
geplaatst: 21 september 2006, 18:25 uur
itchy schreef:
Zojuist gedaan

Zojuist gedaan

Pijnlijk
Heb het ook al meegemaakt.
0
geplaatst: 21 september 2006, 19:35 uur
itchy schreef:
X-rated
Bedoeld voor huidige vriendin. Gestuurd naar ex-vriendin. Die zelfde voornaam heeft als huidige vriendin. Ik WIST gewoon dat dat telefoontechnisch nog eens mis moest gaan... ook al heb ik ex-vriendin onder bijnaam in telefoon staan.
Intussen correctie gestuurd, het zal wel loslopen.
(quote)
X-rated
(quote)
Bedoeld voor huidige vriendin. Gestuurd naar ex-vriendin. Die zelfde voornaam heeft als huidige vriendin. Ik WIST gewoon dat dat telefoontechnisch nog eens mis moest gaan... ook al heb ik ex-vriendin onder bijnaam in telefoon staan.Intussen correctie gestuurd, het zal wel loslopen.
Misschien tijd om ex-vriendin uit je telefoon te gooien.
0
tondeman
geplaatst: 22 september 2006, 00:03 uur
Dat je drie kwartier bezig bent om iets toe te voegen, eindelijk klaar bent en dan merkt dat je in de tussentijd bent uitgelogd...

0
tondeman
geplaatst: 22 september 2006, 00:08 uur
Zit op een laptop en was aan een box-set bezig
(m.a.w. ik ben niet (helemaal) simpel
)
0
geplaatst: 22 september 2006, 00:28 uur
tondeman schreef:
Dat je drie kwartier bezig bent om iets toe te voegen, eindelijk klaar bent en dan merkt dat je in de tussentijd bent uitgelogd...

Jep, meegemaakt. Ik had in 2 uur iets van 4 albums erop gekregen. Alles, maar dan ook werkelijk alles wat fout kon gaan, ging fout. God, wat was ik pissig!
0
geplaatst: 22 september 2006, 00:30 uur
itchy schreef:
Bedoeld voor huidige vriendin. Gestuurd naar ex-vriendin. Die zelfde voornaam heeft als huidige vriendin. Ik WIST gewoon dat dat telefoontechnisch nog eens mis moest gaan... ook al heb ik ex-vriendin onder bijnaam in telefoon staan.
Intussen correctie gestuurd, het zal wel loslopen.
Met een beetje geluk krijg je 2 positieve sms'jes terug
.
0
geplaatst: 22 september 2006, 08:55 uur
Kos schreef:
.
(quote)
Met een beetje geluk krijg je 2 positieve sms'jes terug
.

Een goede vriend van mij heet Fred P. en mijn directeur heet Fred S. Ik heb dus een aantal maanden geleden het volgende berichtje naar mn directeur gestuurd:
"he sukkel waar blijf je nu, jij zou ook wiet meenemen toch?
Ai ai ai.. dat gevoel wat je hebt als je op send hebt gedrukt, je ziet dat het de verkeerde is en vervolgens de bevestiging krijgt dat ie verzonden is. (was ook nog eens een uurtje of 1 in de morgen).
Gelukkig kon ie er om lachen maar de rest van mn weekend was echt zwaar bout.
0
geplaatst: 22 september 2006, 17:10 uur
Als ik hem was zou ik je ex-vriendin onder haar achternaam in je telefoonboek zetten.. Probleem opgelost.. Ja, of ze moeten ook dezelfde achternaam hebben?
0
lambf
geplaatst: 22 september 2006, 20:35 uur
Dat je vader binnenkomt terwijl je Sunn o))) aan het luisteren bent en zegt:"Zorg je ervoor dat het huis niet in elkaar trilt" 

0
geplaatst: 22 september 2006, 20:36 uur
0
geplaatst: 22 september 2006, 20:41 uur
herman schreef:
...dat je gevolgd wordt door de AIVD?
...dat je gevolgd wordt door de AIVD?
Het is toch de bedoeling dat je dat juist niet merkt

0
geplaatst: 22 september 2006, 21:11 uur
0
geplaatst: 23 september 2006, 09:25 uur
Dat je Pauw & Witteman op internet zit terug te kijken.....en dat je denkt die vent achter Thomas Dekker is gewoon Bonothecat 

0
geplaatst: 23 september 2006, 11:03 uur
... dat je bij het posten/reageren op MusicMeter vaak uit het oog verliest dat de mede-users niet allemaal van dezelfde leeftijdsgroep zijn als jezelf bent.
0
geplaatst: 23 september 2006, 11:13 uur
Reijersen schreef:
... dat je bij het posten/reageren op MusicMeter vaak uit het oog verliest dat de mede-users niet allemaal van dezelfde leeftijdsgroep zijn als jezelf bent.
Hoef je toch ook geen rekening mee te houden

0
geplaatst: 23 september 2006, 11:14 uur
luc011190 schreef:
(quote)

Eigenlijk wel. Vooral bijvoorbeeld op de slsk-chat, of qua reacties op hun posts.
0
geplaatst: 23 september 2006, 19:05 uur
Lukas schreef:
Verklaar je nader
(quote)
Verklaar je nader

Lijkt me beter van niet.

0
geplaatst: 23 september 2006, 21:56 uur
Dat je deze recensie leest en in plaats van de woorden 'humo werkelijk' in een vlaag van acute woordblindheid in eerste instantie 'homohuwelijk' leest 

0
geplaatst: 23 september 2006, 22:38 uur
Lukas schreef:
Dat je deze recensie leest en in plaats van de woorden 'humo werkelijk' in een vlaag van acute woordblindheid in eerste instantie 'homohuwelijk' leest

0
geplaatst: 23 september 2006, 22:44 uur
Die Lukas blijft er maar mee bezig he
(dat topic is al lang afgelopen)
(dat topic is al lang afgelopen)
0
geplaatst: 24 september 2006, 02:52 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.