Overig / Algemeen / Hebben jullie dat nou ook?
zoeken in:
0
handsome_devil
geplaatst: 30 september 2006, 14:29 uur
Cath schreef:
Dat je gewoon nog 2 dagen na een optreden helemaal vrolijk bent?
Na Morrissey op pinkpop was ik een maand hyperactief en vrolijk
En word nog steeds helemaal vrolijk als ik er aan terugdenk 
0
geplaatst: 30 september 2006, 15:03 uur
Cath schreef:
, 2 maand is ook wel normaal
en ik word nog steeds vrolijk als ik denk aan het Anathema-concert een half jaar terug 
...dat je je na dit te zeggen opeens realiseert hoe snel de tijd gaat?

0
handsome_devil
geplaatst: 1 oktober 2006, 16:40 uur
..dat je een proef voor scheikunde moet uitwerken, maar je geen idee hebt hoe je moet berekenen hoeveel watermoleculen er samengaan met 'droog' aluin 

0
handsome_devil
geplaatst: 1 oktober 2006, 16:50 uur
...dat je 10 minuten later het licht gezien hebt 

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 17:48 uur
Chemie... Ik heb twee uur wetenschappen per week, en dat vind ik al te veel, dus ik pas hier 

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 17:51 uur
...dat je op een vrijdagmiddag zo moe bent dat je even in je bed gaat liggen en onvermijdelijk direct in slaap valt. Als je vervolgens om 17.33 weer wakker wordt, vind je het onglofelijk dat je zolang hebt geslapen... Daarna dringt het tot je door dat je eigenlijk moest werken op zaterdagochtend, dus je rent in paniek naar beneden bedenkend wat voor passend excuus je moet verzinnen. Wanneer je ouders je extreem raar aan lopen te kijken, dringt het langzaam door... het is nog vrijdag 

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 19:08 uur
Ook een variant ervaren, paar jaar geleden...
Tijdens mn ochtend dienst, om 5.10uur halverwege (in de auto) bedenken dat het toch wel raar rustig is vandaag...."het is zaterdag"
Tijdens mn ochtend dienst, om 5.10uur halverwege (in de auto) bedenken dat het toch wel raar rustig is vandaag...."het is zaterdag"

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 19:10 uur
Ik heb het ook wel 's gehad. Ik woon tegenover een lagere school en als ik langer kan slapen word ik vaak wakker van de schoolbel om kwart over 8. Heb een keer uren liggen wachten tot de schoolbel kwam. Was er van overtuigd dat het al heel laat was, maar achteraf bleek ik om 5 uur al wakker te zijn geworden.
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 19:12 uur
Ouwe schreef:

Dát herken ik wel ja. Heeeeeeeeel vervelend.
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 19:15 uur
Ja, herkenbaar. Normaal moet ik om 6.15 uit bed, maar vorig jaar was ik een keer om 2.15 uit bed gegaan (gewoon denkend dat het 6.15 is), gedoucht, naar beneden, brood klaargemaakt. Komt opeens mijn vader naar beneden in de veronderstelling dat ik een inbreker was. Prachtig 

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 19:18 uur
Mijn vriendin ging een keer ´s nacht rond half drie douchen. Komt volledig in paniek de slaapkamer in rennen. Shit, ik ben te laat. Bel mijn werk dat ik er aan kom. Doe iets!! Wat zit je nou stom te grijnzen.
Schatje, droog je af en kom maar weer lekker liggen. Je mag nog 4 uur plat.
Schatje, droog je af en kom maar weer lekker liggen. Je mag nog 4 uur plat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.