Overig / Algemeen / Wat is je beltoon?
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2007, 21:33 uur
ringtone - sultans of swing - dire straits
berichtentoon - nobody`s got the gun - mark knopfler
toestel ; nokia n70
berichtentoon - nobody`s got the gun - mark knopfler
toestel ; nokia n70
0
geplaatst: 28 juni 2007, 21:44 uur
ga me nou niet vertellen dat jij met zo`n oud toestel met een ronde kiesschijf in je binnenzak loopt
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 29 juni 2007, 04:40 uur
Gewoon deze die standaard in die gsm staan, kàn en zal nooit geld uitgeven aan ringtones, dat is domweg weggegooid geld, toch ?
0
geplaatst: 29 juni 2007, 06:07 uur
EVANSHEWSON schreef:
Gewoon deze die standaard in die gsm staan, kàn en zal nooit geld uitgeven aan ringtones, dat is domweg weggegooid geld, toch ?
je hoeft toch geen geld uit te geven voor ringtones , ik zet de complete nummers van de computer naar de telefoon
0
geplaatst: 29 juni 2007, 08:40 uur
En wat helemaal leuk is..met mp3directcut je eigen realtones maken! Je knipt precies dat stukje eruit wat je leuk vind en huppa! Dikke vinger voor Jamba!
0
geplaatst: 29 juni 2007, 09:39 uur
Aangezien mijn gsm nog een prehistorisch model is, en het geluid intussen niet meer werkt, gebruik ik enkel mijn trilfunctie 

0
geplaatst: 29 juni 2007, 11:07 uur
Het beginriedeltje van de eindtune van Totoro, komt uit 1988 maar het is gewoon net een echte beltoon. 

0
geplaatst: 29 juni 2007, 13:01 uur
Destination Calabrio - Alex Gaudino
Bij smsjes is het Clint Eastwood:
"Do You Feel Lucky .. Punk!"
Bij smsjes is het Clint Eastwood:
"Do You Feel Lucky .. Punk!"
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 1 juli 2007, 17:18 uur
rudiger schreef:
je hoeft toch geen geld uit te geven voor ringtones , ik zet de complete nummers van de computer naar de telefoon
(quote)
Ik ben geen handige Harry, Rudiger, helaas, de wonderen der techniek zullen deze mens altijd blijven verbazen!
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 1 juli 2007, 17:20 uur
HiLL schreef:
En wat helemaal leuk is..met mp3directcut je eigen realtones maken! Je knipt precies dat stukje eruit wat je leuk vind en huppa! Dikke vinger voor Jamba!
Hier zitten zelfs wizzards die gewoon met een MP3 speler kunnen werken, ik zou er zelfs geen noot muziek inkrijgen, tja, het is wreed onrechtvaardig de verdeling der vaardigheden in het leven!
0
geplaatst: 1 juli 2007, 17:50 uur
EVANSHEWSON schreef:
Hier zitten zelfs wizzards die gewoon met een MP3 speler kunnen werken, ik zou er zelfs geen noot muziek inkrijgen, tja, het is wreed onrechtvaardig de verdeling der vaardigheden in het leven!
(quote)
It's so simple baby.
0
geplaatst: 3 juli 2007, 22:43 uur
Rage Against the Machine- Guerrilla Radio (zelf op mijn prehistorische Nokia gezet)
0
geplaatst: 3 juli 2007, 22:47 uur
EVANSHEWSON schreef:
(quote)
Bij de meeste MP3 spelers zit ook een handleiding. Misschien heb je daar weleens van gehoord?

0
geplaatst: 4 juli 2007, 15:34 uur
Mijn beltoon is Call on me (Top 40 hitje van een tijdje terug geloof ik, zat erop bij aankoop en geen zin om het te veranderen
).
).
0
geplaatst: 4 juli 2007, 16:03 uur
De reclametune van Ome Henk.
Ting ting ting ting ting ting ting - te ting ting
Ting ting ting ting ting ting ting - te ting ting

0
fastpulseboy
geplaatst: 4 juli 2007, 16:35 uur
rudiger schreef:
ga me nou niet vertellen dat jij met zo`n oud toestel met een ronde kiesschijf in je binnenzak loopt
(quote)
jawel! nou ja niet in mijn binnenzak natuurlijk, maar ik heb een oude rinkeltelefoon omgebouwd door het mechanisme eruit te halen en er het binnenwerk van een mobiel in te zetten. wel werken de originele bellen! en ze gaan ook behoorlijk hard. Nadeel is wel dat ik er extra batterijen in moet doen en altijd een extra tas bij me heb dus......maar ja wel leuk om die telefoon in de trein uit mijn tas te halen als ie overgaat.
0
geplaatst: 4 juli 2007, 16:42 uur
En ik heb zo'n telefoon als B-100 van Bassie en Adriaan. Wel lastig met die uitschuivende antenne steeds... 

0
geplaatst: 4 juli 2007, 18:11 uur
Ik krijg opeens wel respect voor jouw stiekeme SMS-gedrag tijdens pubquizzen. 

0
geplaatst: 4 juli 2007, 18:34 uur
0
geplaatst: 5 juli 2007, 12:05 uur
Mijn sms-signaal is een deurbel. Zeer irritant voor de omgeving als ik een uitgebreid sms-gesprek begin... 

0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:16 uur
Normaal staat m'n telefoon op stil (nouja trillen, wat als effect geeft dat ik meestal opeens heel erg moet lachen als m'n telefoon gaat want het kietelt) , maar als hij aanstaat heb ik de ringtoon Paint it black van de Rolling stones
0
geplaatst: 20 juli 2007, 01:21 uur
Tool - Sober (klein stukje van het begin afgehaald omdat dat te zacht is en een flink stuk eraf geknipt omdat hij toch niet zolang overgaat...)
0
geplaatst: 20 juli 2007, 01:50 uur
Vandaag trouwens nieuwe GSM gekocht.
Breaking the law van Judas priest zou leuk zijn. Wie helpt me? (*weet niks van moderne GSM's en nog minder hoe ik dat geluid er moet opkrijgen of waar zo'n site is waar ge da kunt bestellen/downloaden*)
Breaking the law van Judas priest zou leuk zijn. Wie helpt me? (*weet niks van moderne GSM's en nog minder hoe ik dat geluid er moet opkrijgen of waar zo'n site is waar ge da kunt bestellen/downloaden*)
* denotes required fields.