MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken tv-serie

zoeken in:

exsxesven schreef:
(quote)

Gisteren de laatste aflevering van Twenty-Five Twenty-One alweer gezien, wat een bazenserie, gemakkelijk één van de beste K-drama's die ik heb gezien.

Nu begonnen met Weightlifting Fairy, Kim Bok-Joo, van dezelfde schrijfster als van 2521.

Weightlifting Fairy afgekeken, leuk maar zeker geen 2521, degelijke mid-tier wmb. Net daarnaast de laatste aflevering van Thirty-Nine gekeken, erg fijne tranentrekker.

Von Helsing schreef:
(afbeelding)

Hoe was deze serie? Ik las wat negatieve recensies en twijfelde om er aan te beginnen.

MarkS73 schreef:
(quote)

Hoe was deze serie? Ik las wat negatieve recensies en twijfelde om er aan te beginnen.

Ik begrijp weinig van de negatieve recensies. De cast is goed en de beelden zijn mooi. Wellicht is het verhaal meer fictie dan op de waarheid gebaseerd.

Poles Apart schreef:
(afbeelding)
"You ain't seen me, right?"
Geniaal.

Poles Apart schreef:
(afbeelding)
"You ain't seen me, right?"

Suits you, sir...

GrafGantz schreef:
Een van m'n favoriete comedyseries ooit aan het herkijken, had er weer zin in dankzij The Guardian.

‘The scripts were the funniest things I’d ever read’: the stars of Peep Show look back, 20 years later | Peep Show | The Guardian - theguardian.com

(afbeelding)

Ik vind David Mitchell altijd een held in de panelshows (Would I Lie to You met name). Dan is dit ook verplichte kost?

Arrie schreef:
(quote)

Ik vind David Mitchell altijd een held in de panelshows (Would I Lie to You met name). Dan is dit ook verplichte kost?

Jawel! Hij is heel erg David Mitchell hier. Nou ja, meer een karikatuur van...

Gemiddelde op MoMe spreekt ook boekdelen: Peep Show (Serie, 2003 - 2015)

https://www.moviemeter.nl/series/images/photo/3000/3727.jpg?cb=1548789863

Ik heb deze serie altijd links laten liggen omdat ik allergisch ben voor het Nederlandse acteren maar dit is echt een goede serie. Mijn vriendin begon aan het eerste seizoen terwijl ik een boek zat te lezen en na een kwartier zat ik er al helemaal in. Nu halverwege seizoen 3 in een week tijd, nog geen een keer geërgerd aan slechte dialogen of slechte acteurs.

https://www.moviemeter.nl/series/images/cover/28000/28649.jpg?cb=1694191561

Begon zeer veelbelovend, kon het niet helemaal waarmaken voor mij. Desalniettemin: meer dan degelijke thrillerreeks die me bij momenten toch helemaal wist te begeesteren.

https://www.moviemeter.nl/series/images/cover/16000/16256.jpg?cb=1567889966

Sterke Britse thrillerreeks met CCTV in een hoofdrol die de kijker (mij toch) enkele malen op het verkeerde been weet te zetten.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:39 uur

geplaatst: vandaag om 05:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.