MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken tv-serie

zoeken in:
geplaatst:
musician schreef:
(afbeelding)

Alweer een Scooby Doo remake?

geplaatst:
One Piece
Je moet een beetje bijblijven, met dit soort van series.

https://hetverhaalvannederland.ntr.nl/wp-content/themes/hetverhaalvannederland/assets/img/de-tweede-wereldoorlog/tvserie.jpg');

Vanavond weer Het Verhaal van Nederland (Tweede Wereldoorlog).
Dan weet je gelijk weer waarom je lid moet zijn van het communistische verzet en waarom je nooit moet samenwerken met de bezetter (of oorlogszuchtige landen).

musician schreef:
(afbeelding)

Vanavond weer Het Verhaal van Nederland (Tweede Wereldoorlog).
Dan weet je gelijk weer waarom je lid moet zijn van het communistische verzet en waarom je nooit moet samenwerken met de bezetter (of oorlogszuchtige landen).
Maar ja, Daan Schuurmans, he…

ZAP! schreef:
Maar ja, Daan Schuurmans, he…

Ach, hij doet het best aardig. Bovendien lees ik geen roddelbladen, ik moest AI er op na slaan om te lezen dat hij een keer gescheiden is

musician schreef:
Ach, hij doet het best aardig. Bovendien lees ik geen roddelbladen, ik moest AI er op na slaan om te lezen dat hij een keer gescheiden is
Weer wat nutteloos te weten gekomen. Maar goed, als je niks aardigs te zeggen hebt over iemand (Daan, in dit geval)…

Gast
geplaatst: vandaag om 16:50 uur

geplaatst: vandaag om 16:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.