Overig / Algemeen / Vijf Sterren
zoeken in:
4
geplaatst: 15 oktober 2025, 21:15 uur
Vijf Sterren - vijfsterren.info
Het staat nog in de kinderschoenen, maar de maker van bovenstaande site is een zeer bekend MM-persoon, en het mocht aan de grote klok gehangen worden.
Het staat nog in de kinderschoenen, maar de maker van bovenstaande site is een zeer bekend MM-persoon, en het mocht aan de grote klok gehangen worden.

1
Onweerwolf
geplaatst: 19 oktober 2025, 12:19 uur
Mooi voor op de dag dat musicfan de stekker er hier uittrekt.
1
geplaatst: 20 oktober 2025, 01:05 uur
Ik ga overdag even uitpluizen hoe ik zelf albums kan toevoegen

0
geplaatst: 20 oktober 2025, 06:47 uur
Jordi kon de teloorgang niet meer aanzien? 
Mooi initiatief! Data overzetten zal alleen wss geen optie zijn..

Mooi initiatief! Data overzetten zal alleen wss geen optie zijn..
0
geplaatst: 20 oktober 2025, 11:00 uur
Eerst MM verkopen en dan een nieuwe soortgelijke toko beginnen. Het is niet te hopen dat de geschiedenis zich herhaald.
6
geplaatst: 20 oktober 2025, 12:13 uur
Michiel Cohen schreef:
Eerst MM verkopen en dan een nieuwe soortgelijke toko beginnen. Het is niet te hopen dat de geschiedenis zich herhaald.
Geen idee of je ooit hebt gelezen hoe hij er in stond en misschien nog wel staat? Verkocht in goed vertrouwen, en een rot gevoel zoals het is geëindigd en hoe het nu loopt. Wellicht een schuld gevoel, dan zou de geschiedenis zich niet snel herhalen lijkt mij.
1
geplaatst: 20 oktober 2025, 17:49 uur
Tel daarbij op dat programmeren een stuk sneller kan met A.I.-tools tegenwoordig.
1
geplaatst: 22 oktober 2025, 21:58 uur
0
geplaatst: 23 oktober 2025, 14:16 uur
Klopt het dat je soms wel degelijk een album op Musicbrainz kan vinden, je de code invoert en dat er dan gezegd wordt: niet te vinden?!
0
geplaatst: 23 oktober 2025, 14:42 uur
aERodynamIC schreef:
Klopt het dat je soms wel degelijk een album op Musicbrainz kan vinden, je de code invoert en dat er dan gezegd wordt: niet te vinden?!
Ik vermoed dan dat je de code van een bepaalde versie van een album tracht toe te voegen, vandaar die melding dan. Steeds de 'algemene' code van een album invoeren bij het toevoegen van albums.
0
geplaatst: 23 oktober 2025, 14:43 uur
brajoapau schreef:
Ik vermoed dan dat je de code van een bepaalde versie van een album tracht toe te voegen, vandaar die melding dan. Steeds de 'algemene' code van een album invoeren bij het toevoegen van albums.
(quote)
Gisteren lukt een aantal albums niet en nu weer wel (andere albums lukte wel dus dat was het probleem niet).
0
geplaatst: 23 oktober 2025, 14:45 uur
Trouwens wel een ding: 21 jaar aan reviews, beoordelingen, toevoegingen enzovoort nu op de andere site zetten.
Vraagje: wat vinden jullie van het copy-pasten van eigen reviews (sommige zou ik nu anders schrijven, en andere gelijk overzetten). Kan dat?
Vraagje: wat vinden jullie van het copy-pasten van eigen reviews (sommige zou ik nu anders schrijven, en andere gelijk overzetten). Kan dat?
0
geplaatst: 23 oktober 2025, 14:47 uur
Ik denk dat je die vraag beter even aan Jordy stelt in het algemeen opmerkingen/feedback topic aldaar.
3
geplaatst: 23 oktober 2025, 21:52 uur
https://i.vgy.me/V2yWNr.png
https://media4.giphy.com/media/MZiqcOmikf3VMVRhBs/giphy.gif
Kunnen we als MuMe'ers ook even meer stemmen uitdelen aan nieuwere artiesten/albums?
https://media4.giphy.com/media/MZiqcOmikf3VMVRhBs/giphy.gif
Kunnen we als MuMe'ers ook even meer stemmen uitdelen aan nieuwere artiesten/albums?

0
geplaatst: 24 oktober 2025, 09:00 uur
Jammer genoeg is 'Vijf Sterren' weer een gelijk soort concept als MM. Het is een zelfde categorie muziekliefhebbers die dit zal aanspreken. Van lijstjesliefhebbers tot gasten die op een makkelijke manier even willen laten weten wat ze ervan vinden, waardoor met name het populaire segment in de muziek aandacht krijgt, maar het inhoudelijke of enige diepgang en het ‘onbekende’ het een stuk lastiger zal hebben.
3
geplaatst: 24 oktober 2025, 16:26 uur
Lieve schattebout: het is geen TikTok hè.
vivalamusica schreef:
Jammer genoeg is 'Vijf Sterren' weer een gelijk soort concept als MM. Het is een zelfde categorie muziekliefhebbers die dit zal aanspreken. Van lijstjesliefhebbers tot gasten die op een makkelijke manier even willen laten weten wat ze ervan vinden, waardoor met name het populaire segment in de muziek aandacht krijgt, maar het inhoudelijke of enige diepgang en het ‘onbekende’ het een stuk lastiger zal hebben.
Oh. Volgens mij doen genoeg mensen daar nog steeds wel moeite voor hoor. En als het dan ineens veel aandacht krijgt is het dan niet meer diepgaand? Het is toch logisch dat onbekend ook minder aandacht krijgt. Daar is het onbekend voor

Nu zet je het wel heel gemakkelijk weg....
* denotes required fields.