MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Vijf Sterren

zoeken in:
Vijf Sterren - vijfsterren.info

Het staat nog in de kinderschoenen, maar de maker van bovenstaande site is een zeer bekend MM-persoon, en het mocht aan de grote klok gehangen worden.

Huh wat is dat?! Oude eigenaar lanceert nieuwe site?!

Onweerwolf
Mooi voor op de dag dat musicfan de stekker er hier uittrekt.

Erg benieuwd naar
Ik heb mij daar al aangemeld

Erg nice! Ik ga me ook aanmelden!

Account aangemaakt

Present!

Gretz; ik niet alleen hoor

brajoapau schreef:
Gretz; ik niet alleen hoor

Ik ga overdag even uitpluizen hoe ik zelf albums kan toevoegen

Jordi kon de teloorgang niet meer aanzien?

Mooi initiatief! Data overzetten zal alleen wss geen optie zijn..

Mausie schreef:

Nee, maar users wel

Mausie schreef:

Ja dit was ook mijn eerste vraag. ^^

Eerst MM verkopen en dan een nieuwe soortgelijke toko beginnen. Het is niet te hopen dat de geschiedenis zich herhaald.

Michiel Cohen schreef:
Eerst MM verkopen en dan een nieuwe soortgelijke toko beginnen. Het is niet te hopen dat de geschiedenis zich herhaald.

Geen idee of je ooit hebt gelezen hoe hij er in stond en misschien nog wel staat? Verkocht in goed vertrouwen, en een rot gevoel zoals het is geëindigd en hoe het nu loopt. Wellicht een schuld gevoel, dan zou de geschiedenis zich niet snel herhalen lijkt mij.

Tel daarbij op dat programmeren een stuk sneller kan met A.I.-tools tegenwoordig.

Rudi S schreef:
Account aangemaakt

Dan doe ik het niet.

Slowgaze schreef:
(quote)

Dan doe ik het niet.

Ach mijn account is jouw account

Aaaaahhh. Dit is echt goed nieuws!

Present!

Klopt het dat je soms wel degelijk een album op Musicbrainz kan vinden, je de code invoert en dat er dan gezegd wordt: niet te vinden?!

aERodynamIC schreef:
Klopt het dat je soms wel degelijk een album op Musicbrainz kan vinden, je de code invoert en dat er dan gezegd wordt: niet te vinden?!

Ik vermoed dan dat je de code van een bepaalde versie van een album tracht toe te voegen, vandaar die melding dan. Steeds de 'algemene' code van een album invoeren bij het toevoegen van albums.

brajoapau schreef:
(quote)

Ik vermoed dan dat je de code van een bepaalde versie van een album tracht toe te voegen, vandaar die melding dan. Steeds de 'algemene' code van een album invoeren bij het toevoegen van albums.

Gisteren lukt een aantal albums niet en nu weer wel (andere albums lukte wel dus dat was het probleem niet).

Trouwens wel een ding: 21 jaar aan reviews, beoordelingen, toevoegingen enzovoort nu op de andere site zetten.

Vraagje: wat vinden jullie van het copy-pasten van eigen reviews (sommige zou ik nu anders schrijven, en andere gelijk overzetten). Kan dat?

Ik denk dat je die vraag beter even aan Jordy stelt in het algemeen opmerkingen/feedback topic aldaar.

https://i.vgy.me/V2yWNr.png

https://media4.giphy.com/media/MZiqcOmikf3VMVRhBs/giphy.gif

Kunnen we als MuMe'ers ook even meer stemmen uitdelen aan nieuwere artiesten/albums?

Jammer genoeg is 'Vijf Sterren' weer een gelijk soort concept als MM. Het is een zelfde categorie muziekliefhebbers die dit zal aanspreken. Van lijstjesliefhebbers tot gasten die op een makkelijke manier even willen laten weten wat ze ervan vinden, waardoor met name het populaire segment in de muziek aandacht krijgt, maar het inhoudelijke of enige diepgang en het ‘onbekende’ het een stuk lastiger zal hebben.

Onweerwolf
Oh okay, nou gooi maar weer weg dan.

Gretz schreef:
Kunnen we als MuMe'ers ook even meer stemmen uitdelen aan nieuwere artiesten/albums?

Lieve schattebout: het is geen TikTok hè.

vivalamusica schreef:
Jammer genoeg is 'Vijf Sterren' weer een gelijk soort concept als MM. Het is een zelfde categorie muziekliefhebbers die dit zal aanspreken. Van lijstjesliefhebbers tot gasten die op een makkelijke manier even willen laten weten wat ze ervan vinden, waardoor met name het populaire segment in de muziek aandacht krijgt, maar het inhoudelijke of enige diepgang en het ‘onbekende’ het een stuk lastiger zal hebben.

Oh. Volgens mij doen genoeg mensen daar nog steeds wel moeite voor hoor. En als het dan ineens veel aandacht krijgt is het dan niet meer diepgaand? Het is toch logisch dat onbekend ook minder aandacht krijgt. Daar is het onbekend voor

Nu zet je het wel heel gemakkelijk weg....

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.