MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Vijf Sterren

zoeken in:
aERodynamIC schreef:
(quote)

Lieve schattebout: het is geen TikTok hè.

(quote)

Oh. Volgens mij doen genoeg mensen daar nog steeds wel moeite voor hoor. En als het dan ineens veel aandacht krijgt is het dan niet meer diepgaand? Het is toch logisch dat onbekend ook minder aandacht krijgt. Daar is het onbekend voor

Nu zet je het wel heel gemakkelijk weg....

Ik ben het daar dus niet mee eens, ik vraag me ook af of je dit ‘logisch’ kan of moet vinden, de hang naar populariteit leidt m.i. juist tot vervlakking, niet alles maar toch…

Ik ruik elitair gebrabbel van de heer ''musica''

vivalamusica schreef:
(quote)

Ik ben het daar dus niet mee eens, ik vraag me ook af of je dit ‘logisch’ kan of moet vinden, de hang naar populariteit leidt m.i. juist tot vervlakking, niet alles maar toch…

Hé vrind, laat die praetstoel van je eens opnieuw bekleden - je valt in herhaling. Tuurlijk is het lekker om je hullen in de menigte - when I'm in the crowd I can go anywhere (Paul Weller) - en is het lekker meelullen, alleen de kritische lezer/luisteraar kan hier genoeg "krenten in de pap" vinden waarop ie bovendien regelmatig wordt geattendeerd door smaeckverwanten. Bovendien kan je niet een site runnen op basis van sporadisch gewaardeerde albums - traffic (niet de band) weetjewel.

Onbekend minder aandacht? You bet, vraag anders eens aan aERodynamIC hoe het hem is gelukt bijv een IJslandse bard of Revere in the spotlight te brengen.

Soms denk ik wel eens: richt zelf een site op, en nodig vooral niemand uit zodat de vervlakking geen kans krijgt. Leef je uit en de site blijft zo exclusief als wat. Have fun 'home alone'.

Zelfde geklaag zie je bij allerhande spelletjes hier waar dezelfde namen of liedjes altijd maar weer bovendrijven. Iets met het grote gemiddelde...... ik snap dat soms lastig en saai kan zijn. Maar is het stiekem ook niet leuk als jij iets een beetje voor jezelf kunt houden?

Enfin: Juul1998B is korter van stof

Kondoro0614 schreef:
Geen idee of je ooit hebt gelezen hoe hij er in stond en misschien nog wel staat? Verkocht in goed vertrouwen, en een rot gevoel zoals het is geëindigd en hoe het nu loopt.

Nooit gelezen, maar ik ben wel nieuwsgierig. Staat dat ergens openbaar online?

Slowgaze schreef:
(quote)

Nooit gelezen, maar ik ben wel nieuwsgierig. Staat dat ergens openbaar online?

Ik zag dat op MovieMeter voorbij komen, maar ik zal even opzoek gaan of ik het nog kan terug vinden, ik weet niet meer zo gauw in welke topic dat was namelijk.

Onweerwolf
vivalamusica schreef:
(quote)

Dat is alleen bij met0l zo.

Inmiddels een schitterende top-3
https://i.vgy.me/FkzQJx.png

Gast
geplaatst: vandaag om 12:04 uur

geplaatst: vandaag om 12:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.