MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Misschien een aardig idee om de sportactualiteit hier bij te houden ipv in verschillende andere discussies?? Aftrapje: Marathon van Rotterdam en Parijs Roubaix

Improvision
wie wint Parijs-Roubaix?

Allmusic
Trombone

Leon van Bon... hoop ik

en de marathon van Rotterdam... een keniaan

Wie gaat Tom Boonen tegenhouden in P-R? Enkel George Hincapie kan hem misschien nog stoppen denk ik.

Thor gaat winnen.

Kan een leuk sprintje worden tussen Boonen en Hushovd. Daarnaast hoop ik als Leidsch Dagblad wielermedewerker op een enorme stunt van Sebastian Langeveld (won donderdag zijn eerste profkoers). In Rotterdam zou er inderdaad zomaar een Keniaan kunnen winnen, maar ik ben vooral benieuwd wat Kamiel Maase doet. Hij gaat weg op 2.09 hoorde ik gisteren, en als hij goed in zijn vel zit probeert ie nog zijn NR (2.08.31) aan te vallen. Verder nog MuMe-gebruikers die meelopen?? Voor de goede orde: ik niet hoor. Ik richt me liever op afstanden van een keer of 50 korter

Parijs - Roubaix: Ik dacht van Petegem.

Maar ja, het is Cancellara geworden.

1. Fabian Cancellara Zwi Team CSC
2 .Tom Boonen Bel Quick-Step
3. Alessandro Ballan Ita Lampre
4. Juan Antonio Flecha Spa Rabobank
5. Bernhard Eisel Oos Française des Jeux
6. Steffen Wesemann Zwi T-Mobile
7. Frédéric Guesdon Fra Française des Jeux

Reijersen schreef:
1. Fabian Cancellara Zwi Team CSC
2 .Tom Boonen Bel Quick-Step
3. Alessandro Ballan Ita Lampre
4. Juan Antonio Flecha Spa Rabobank
5. Bernhard Eisel Oos Française des Jeux
6. Steffen Wesemann Zwi T-Mobile
7. Frédéric Guesdon Fra Française des Jeux

Eindelijk is Tom 'de onklopbare' Boonen geklopt. Nu zullen ze in Belgie weer 1 weekje still zijn, eindelijk.

Over lege handen gesproken: Discovery Channel...

Lukas schreef:
Over lege handen gesproken: Discovery Channel...

het enige wat die in hun handen zullen hebben is een stuur

Reijersen schreef:
(quote)

het enige wat die in hun handen zullen hebben is een stuur

Je vraagt je toch hoe dat kan met die fietsen van meer dan € 10000 eurootjes. Bij die van mij is ie er nog nooit afgevallen.

Geen goeie reclame voor Discovery en Trek.
Verder was Cancellara wel de verdiende winnaar

Cancellara vind ik over het algemeen altijd wel een goede coureur.

En dan nog die 2 coureurs van Discovery die geschorst werden omdat ze de spoorlijn overstaken. Sowieso ben je gek als je daarmee je leven in de schaal legt. Terecht gediskwalificeerd naar mijn mening

Dan moeten ze eigenlijk ook Boonen, Ballan en Flecha diskwalificeren, want toen zijn overstaken was de trein al gepasseerd maar waren de slagbomen nog dicht. Er kon dus nog een trein aankomen. Ik vind dat ze alle zes moeten gediskwalificeerd worden, of geen van de zes.

Geen van zes natuurlijk. Waar gaat dat nu over zeg, ze steken een spoorweg over boehoehoe wat erg. Ze hadden dat wat beter moeten regelen, de prutsers.

Na 250 km koersen kan je natuurlijk ook niet meer zo helder denken. Je volgt gewoon je gevoel en steekt over.

P-R krijgt inderdaad nog een staartje vanwege Arno's opmerking . Discovery en Davitamon hebben nu bezwaar aangetekend en willen dat Boonen, Ballan en Flecha ook worden gedikwalificeerd. Ben benieuwd!

Arno schreef:
Er kon dus nog een trein aankomen.

Volgens mij was het enkel spoor...

moviefreak#1
Lukas schreef:
P-R krijgt inderdaad nog een staartje vanwege Arno's opmerking . Discovery en Davitamon hebben nu bezwaar aangetekend en willen dat Boonen, Ballan en Flecha ook worden gedikwalificeerd. Ben benieuwd!

Waarom moeten Boonen, Ballan en Flecha in vredesnaam worden gediskwalificeerd ? Omdat ze wachten voor een trein misschien ?

Net zo goed als bij Gusev, Hoste en Van Petegem was de spoorboom dicht toen ze erdoorheen gingen

Hier kan je de spoorwegfase nog eens bekijken. Het is duidelijk dat Boonen en de 2 anderen ook in de fout gaan. Ze steken meteen over zonder te kijken of er niet nog een trein aankomt.

Ah, toch geen enkel spoor...

Stel je voor dat er nog een trein aankwam vanuit de andere richting. De kans is wel klein, maar het kan natuurlijk.

Dat zou wel wat spectaculaire tv hebben opgeleverd.

Vandaag is LBL ik voorzie een grote kans voor Boogerd. De andere favorieten zullen de bekende namen zijn zoals Bettini, Di Luca, Rebellin, Valverde en misschien ook wel Kroon. Van onze zuiderburen kunnen we misschien Gilbert verwachten.

...goed dat je me er aan herinnert , het zou inderdaad leuk zijn als er weer eens een Nederlander wint. Karsten Kroon rijdt inderdaad wel erg goed, maar of hij een wedstrijd kan winnen in weer andere koek.

Ik heb gisteren 160 km van het parcours van LBL gefietst, 7 van de 12 beklimmingen! Onder andere Cote de Wanne, Cote de la Vequee, La Redoute...
Mijn optimistische pronostiek voor vandaag: Axel Merckx

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:09 uur

geplaatst: vandaag om 10:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.