Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2006, 12:46 uur
Misschien een aardig idee om de sportactualiteit hier bij te houden ipv in verschillende andere discussies?? Aftrapje: Marathon van Rotterdam en Parijs Roubaix 

0
geplaatst: 8 april 2006, 14:14 uur
Leon van Bon... hoop ik
en de marathon van Rotterdam... een keniaan
en de marathon van Rotterdam... een keniaan

0
geplaatst: 8 april 2006, 14:20 uur
Wie gaat Tom Boonen tegenhouden in P-R? Enkel George Hincapie kan hem misschien nog stoppen denk ik.
0
geplaatst: 8 april 2006, 14:32 uur
Kan een leuk sprintje worden tussen Boonen en Hushovd. Daarnaast hoop ik als Leidsch Dagblad wielermedewerker op een enorme stunt van Sebastian Langeveld (won donderdag zijn eerste profkoers). In Rotterdam zou er inderdaad zomaar een Keniaan kunnen winnen, maar ik ben vooral benieuwd wat Kamiel Maase doet. Hij gaat weg op 2.09 hoorde ik gisteren, en als hij goed in zijn vel zit probeert ie nog zijn NR (2.08.31) aan te vallen. Verder nog MuMe-gebruikers die meelopen?? Voor de goede orde: ik niet hoor. Ik richt me liever op afstanden van een keer of 50 korter 

0
geplaatst: 9 april 2006, 17:38 uur
Parijs - Roubaix: Ik dacht van Petegem.
Maar ja, het is Cancellara geworden.
Maar ja, het is Cancellara geworden.
0
geplaatst: 9 april 2006, 17:39 uur
1. Fabian Cancellara Zwi Team CSC
2 .Tom Boonen Bel Quick-Step
3. Alessandro Ballan Ita Lampre
4. Juan Antonio Flecha Spa Rabobank
5. Bernhard Eisel Oos Française des Jeux
6. Steffen Wesemann Zwi T-Mobile
7. Frédéric Guesdon Fra Française des Jeux
0
geplaatst: 9 april 2006, 17:42 uur
Reijersen schreef:
Eindelijk is Tom 'de onklopbare' Boonen geklopt. Nu zullen ze in Belgie weer 1 weekje still zijn, eindelijk.
0
geplaatst: 9 april 2006, 18:02 uur
Lukas schreef:
Over lege handen gesproken: Discovery Channel...
Over lege handen gesproken: Discovery Channel...
het enige wat die in hun handen zullen hebben is een stuur

0
geplaatst: 9 april 2006, 18:18 uur
Reijersen schreef:
(quote)

Je vraagt je toch hoe dat kan met die fietsen van meer dan € 10000 eurootjes. Bij die van mij is ie er nog nooit afgevallen.

0
geplaatst: 9 april 2006, 19:51 uur
Geen goeie reclame voor Discovery en Trek.
Verder was Cancellara wel de verdiende winnaar
Verder was Cancellara wel de verdiende winnaar
0
geplaatst: 9 april 2006, 20:18 uur
Cancellara vind ik over het algemeen altijd wel een goede coureur.
0
geplaatst: 10 april 2006, 11:42 uur
En dan nog die 2 coureurs van Discovery die geschorst werden omdat ze de spoorlijn overstaken. Sowieso ben je gek als je daarmee je leven in de schaal legt. Terecht gediskwalificeerd naar mijn mening
0
geplaatst: 10 april 2006, 13:56 uur
Dan moeten ze eigenlijk ook Boonen, Ballan en Flecha diskwalificeren, want toen zijn overstaken was de trein al gepasseerd maar waren de slagbomen nog dicht. Er kon dus nog een trein aankomen. Ik vind dat ze alle zes moeten gediskwalificeerd worden, of geen van de zes.
0
geplaatst: 10 april 2006, 14:06 uur
Geen van zes natuurlijk. Waar gaat dat nu over zeg, ze steken een spoorweg over boehoehoe wat erg. Ze hadden dat wat beter moeten regelen, de prutsers.
0
geplaatst: 10 april 2006, 14:25 uur
Na 250 km koersen kan je natuurlijk ook niet meer zo helder denken. Je volgt gewoon je gevoel en steekt over.
0
geplaatst: 12 april 2006, 00:19 uur
P-R krijgt inderdaad nog een staartje vanwege Arno's opmerking
. Discovery en Davitamon hebben nu bezwaar aangetekend en willen dat Boonen, Ballan en Flecha ook worden gedikwalificeerd. Ben benieuwd!
. Discovery en Davitamon hebben nu bezwaar aangetekend en willen dat Boonen, Ballan en Flecha ook worden gedikwalificeerd. Ben benieuwd!
0
geplaatst: 12 april 2006, 01:51 uur
0
moviefreak#1
geplaatst: 12 april 2006, 02:15 uur
Lukas schreef:
. Discovery en Davitamon hebben nu bezwaar aangetekend en willen dat Boonen, Ballan en Flecha ook worden gedikwalificeerd. Ben benieuwd!Waarom moeten Boonen, Ballan en Flecha in vredesnaam worden gediskwalificeerd ? Omdat ze wachten voor een trein misschien ?
0
geplaatst: 12 april 2006, 10:31 uur
Net zo goed als bij Gusev, Hoste en Van Petegem was de spoorboom dicht toen ze erdoorheen gingen
0
geplaatst: 12 april 2006, 11:46 uur
Hier kan je de spoorwegfase nog eens bekijken. Het is duidelijk dat Boonen en de 2 anderen ook in de fout gaan. Ze steken meteen over zonder te kijken of er niet nog een trein aankomt.
0
geplaatst: 12 april 2006, 11:56 uur
Stel je voor dat er nog een trein aankwam vanuit de andere richting. De kans is wel klein, maar het kan natuurlijk.
0
geplaatst: 23 april 2006, 09:33 uur
Vandaag is LBL ik voorzie een grote kans voor Boogerd. De andere favorieten zullen de bekende namen zijn zoals Bettini, Di Luca, Rebellin, Valverde en misschien ook wel Kroon. Van onze zuiderburen kunnen we misschien Gilbert verwachten.
0
geplaatst: 23 april 2006, 09:48 uur
...goed dat je me er aan herinnert
, het zou inderdaad leuk zijn als er weer eens een Nederlander wint. Karsten Kroon rijdt inderdaad wel erg goed, maar of hij een wedstrijd kan winnen in weer andere koek.
, het zou inderdaad leuk zijn als er weer eens een Nederlander wint. Karsten Kroon rijdt inderdaad wel erg goed, maar of hij een wedstrijd kan winnen in weer andere koek.
0
geplaatst: 23 april 2006, 09:56 uur
Ik heb gisteren 160 km van het parcours van LBL gefietst, 7 van de 12 beklimmingen! Onder andere Cote de Wanne, Cote de la Vequee, La Redoute...
Mijn optimistische pronostiek voor vandaag: Axel Merckx
Mijn optimistische pronostiek voor vandaag: Axel Merckx

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.