Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2006, 19:48 uur
Dansen in het algemeen is hotter sinds Dancing with the Stars. Sinds wanneer streetdance hot is.......ik heb echt geen idee. Maar bij de wedstrijden zijn er wel zo verschrikkelijk veel deelnemers dat ik me afvraag of er mensen zijn die er niet aan doen.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 19:51 uur
gemaster schreef:
Toch knap dat ze dan kampioen geworden is. Chapeau!
Toch knap dat ze dan kampioen geworden is. Chapeau!
of ik hierbij een woord van dank wil doorgeven. Bij deze dus: een woord van dank.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 12:28 uur
Een zeezeiler van de ABN AMRO II is overleden nadat hij van boord is geslagen afgelopen nacht.
Brrrrr.
Brrrrr.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 15:07 uur
Ja, erg sneu.
Maar goed, ook wel een beetje het risico van het vak.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 15:47 uur
herman schreef:
Jep is het overal eigenlijk wel

0
geplaatst: 18 mei 2006, 23:27 uur
Het wereldrecord op de 100 meter was bij nader inzien toch geen wereldrecord, omdat ze verkeerd hadden afgerond. Altijd wat he in de atletiekwereld...
Verder een knappe Ullrich en een goede Stef Clement vandaag in de Giro.
Verder een knappe Ullrich en een goede Stef Clement vandaag in de Giro.
0
geplaatst: 3 juni 2006, 23:17 uur
Heeft iemand of weet iemand waar te vinden: een goede serie stretchoefeningen voor dagelijks gebruik om weer wat souplesse, lenigheid terug in het lijf te krijgen? Vind op internet verrassend weinig (of ik zoek niet goed natuurlijk) 

0
geplaatst: 4 juni 2006, 04:52 uur
Volgens mij heb je daar van die hard-kartonnen posters van, met voorbeeldplaatjes erop. Kun je die niet in een sportzaak oid. kopen? Of een boekje lenen bij de bieb?
0
geplaatst: 27 juni 2006, 19:27 uur
Ik ben deze middag 2de geworden in een wielerwedstrijd voor renners zonder vergunning
(36 km aan gemiddeld 40 km/u)
0
geplaatst: 27 juni 2006, 19:35 uur
Arno schreef:
Ik ben deze middag 2de geworden in een wielerwedstrijd voor renners zonder vergunning
Super 
Nu heb je nog wat te winnen

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:14 uur
In Overigen > Algemeen > EK 2006 Atletiek:
KIM GEVAERT heeft GOUD!!!
'ons' Kim liep een ongeloofelijk snelle 100m, als ne pijl schoot ze vooruit

Het net live gezien.. amai... Phew!! Wow!!!

"Gevaert doet de Belgische driekleur wapperen
wo 09/08/06 - Kim Gevaert heeft België voor het eerst sinds 1971 EK-goud bezorgd. Ze won de 100 meter in een snelle 11"06. Ook Kristof Beyens was succesvol. Hij verzilverde een plaatsje bij de laatste 16 op de 200 meter. Pieter Desmet is er dan weer net niet in geslaagd om zich te plaatsen voor de finale van de 3.000 meter steeple."
Hoera!
Proficiat Kim

"Gevaert doet de Belgische driekleur wapperen
wo 09/08/06 - Kim Gevaert heeft België voor het eerst sinds 1971 EK-goud bezorgd. Ze won de 100 meter in een snelle 11"06. Ook Kristof Beyens was succesvol. Hij verzilverde een plaatsje bij de laatste 16 op de 200 meter. Pieter Desmet is er dan weer net niet in geslaagd om zich te plaatsen voor de finale van de 3.000 meter steeple."
Hoera!
Proficiat Kim

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:25 uur
Ik dacht, ik zal geen atletiektopic openen omdat niemand daarop zit te wachten 
Mooi EK tot nu toe. Gevaert heel sterk, vandaag vooral gaan zitten voor speer maar vooral genoten van hoog. Speer bloedde na de eerste ronde wat dood, wel mooi dat Zelezny nog brons pakte. Hoog was van hoog niveau, met vier man over 2,34.
Voor Nederland jammer dat Smith en Kiplagat net naast de medailles grepen. Wel prachtig van Ruckstuhl, sterke meerkamp (toch het koningsnummer vind ik). Ben benieuwd wat Vroemen en voor de Belgen Hellebout morgen en overmorgen kunnen.
Ook de jonkies in de Nederlandse ploeg hebben het trouwens goed gedaan, met dikke pr's voor Van Noort (400) en Borst (10 km). Ik hoop zelf ook nog dat Maase goed in vorm is en een marathonmedaille kan pakken. Ook Liefers op de 5 km heeft nog kansen, net als Som, die de tweede tijd heeft staan op de 800 meter.

Mooi EK tot nu toe. Gevaert heel sterk, vandaag vooral gaan zitten voor speer maar vooral genoten van hoog. Speer bloedde na de eerste ronde wat dood, wel mooi dat Zelezny nog brons pakte. Hoog was van hoog niveau, met vier man over 2,34.
Voor Nederland jammer dat Smith en Kiplagat net naast de medailles grepen. Wel prachtig van Ruckstuhl, sterke meerkamp (toch het koningsnummer vind ik). Ben benieuwd wat Vroemen en voor de Belgen Hellebout morgen en overmorgen kunnen.
Ook de jonkies in de Nederlandse ploeg hebben het trouwens goed gedaan, met dikke pr's voor Van Noort (400) en Borst (10 km). Ik hoop zelf ook nog dat Maase goed in vorm is en een marathonmedaille kan pakken. Ook Liefers op de 5 km heeft nog kansen, net als Som, die de tweede tijd heeft staan op de 800 meter.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:35 uur
Tja, het gebeurt dan ook niet veel dat België wat presteert op internationaal vlak. 

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:35 uur
Ook een Nederlander als ik vond het een prachtige overwinning.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:48 uur
Inderdaad prachtprestatie van Gevaert. Ik vind het ook doodzonde voor Van Branteghem gisteren. Na 100m van de 400 out door een blessure
. Ik had wel medelijden met 'm.
Verder vind ik atletiek steeds leuk om naar te kijken. Indrukwekkend hoe de hoogspringers zomaar even over 2m34 gaan
En morgen hopen dat Gevaert even goed presteert bij de 200
. Ik had wel medelijden met 'm.Verder vind ik atletiek steeds leuk om naar te kijken. Indrukwekkend hoe de hoogspringers zomaar even over 2m34 gaan

En morgen hopen dat Gevaert even goed presteert bij de 200

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:49 uur
Op de 200 meter is Gevaert zo mogelijk nog favorieter, maar de finale is vrijdag pas.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:51 uur
c-moon schreef:

Ik heb het ook live gezien. Wat een ontlading
(en ook bij de rest van mijn familie). Wat een voorsprong dan nog, 11.06 tegenover 11.22 voor Grigoryeva, de tweede. 
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:52 uur
gemaster schreef:
Buiten het damestennis is het niet veel bij jullie nee.
(quote)
Buiten het damestennis is het niet veel bij jullie nee.
En tienvoudig wereldkampioen motorcross Everts natuurlijk.
Edit: en de veldrijders niet vergeten

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:54 uur
Ik denk dat de Nederlandse topsport de komende jaren op mondiaal niveau ook zeker geen vetpot gaat worden.
Motorcrossers en veldrijders zijn leuk, maar hoe internationaal is die strijd (m.n. veldrijden). Anders kunnen we korfbal er ook wel bij gaan halen
Motorcrossers en veldrijders zijn leuk, maar hoe internationaal is die strijd (m.n. veldrijden). Anders kunnen we korfbal er ook wel bij gaan halen

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 21:58 uur
Lukas schreef:
Ik denk dat de Nederlandse topsport de komende jaren op mondiaal niveau ook zeker geen vetpot gaat worden.

Bij het veldrijden klopt dat wel, maar motocross is wel meer wereldwijd vind ik.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 23:31 uur
@Lukas: Atletiek, moet ZEKER kunnen... er wordt naar mijn zien zowat OVERAL veel te veel gezwetst over VOETBAL en nog eens en nog eens... véél te weinig over wielrennen, en nog minder over ATELTIEK.. en dat is doodzonde!
ZO'N MOOIE SPORT!!!!!
Ja, 't was de moeite he!!!!! En ... t is nog ni gedaan he!!!
@Arno: ja, spannend.. echt wel.... en die emoties die je ziet.. Zo SCHOOON!! ;-D
ZO'N MOOIE SPORT!!!!!
Ja, 't was de moeite he!!!!! En ... t is nog ni gedaan he!!!
@Arno: ja, spannend.. echt wel.... en die emoties die je ziet.. Zo SCHOOON!! ;-D
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 23:32 uur
c-moon schreef:
@Lukas: Atletiek, moet ZEKER kunnen... er wordt naar mijn zien zowat OVERAL veel te veel gezwetst over VOETBAL en nog eens en nog eens... véél te weinig over wielrennen, en nog minder over ATELTIEK.. en dat is doodzonde!
ZO'N MOOIE SPORT!!!!!
ZO'N MOOIE SPORT!!!!!
Ik was al bang dat ik de enige was die dat vond 
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 23:54 uur
Lukas schreef:
(quote)
De waarheid mag gezegd worden

Nee, hoor: je bent lang niet de énige!
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 01:12 uur
Ik heb zelf nog twee jaar atletiek gedaan bij een club, en in de winter (en ook nu) ga ik vaak lopen als afwisseling voor het fietsen 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.