menu

Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.

zoeken in:
Hallo forummers,

Ik doe voor mijn opleiding een afstudeeropdracht waar ik de mogelijkheid tot het opstarten van een online platenzaak onderzoek. Nu is het nog de bedoeling dat deze alleen vinyl gaat verkopen maar misschien wordt de shop uitgebreid met cds en muziekdvds. Na mijn opleiding wil ik hem ook opstarten. Ik heb een enquetetje opgesteld en wie hem invult maak kans op een cdbon van 15 euro. Het duurt ongeveer 5 min.

Om de enquete in te vullen moet je even op de link klikken, of als ie niet klikbaar is even kopieren naar het adresbalk van je browser.

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=12390&ln=ned

Bedankt.
Jeroen

sq
ingevuld

Vooruit dan maar! Ik ga er wel vanuit dat de verloting plaatsvindt onder toeziend oog van de notaris!

me 2...

Ik heb hem ook al ingevuld.

Ingevuld. Veel succes met je afstudeeropdracht.

ingevuld, maar eh.......Kun je bij een webshop dan ook met een cdbon betalen

Done...

Succes ermee!

Ik ook

Ik heb hem ook ingevuld.

Veel succes!!!!

ingevuld

Lekker modern, zo'n vinylshop.

Ingevuld. Heb alleen geen interessante albums gezien in de lijst. Was wel een beetje jammer

dynamo d schreef:
Hoezo niet ? Of mis ik hier een stukje ironie ? Sarcasme ?

dynamo d schreef:

Dan ga je toch lekker naar i-tunes.

Dynamo D is toch zo'n SACD-nerd?

Hè bah...

Sietse
done....

and there is nothing like the smell of fresh vinyl in the morning.

Ingevuld.

dynamo d schreef:

Heeft niks met modern te maken! Het geluid van de cd heeft (helaas) het geluid van vinyl nog niet overtroffen!

Dat boeit dan weer geen kont, aangezien jouw oren toch niet gevoelig genoeg zijn om dat verschil te horen. Bovendien moet je al een hele goede platenspeler hebben om dezelfde geluidskwaliteit te halen als de gemiddelde A-merk CD speler.

HammerHead schreef:
Dat boeit dan weer geen kont, aangezien jouw oren toch niet gevoelig genoeg zijn om dat verschil te horen. Bovendien moet je al een hele goede platenspeler hebben om dezelfde geluidskwaliteit te halen als de gemiddelde A-merk CD speler.

Ik zie het al! Je hebt er weinig kaas van gegeten.

Valt inderdaad behoorlijk door de mand.

Sietse
wat zij zeiden...

herman schreef:
Dynamo D is toch zo'n SACD-nerd?

En het erge is, ik ben er ook nog trots op.

groeten,
dynamo sac-d

Nou, Hammerhead de NIN - Downward Spiral SACD klinkt anders wel veel dynamischer en gedetailleerder dan het origineel.

Jammer alleen is dat als SACd of dvd-audio doorbreekt je eigenlijk je hele cd collectie uit eht raam kan gooien.

ingevuld

ingevuld

"The four building blocks of the universe are fire, water, gravel and vinyl."
(Dave Barry)

Snappy schreef:
(quote)

Ik zie het al! Je hebt er weinig kaas van gegeten.

Nee, jij hebt je onzin laten aanpraten door waarschijnlijk een of andere audiofiel.

Maar verdere reacties graag in dit topic:http://www.musicmeter.nl/forum/6/1002/0

HammerHead schreef:
(quote)

Nee, jij hebt je onzin laten aanpraten door waarschijnlijk een of andere audiofiel.

Je hebt helemaal gelijk HH. Ik heb in mijn naiviteit die onzin destijds voor waar aangenomen. Ik ben blij dat je het opmerkt.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:02 uur

geplaatst: vandaag om 04:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.