MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.

zoeken in:
In Overigen > Algemeen > onderzoek:

Beste muziekliefhebbers,
Voor mijn studie aan de Vrije Universiteit te Amsterdam doe ik onderzoek naar online muziek en de risico's die daarbij horen. Ik hoop dat je een van de onderstaande vragenlijsten wil invullen, dat duurt ongeveer 6 minuten.

1 http://www.studentenonderzoek.com/?qid=12930&ln=ned
2 http://www.studentenonderzoek.com/?qid=12929&ln=ned
3 http://www.studentenonderzoek.com/?qid=12928&ln=ned
4 http://www.studentenonderzoek.com/?qid=12927&ln=ned
5 http://www.studentenonderzoek.com/?qid=12926&ln=ned
6 http://www.studentenonderzoek.com/?qid=12925&ln=ned

Groeten Eric

ps. in het onderzoek wordt kazaa genoemd, maar als je een ander programma gebruikt, kun je die ook in gedachte houden. het onderzoek staat los van kazaa

Waarom heb je 6 vragenlijsten?

Electro_
Ingevuld (nummer 6) Zaten wel wat aparte vragen tussen

Allmusic
Ik ben al afgehaakt toen er naar het bruto jaarinkomen werd gevraagd.

Ik heb 8 vragenlijsten, maar de eerste 2 heb ik al voldoende reacties. Er zitten misschien wel aparte vragen tussen, dat komt omdat ik (bestaande) meetschalen gebruikt heb.

Je hoeft niet per se je eigen mailadres in te vullen, dat kan anoniem. Dus je inkomensgegevens worden niet geregistreerd, maar je mag dat veld ook openlaten.

sq
ingevuld. wel raar dat alleen over Kazaa wordt gsproken. Niet duidelijk werd me of het ging over kazaa of een willekeurige download-methode. Dat maak nogal uit bij sommige antwoorden.

bedankt voor het invullen!

Misschien komt het niet duidelijk genoeg naar voren, maar het is inderdaad zo dat het niet per se over kazaa gaat. Dat is meer een middel om het een beeld te geven, als je limewire of iets anders gebruikt, dan kun je dat ook in gedachten houden. Het gaat er om dat je beoordeeld obv de info uit de scenario's (die dus hypothetisch zijn). Elk scenario verschilt van de ander en ik hoop verschillen te kunnen ontdekken.

In Overigen > Algemeen > Sound Effects: Doe mee aan een leuk onderzoek!!!:

Ben jij tussen de 16 en 30 jaar en ga je minimaal twee keer per maand naar een dance evenement, discotheek of poppodia/concert? Doe dan mee aan het msn-onderzoek van Centrum Media en Gezondheid en de GGD Amsterdam en maak kans op een I-pod of op maat gemaakte oordoppenset t.w.v. 119 euro. Centrum Media en Gezondheid en de GGD Amsterdam zijn geïnteresseerd in jouw mening over de muziek tijdens het uitgaan. Hoe belangrijk is de muziek voor jou tijdens het uitgaan en wat vind je van het muziekvolume. Je kunt mee doen door je msn-account (e-mailadres) te sturen naar: [email protected] of dit e-mailadres in je msn-box op te nemen. Je wordt dan via de msn benadert door een interviewer.
See ya!

...je reinste spam

Yak
Geen spam, de user had eerst keurig netjes aan de admin gevraagd of hij dit bericht mocht plaatsen.

Oke, dan is dit gewenste spam i.p.v. ongewenste spam.

En wellicht levert het nog een interessante discussie op over geluidsoverlast en suizende oren.

neo
Wel vreemd dat in het onderzoek dan mp3-spelers niet erbij betrokken worden. Dat is ook een grote oorzaak van de achteruitgang van het gehoor bij jongeren.

Ik denk dat je keuzes moet maken in een onderzoek. Voor mp3-spelers (en walk- en discmans) kun je wel een apart (maar vergelijkbaar) onderzoek doen.

Als je dat allemaal apart wil doen heb je ook nog te maken met de diversiteit van hoofdtelefoons...

Er is bewust gekozen om het onderzoek te concentreren over de muziekbeleving op uitgaanslocaties en hun eventuele ervaringen met gehoorschade. Met behulp van deze msn-studie zal een landelijke campagne ontwikkeld worden. Jullie mening is dus van belang over hoe deze campagne eruit gaat zien.
Wil je dus nog meedoen?
Voeg dan [email protected] toe aan je msn-lijst.
Bedankt

In Overigen > Algemeen > Invloed van videoclips:

Voor school moet ik een profielwerkstuk houden en die doe ik over de invloed van videoclips.
Ik maak een onderzoek.
Zouden jullie de volgende vragen misschien kunnen beantwoorden?

1. Hoevaak heb jij een muziekzender op (en kijk je dus naar videoclips)?
A) Elke dag
B) Een paar keer per week
C) Een enkele keer in een paar weken tijd
D) Nooit

2. Wat vind je storend aan videoclips? (Denk daaraan aan geweld, drugs, sexualiteit)
-Noem een clip die je te ver vindt gaan:
(als je wel eens videoclips ziet)

3. Wat vind je dat absoluut moet worden verboden in clips?

4. Hoe moet dat bereikt worden? Welke maatregelen moeten er getroffen worden?

5. Denk je dat de jeugd door videoclips beïnvloed wordt? Leg je antwoord uit.

Dank jullie wel!^^
Liever via de mail beantwoorden?
Stuur me dan even een bericht en ik stuur je het word documentje op.

Mvg Eric

Mag het ook via een PM? Ik hoop 't, want dat heb ik net gedaan.

Tuurlijk mag dat!

Kom op mensen, die jongen wel een beetje helpen, he, die wil ook zijn middelbare school met goed gevolg afmaken.

PM (met antwoorden) gestuurd.

Danku!

|Joël|
Ik heb ook een PM gestuur, ik hoop dat je er iets aan hebt en nog succes met je opdracht

Yanina
Zit je op een forum, gaat iedereen PM-en...

Ik kijk geen videoclips meer sinds de tijd dat imago, clip en bumpers belangrijker zijn geworden dan de muziek.

De invloed zal misschien blijken als er over dertig jaar nog mensen op het forum zitten die het hebben over weet je nog wel in 2007 die plaat van...

Time will tell!

Poisonpen123
Don Diablo zag ik gsita die was zo fout he..
House en Rave is echt Junkie crap man
Alsof HipHop coke verkoopt op straat (Omdat rappers vaak erover rappen)
En house het neemt.

In Overigen > Algemeen > Onderzoek festivals en camping:

In het kader van een afstudeerstage voer ik voor een opdrachtgever een enquete uit. Deze enquete gaat over (muziek)festivals en campings. Je kunt ook meedoen als je geen festivals bezoekt, of nog nooit naar een festival bent geweest...dus mocht je nog iemand kennen, stuur em gerust door.

Het zijn 10 hele makkelijke vragen die heel bruikbaar kunnen zijn voor verder onderzoek.

De enquete is hier te vinden:
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=24125&ln=ned

Alvast hartelijk bedankt!

Is dit enkel een onderzoek of zijn er echt plannen in die richting?

In Muziek > Algemeen > Enquete "wereldmuziek":

Hoi,

Om meer inzicht te krijgen in de mening over “wereldmuziek” zijn wij op zoek naar mensen die hier geïnteresseerd in zijn. En ongeveer 5 minuutjes de tijd hebben voor onze online enquête!

Wij zijn studenten Small Business & Retail Management en doen in opdracht van Mixed Magazine een marktonderzoek. Mixed is een tijdschrift met als onderwerp wereldmuziek dat binnenkort op de markt verschijnt in Nederland en België.

Dus als je interesse hebt in “wereldmuziek” (in de breedste zin van het woord) zouden we het erg op prijs stellen als je mee wilt werken aan ons onderzoek (graag alleen serieuze reacties). Via onderstaande link kom je bij de enquête uit.

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=24357&ln=ned

Door het invullen van deze enquête kan je kans maken op een jaarabonnement op Mixed. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is aan het eind van de enquête je emailadres in te vullen.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Ilse & Nathalie

Ingevuld. Succes ermee!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:15 uur

geplaatst: vandaag om 04:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.