Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2019, 14:40 uur
Voor school moet ik dus een rap of een liedje maken ik struggle nog al erg en vraag me af wat makkelijker is.
Groetjes Tessa
(Ik zit in de 2de)
Groetjes Tessa
(Ik zit in de 2de)
0
geplaatst: 27 oktober 2019, 11:11 uur
Als 55-jarige is voor mij een liedje een stuk gemakkelijker in elkaar te zetten dan een rap.
1
geplaatst: 7 november 2019, 22:54 uur
Tessaaaaa schreef:
Voor school moet ik dus een rap of een liedje maken ik struggle nog al erg en vraag me af wat makkelijker is.
Groetjes Tessa
(Ik zit in de 2de)
Groetjes Tessa
(Ik zit in de 2de)
Ik zou rap een liedje maken,
Of anders een liedje rappen,
Voordat mijn meester gaat staken
En ik weer voor de buis ga zappen!
Succes!
0
geplaatst: 26 juni 2020, 09:58 uur
In Muziek > Algemeen > Hoe ervaren luisteraars de muziek van Radiohead?:
Hi muziekliefhebbers! Ik weet dat het een longshot is, maar ik probeer het toch! Voor mijn scriptie ben ik op zoek naar mensen die net als ik graag naar Radiohead luisteren. Het onderzoek gaat over hoe luisteraars bepaalde emoties ervaren tijdens het luisteren naar Radiohead. Dus als jij graag naar hun luistert en hierover wat vragen wilt beantwoorden, of vragen hebt over het onderzoek, twijfel niet en PM me!
Fijne dag
Hi muziekliefhebbers! Ik weet dat het een longshot is, maar ik probeer het toch! Voor mijn scriptie ben ik op zoek naar mensen die net als ik graag naar Radiohead luisteren. Het onderzoek gaat over hoe luisteraars bepaalde emoties ervaren tijdens het luisteren naar Radiohead. Dus als jij graag naar hun luistert en hierover wat vragen wilt beantwoorden, of vragen hebt over het onderzoek, twijfel niet en PM me!
Fijne dag

0
geplaatst: 23 juni 2021, 22:02 uur
Bij Genres > Electronic > Dub-Techno:
Lieve allemaal,
Voor mijn afstudeerscriptie ben ik op zoek naar respondenten tussen de 20 en 40 jaar die wel eens (dub) techno evenementen/festivals bezoeken en/of dit muziekgenre leuk vinden!
De enquête is in het Nederlands en neemt 5 tot 10 minuten in beslag. Ik zou het zeer waarderen als jullie hem willen invullen via de volgende link : Enquête (dub) techno liefhebbers. - Survio
Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes,
Carmel
Lieve allemaal,
Voor mijn afstudeerscriptie ben ik op zoek naar respondenten tussen de 20 en 40 jaar die wel eens (dub) techno evenementen/festivals bezoeken en/of dit muziekgenre leuk vinden!
De enquête is in het Nederlands en neemt 5 tot 10 minuten in beslag. Ik zou het zeer waarderen als jullie hem willen invullen via de volgende link : Enquête (dub) techno liefhebbers. - Survio
Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes,
Carmel
0
geplaatst: 7 oktober 2021, 15:21 uur
Hey lieve muziekliefhebbers!
Ik doe voor mijn studie muziekwetenschap een onderzoek naar wat muziek voor invloed heeft op de smaakbeleving. Ik zou het super tof vinden als jullie je bevindingen, meningen en andere dingen over dit onderwerp willen delen met mij!!!
Pleaseeee let me know
)
Ik doe voor mijn studie muziekwetenschap een onderzoek naar wat muziek voor invloed heeft op de smaakbeleving. Ik zou het super tof vinden als jullie je bevindingen, meningen en andere dingen over dit onderwerp willen delen met mij!!!
Pleaseeee let me know
)
0
Jeve
geplaatst: 9 oktober 2021, 12:27 uur
Babke.lexmond schreef:
Pleaseeee let me know
)
Pleaseeee let me know
) Voor mijn smaak qua eten doet het niets.
Voor mijn smaak qua muziek ga ik vooral af op wat het beste te verteren is,... vinyl of cd?
Misschien heb je een link voor serieuze reacties?
0
geplaatst: 15 december 2021, 13:56 uur
In Muziek > Algemeen > Profielwerkstuk enquête:
Hallo! Ik doe samen met een klasgenoot ons profielwerkstuk over hoe technologie de muziekindustrie beïnvloedt. Hiervoor hebben wij een enquête gemaakt. Het zou ons heel erg helpen als jullie deze willen invullen! Dankjewel namens mijn klasgenoot en mij
De link: PWS Muziekindustrie & Technologie - forms.gle
Hallo! Ik doe samen met een klasgenoot ons profielwerkstuk over hoe technologie de muziekindustrie beïnvloedt. Hiervoor hebben wij een enquête gemaakt. Het zou ons heel erg helpen als jullie deze willen invullen! Dankjewel namens mijn klasgenoot en mij
De link: PWS Muziekindustrie & Technologie - forms.gle
0
KevinMuziek
geplaatst: 15 april 2022, 11:37 uur
Als bezoeker van het MusicMeter forum ben je ongetwijfeld de afgelopen tijd eindelijk weer eens naar een concert geweest. Is dat het geval en wil je binnen 5 minuten je volgende concertkaartje verdienen? Doe dan mee aan het POPLive onderzoek naar de invloed van twee jaar pandemie op het bezoeken van popconcerten en maak kans op een Ticketmaster cadeaubon van €25!
We zijn op zoek naar respondenten die sinds 25 februari 2022 (het moment waarop concertbezoek weer mogelijk was, aanvankelijk met 1G-regel) minimaal één concert in Nederland hebben bezocht. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten en onder de deelnemers worden vier cadeaubonnen verloot.
Je kan de vragenlijst invullen via de volgende link: - erasmusuniversity.eu.qualtrics.com
Alvast bedankt voor je medewerking! Dit onderzoek wordt uitgevoerd als onderdeel van POPLIVE. Dit is een onderzoeksgroep van de Erasmus Universiteit die onderzoek doet naar live muziek in Nederland. Meer informatie vind je op www.poplive.nl.
We zijn op zoek naar respondenten die sinds 25 februari 2022 (het moment waarop concertbezoek weer mogelijk was, aanvankelijk met 1G-regel) minimaal één concert in Nederland hebben bezocht. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten en onder de deelnemers worden vier cadeaubonnen verloot.
Je kan de vragenlijst invullen via de volgende link: - erasmusuniversity.eu.qualtrics.com
Alvast bedankt voor je medewerking! Dit onderzoek wordt uitgevoerd als onderdeel van POPLIVE. Dit is een onderzoeksgroep van de Erasmus Universiteit die onderzoek doet naar live muziek in Nederland. Meer informatie vind je op www.poplive.nl.
0
geplaatst: 13 oktober 2025, 23:43 uur
Ik kreeg deze enquête gedeeld via de Whatsapp Community van 3voor12 en zou verwachten dat menig MuMe'er hem ook wel interessant vind om even in te vullen. Toffe vragen
Music + Digital Culture Survey - docs.google.com
Music + Digital Culture Survey - docs.google.com
* denotes required fields.