menu

Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.

zoeken in:
avatar van Edgar18
Ik kreeg een lamme vinger van het aanklikken .

Maar, hij is verstuurd!

avatar van Justus18
Ik heb ook meegedaan.

avatar van sheep67
Ingevuld

avatar van 50tracks
Gedaan ?

avatar van Gretz
Done ?

avatar van tbouwh
done

avatar van E-Clect-Eddy
een tip voor iedereen die meedoet aan online enquêtes - gebruik VPN en / of zorg dat je jezelf, IP-adres etc beschermd.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Een collega zoekt deelnemers aan een enquete voor haar afstudeerproject

Online Survey Software | Qualtrics Survey Solutions - tilburgss.co1.qualtrics.com

Volledig betrouwbaar uiteraard. Tijd ongeveer 7,5 minuten

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
catdog schreef:
Hey allemaal!

Helaas ben ik na, voorgaande enquete nog niet afgestudeerd. Momenteel ben ik daar weer druk bezig mee. Zouden jullie mij kunnen assisteren in het invullen van een nieuwe enquete? Weer een vrij simpele enquete van 5 minuten over muziek consumptie / streaming! Bij deze alvast dank!


Hier volgt de link van de enquete:
Online enquête - thesistoolspro.com

Thanks alvast!


done

avatar van catdog
Bedankt allemaal nog voor het invullen! Eindelijk geslaagd hiero!

avatar van jordidj1
Iemand die een beetje verstand heeft van Excel hier? Ik zit te kutten met mijn Greatest Hits-bestand!

Mijn SOM.ALS werkt voor geen meter mee, want hij pakt niet alles nummers...

avatar van chevy93
Nogal lastig om daar zonder bestand wat over te zeggen.


avatar van mjk87
Onderstaande enquête is van mijn broertje die probeert af te studeren voor hotel management.

Hij kost ongeveer 5 minuten en gaat over activiteiten tijdens de zomervakantie in de Alpen. Elke extra respons is mooi meegenomen, zeker als je tot die doelgroep behoort.

- saxion.eu.qualtrics.com

Hallo Allemaal!
Als het goed is zijn jullie allemaal liefhebbers van Muziek. Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar Muziekliefhebbers en hun wensen en behoeften.
Dit onderzoek in onderandere in vorm van een enquête. De enquête invullen duurt 5 tot 10 min en je helpt me er enorm mee.
Het kan anoniem als je wilt.

De enquête kun je hier invullen:
- fmru.az1.qualtrics.com

SUPER bedankt alvast!
Groetjes Christa


avatar van nlkink
Done

avatar van Fathead
Gedaan, succes met het onderzoek!

avatar van Rufus
Gedaan.

avatar van sq
sq
ingevuld, en zelfs een mailadres achtergelaten voor een vervolg..


avatar van Arrie
Ingevuld!

avatar van Justus18
Gedaan


avatar van Rudi S
Ingevuld

avatar van meneer
Gedaan. Succes

avatar van -SprayIt-
Off-topic verzoek en reacties daarop verwijderd.

In Overig > Algemeen > Festivalgangers gezocht! invullen korte enquête!:

Deze enquête bestaat uit 12 vragen die betrekking hebben op het onderwerp: meer vrouwen op festival podia. Ik heb hierover een visie artikel geschreven en moet mijn antwoorden verantwoorden in een eindgesprek voor mijn studie. Echter kan ik helemaal niks vinden over de mening van bezoekers van festivals hierover en vind ik dit wel een belangrijk punt om mee te nemen. Er is natuurlijk de laatste tijd veel te vinden over vrouwen en ongelijkheid en ook vooral in de muziekindustrie. Ik wil van jullie weten hoe gewoon doodnormale festivalgangers hierover denken. Het zou mij ontzettend helpen, bij het goed verantwoorden in mijn eindgesprek van school. ALVAST BEDANKT!
Hier gaat u naar de enquête:
- fmru.az1.qualtrics.com

avatar van nlkink
Done and dusted!

avatar van musician
Ingevuld.

Er zijn nu eenmaal meer mannen actief in de rockmuziek en ze maken veelal betere muziek. Maar er is wel degelijk een aantal vrouwen die volwaardige rockmuziek brengen.
Het zijn er, in absolute aantallen, alleen zo weinig. Maar dat heeft met ongelijkheid in de muziekindustrie weinig te maken.
De vrouwen in de rockmuziek die naar mijn smaak goed bezig zijn, doen zich, net als hun mannelijke collega's, prima gelden. Die zullen ook niet klagen over ongelijkheid.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:07 uur

geplaatst: vandaag om 22:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.