Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 15:06 uur
ga je dan ook geen kaas kopen, ees?
en als ze geen kaas hebben, ga je dan geen abburikozusjem en sjampiejons kopen.
en als ze geen kaas hebben, ga je dan geen abburikozusjem en sjampiejons kopen.
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 oktober 2006, 15:09 uur
Lekker respectloos zijn jullie allemaal weer zeg, bah. 

0
geplaatst: 3 oktober 2006, 15:19 uur
begrijp ik het nou goed;
wil Selma iemand met lege handen thuis laten komen??
wil Selma iemand met lege handen thuis laten komen??
0
Ace
geplaatst: 3 oktober 2006, 15:37 uur
Kaas op je brood, terwijl je er niet op zit te wachten; dat is respectloos. Verder zie ik het punt niet zo.
0
Ace
geplaatst: 3 oktober 2006, 16:13 uur
Misschien kan Roebie wel even een pizza bakken. Die heeft toch niets te doen.
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 16:19 uur
Mmm. Een thermosflesje met pizza zonder kaas. Doe er meteen een paar sneetjes jasmijnthee bij.
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 16:20 uur
Tuurlijk niet, het is hier altijd on-topic. En tja je moet toch ergens je diepe emoties en gevoelens kwijt.
0
handsome_devil
geplaatst: 3 oktober 2006, 16:30 uur
Mmm, zometeen brood met een gebakken eitje zonder kaas voor ik ga werken.
Vanaf morgen kunnen er weer kerstspullen gekocht worden bij een nogal vreemde winkelketen
Vanaf morgen kunnen er weer kerstspullen gekocht worden bij een nogal vreemde winkelketen

0
geplaatst: 3 oktober 2006, 17:41 uur
Bravo mensen, hier ben ik nou werkelijk blij mee. Het was niet eens de bedoeling om dit topic te sluiten, alleen om die eindeloze slowchat-sessie een halt toe te roepen. 35 pagina's geleuter in een week tijd, dan is het toch op z'n zachtst niet vreemd dat de crew daar nogal raar van opkijkt? We hebben hier een site draaiende te houden en doen dat met de beste bedoeldingen, maar daar horen ook regels bij waar je je aan moet houden voordat het hier staks één grote kermis wordt. Dat er nu door de bezwaren van de crew wordt heengewalst en er lekker wordt doorgeleuterd is niks anders dan pure minachting.
Kort gezegd: ophouden hiermee.
Kort gezegd: ophouden hiermee.
0
Omayyad
geplaatst: 3 oktober 2006, 19:46 uur
Ik heb met veel interesse de laatste pagina's van dit topic doorgelezen. Mede aan de hand daarvan heb ik zo mijn eigen mening in deze kwestie kunnen vormen.
Wanneer dit topic inderdaad voor de verkeerde doeleinden wordt gebruikt, is het misschien een aardig ideetje om de naam van dit topic te veranderen in iets wat meer aansluit met wat de crew van de berichten in dit topic verwacht. Ik ben namelijk van mening dat de naam 'slappe zever' natuurlijk enigszins bijdraagt aan de mate van onnozele berichten in dit topic.
Let wel, ik wil niemand de schuld in de schoenen schuiven dat dit topic in de ogen van de crew voor de verkeerde doeleinden wordt gebruikt.
Tot zover...
Wanneer dit topic inderdaad voor de verkeerde doeleinden wordt gebruikt, is het misschien een aardig ideetje om de naam van dit topic te veranderen in iets wat meer aansluit met wat de crew van de berichten in dit topic verwacht. Ik ben namelijk van mening dat de naam 'slappe zever' natuurlijk enigszins bijdraagt aan de mate van onnozele berichten in dit topic.
Let wel, ik wil niemand de schuld in de schoenen schuiven dat dit topic in de ogen van de crew voor de verkeerde doeleinden wordt gebruikt.
Tot zover...
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 20:48 uur
kort gezegd: Je mag slap zeveren zolang het geen slowchatten wordt? Dat is niet moeilijk, zie mijn eerdere berichten. En dan blijft dit topic ook open?
0
Ace
geplaatst: 3 oktober 2006, 21:54 uur
Ik begrijp er nog steeds niet veel van, maar ik ga me houden aan het verzoek van Yak: ophouden.
@Yak: dit heeft niets met minachting te maken. Ik waardeer het werk wat jij en de rest doen. Hoewel ik zo'n verbod regelrechte onzin vind en niet inzie waarom dit negatief aan de site bijdraagt, voel ik mezelf net even te oud om te schoppen tegen het geldende bewind. Ik kom je op Soulseek wel irriteren
@Yak: dit heeft niets met minachting te maken. Ik waardeer het werk wat jij en de rest doen. Hoewel ik zo'n verbod regelrechte onzin vind en niet inzie waarom dit negatief aan de site bijdraagt, voel ik mezelf net even te oud om te schoppen tegen het geldende bewind. Ik kom je op Soulseek wel irriteren

0
geplaatst: 3 oktober 2006, 22:08 uur
Tja als je dit topic sluit, waar moet je dan dat slappe gezever bij de albums heen verplaatsten? 

0
geplaatst: 3 oktober 2006, 22:12 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Tja als je dit topic sluit, waar moet je dan dat slappe gezever bij de albums heen verplaatsten?

Het topic wordt dus niet gesloten

0
revolver11
geplaatst: 4 oktober 2006, 10:06 uur
Yak lekker onduidenlijk bezig zeg eens kort wat je nou bedoeld.
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 10:21 uur
Ik verbrand op een gruwelijke manier mijn huig aan een saucijzenbroodje. Godskoelere.
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 15:35 uur
Juist! eens of niet mee eens, laten we respecteren dat we hier mee moeten stoppen!
0
Ace
geplaatst: 4 oktober 2006, 16:10 uur
Ik dacht dat jij jezelf zo vreselijk ergerde aan dit topic? Ik zou het in dat geval niet eens meer aanklikken. Of is het woordje crew weggevallen bij je naam? Dan bied ik bij deze mijn excuses aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.