MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / slappe zever

zoeken in:
Joy
ik mis hier een slappe zever categorie, kan toch echt niet gemist worden op welk forum dan ook

handig voor moderatoren ook

ieder onderwrp dat off topic dreigt te worden kan simpelweg voortgezet worden in de slappe zever sectie:)

joy

Dan wordt dit waarschijnlijk het drukst bezochte topic voor de meesten

Ik ben het zelf wel met dit topic eens, maar even kijken wat Yak ervan vindt. In ieder geval ff verplaatsen naar de overige-categorie.

Laten we er ook voor zorgen dat de inhoud ervan wel acceptabel blijft, het is niet zo dat je hier kunt zeggen wat je wilt.

Volgens mij bestaat het hele forum "overigen" al uit slappe zever discussies, dus deze kan er ook nog wel bij.

Yak
Vind dit wel een goed idee, ik stond al langer op het punt om eens een topic te openen à la "De grote MusicMeter-stamkroeg" voor berichten die wel leuk zijn om te posten voor de 'community', maar die eigenlijk verder nergens thuishoren.

Joy
wat je er mee bereikt is dat topics on topic blijven omdat je een mogelijkheid creeert waarin je je slappe gezever kwijt kunt , en die mensen dan ook gaan gebruiken

Joy

slap zeven is fijn

Zolang het maar bij 1 topic blijft vind ik het prima.

Het is juist wel goed, kan er een boel geklets uit de andere topics hierheen worden verplaatst.

In sommige topics gaat het vaak hopeloos off topic, maar soms is dat juist wel interessant.

.

Hebben we een fijn weekend gehad?

ja, een zeer puik weekend.

:(:):o

Electro_
Dus dit is eigenlijk een soort chatroom / vuilnisbak-idee?

Ik ken anders genoeg andere "slappe zever" topics hoor (voetbal, bier etc etc).
Vind dit prima, maar voegt niks toe denk ik.

Joy
dus? het komt er?

scheelt een hoop onzin her en der

Joy

Joy schreef:
dus? het komt er?

Volgens mij is het al bezig hier

hier! u doet er al aan mee.

Wie? Wat? Waar gaat dit over?

nog mooie dingen geluisterd jongens?

Over slappe zever (alsof we dat in andere topics niet tegen komen).

Electro_
Misschien moeten we de topic-titel even veranderen in 'Omslachtige Chatbox'. Enne; mooie dingen beluisterd? Ik heb me gister weer gewaagd aan OK Computer....

The Scientist schreef:
nog mooie dingen geluisterd jongens?

Yep, luister nu naar Pearl Jam live in Toronto, Ontario, Air Canada Centre op 10.05.2006. Black en Rearviewmirror klinken super.

Electro_ schreef:
Ik heb me gister weer gewaagd aan OK Computer....

En hoe bevalt dat?

Electro_
Ik moet zeggen, het word al wel beter maar ik snap nog steeds totaal niet dat iedereen dit het beste album ooit vind.
En voor een lange discussie: Als het goed is staat het ergens bij het album zelf.

ja... we moeten hier toch niet offtopic gaan door over inhoudelijke dingen te gaan praten

Electro_
Haha nee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.