MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / slappe zever

zoeken in:
VDG is weer papa geworden.

Mojo Pin
rayman schreef:
Dat had je kunnen weten, want dit is al je derde koter.

Heb ik iets gemist?

jordybeukeboom schreef:
The Beatles neukten ook met iedereen...

Was jij erbij ?

Van harte VDG!!
Vandaar die vroege (of late) berichten van de laatste tijd.

rayman schreef:
derde koter.
Tja....t was weer ff geleden zeg maar.

Wisten jullie trouwens dat als je een baby een flesje melk hebt gegeven van 40 cc..dat ze dus direct daarna in slaap valt......behalve als je dit om 24.00 uur of om 03.00 uur doet...

Mojo Pin
O, ik dacht al even dat het op mij sloeg, dat van die derde koter.

Twee druppels jenever erin, geen omkijken meer. Tip uit grootmoeders tijd.

VanDeGriend schreef:
(quote)
Tja....t was weer ff geleden zeg maar.

Wisten jullie trouwens dat als je een baby een flesje melk hebt gegeven van 40 cc..dat ze dus direct daarna in slaap valt......behalve als je dit om 24.00 uur of om 03.00 uur doet...

Al spijt?

rayman schreef:

Al spijt?

Van dat flesje van 03.00 uur vannacht wel ja

Ff kijken waar de jenever staat..

Premonition schreef:
Van harte VDG!!
Vandaar die vroege (of late) berichten van de laatste tijd.
Thanks.

Nog een laatste weetje voor vandaag.

Wisten jullie dat als je het nieuwe album van Scott Walker luistert terwijl je baby ligt te huilen, dat je dan niet als een speer gaat kijken omdat je denkt dat t bij de muziek hoort ?.

Ga dat album vaak draaien denk ik

Cognac of wodka lukt ook hoor.

Jornaquin
In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:

aERodynamIC schreef:
(quote)

Het is dat het onnodig is om hier met quotes te gaan smijten, maar geloof me: hij ging in een aantal pm's flink uit de bocht, en dan praten we niet over de irritante one-liners.
Denk zelf trouwens ook wel dat iemand heel veel plezier heeft beleefd aan zijn eigen grote grap (want volgens mij moeten we Bob zo ook zien).

Hmm, van die PM's wist ik niets maar zijn one liners zijn altijd wel geniaal en dat moet toegegeven worden

VanDeGriend schreef:
(quote)

Van dat flesje van 03.00 uur vannacht wel ja

Ff kijken waar de jenever staat..

En als je dan zelf ook een flesje (glaasje) neemt, slapen jullie beiden goed

Mojo Pin
Ik kwam net weer een geweldige one-liner van hem tegen, even kijken of ik hem nog terug kan vinden

Electro_
Waarom hemelt iedereen Bob Cremers in hemels naam zo op?

Inderdaad, het is een beetje overdreven om zo op te hemelen, al had ik zelf geen last van hem en moest ik af en toe om hem lachen.

Mojo Pin
Kan hem niet meer vinden, sorry.

Mojo Pin schreef:
Ik kwam net weer een geweldige one-liner van hem tegen, even kijken of ik hem nog terug kan vinden

Goede one-liner!

Electro_ schreef:

Hij wordt ook nogal afgekraakt. Misschien is het een tegenreactie.

Mojo Pin
Bob Cremers: you live him or you hate him.

Mojo Pin schreef:
Bob Cremers: you live him or you hate him.

Ik zat er net tussenin.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik zat er net tussenin.

So did I

of: you ignore him.
Had een hoop irritatie gescheeld.

rayman schreef:
of: you ignore him.
Had een hoop irritatie gescheeld.

Haha, maar jij reageerde in het begin ook vaak op zijn one-liners.

Ik ben er niet zo zeker van dat Bob een typetje was. Ik vind toch dat hij reacties heeft, berichten plaatst en een stempatroon heeft wat niet als typetje te verzinnen is, al kan ik dit niet helemaal uitleggen. Bovendien wel knap dat ie dan ook een 'serieuze' user als grote broer opvoert. Hoewel het dan weer niet voor Bobs ouders zou pleiten dat ie af en toe tot na middernacht online is...

Anyway, als het toch een typetje is lacht ie nu alleen maar harder...

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Haha, maar jij reageerde in het begin ook vaak op zijn one-liners.

Yep. Totdat hij me ging vervelen. Dan kan ie de boom in he.

Jornaquin

Ach, ophemelen wil ik het niet noemen. Als het iemand is die het voor de gein doet, doet diegene dat verdomde goed en is ook gek in zijn hoofd . Is het gewoon Bob zelf van net 14 kan ik de humor er zeker van inzien en dan ben ik van mening dat hij geen enkele kwade zin in zich heeft. ( Het feit dat er zoveel over hem gepraat word maakt hem wel een MuMe celebrity )

Lukas schreef:
Ik ben er niet zo zeker van dat Bob een typetje was. Ik vind toch dat hij reacties heeft, berichten plaatst en een stempatroon heeft wat niet als typetje te verzinnen is, al kan ik dit niet helemaal uitleggen. Bovendien wel knap dat ie dan ook een 'serieuze' user als grote broer opvoert. Hoewel het dan weer niet voor Bobs ouders zou pleiten dat ie af en toe tot na middernacht online is...

Anyway, als het toch een typetje is lacht ie nu alleen maar harder...

Ik geloof niet dat het een typetje is, dat kan haast niet. Of hij moet misschien gehandicapt zijn en zich voordoen als iemand anders, maar daar geloof ik niet in.

Bob is gewoon een muziekliefhebber die niet het vermogen heeft om écht zinnige woorden te verzinnen voor zijn liefde voor muziek.

Overigens, Bob wordt zo langzamerhand de meeste beruchte MuMe-member! Dat mag natuurlijk niet.

Soms heb ik ook de neiging om bij alle leuke albums gewoon 'leuk album' te schrijven (gelukkig doe ik dat niet)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:33 uur

geplaatst: vandaag om 05:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.