Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:07 uur
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:07 uur
Van harte VDG!!
Vandaar die vroege (of late) berichten van de laatste tijd.
Vandaar die vroege (of late) berichten van de laatste tijd.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:09 uur
rayman schreef:
derde koter.
Tja....t was weer ff geleden zeg maar.derde koter.

Wisten jullie trouwens dat als je een baby een flesje melk hebt gegeven van 40 cc..dat ze dus direct daarna in slaap valt......behalve als je dit om 24.00 uur of om 03.00 uur doet...
0
Mojo Pin
geplaatst: 16 mei 2006, 21:10 uur
O, ik dacht al even dat het op mij sloeg, dat van die derde koter.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:11 uur
Twee druppels jenever erin, geen omkijken meer. Tip uit grootmoeders tijd.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:11 uur
VanDeGriend schreef:
Wisten jullie trouwens dat als je een baby een flesje melk hebt gegeven van 40 cc..dat ze dus direct daarna in slaap valt......behalve als je dit om 24.00 uur of om 03.00 uur doet...
(quote)
Tja....t was weer ff geleden zeg maar.Wisten jullie trouwens dat als je een baby een flesje melk hebt gegeven van 40 cc..dat ze dus direct daarna in slaap valt......behalve als je dit om 24.00 uur of om 03.00 uur doet...

Al spijt?

0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:15 uur
Van dat flesje van 03.00 uur vannacht wel ja

Ff kijken waar de jenever staat..

0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:22 uur
Nog een laatste weetje voor vandaag.
Wisten jullie dat als je het nieuwe album van Scott Walker luistert terwijl je baby ligt te huilen, dat je dan niet als een speer gaat kijken omdat je denkt dat t bij de muziek hoort ?.
Ga dat album vaak draaien denk ik
Wisten jullie dat als je het nieuwe album van Scott Walker luistert terwijl je baby ligt te huilen, dat je dan niet als een speer gaat kijken omdat je denkt dat t bij de muziek hoort ?.
Ga dat album vaak draaien denk ik
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 21:32 uur
In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:
Hmm, van die PM's wist ik niets maar zijn one liners zijn altijd wel geniaal en dat moet toegegeven worden
aERodynamIC schreef:
Het is dat het onnodig is om hier met quotes te gaan smijten, maar geloof me: hij ging in een aantal pm's flink uit de bocht, en dan praten we niet over de irritante one-liners.
Denk zelf trouwens ook wel dat iemand heel veel plezier heeft beleefd aan zijn eigen grote grap (want volgens mij moeten we Bob zo ook zien).
(quote)
Het is dat het onnodig is om hier met quotes te gaan smijten, maar geloof me: hij ging in een aantal pm's flink uit de bocht, en dan praten we niet over de irritante one-liners.
Denk zelf trouwens ook wel dat iemand heel veel plezier heeft beleefd aan zijn eigen grote grap (want volgens mij moeten we Bob zo ook zien).
Hmm, van die PM's wist ik niets maar zijn one liners zijn altijd wel geniaal en dat moet toegegeven worden

0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:38 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)

En als je dan zelf ook een flesje (glaasje) neemt, slapen jullie beiden goed

0
Mojo Pin
geplaatst: 16 mei 2006, 21:39 uur
Ik kwam net weer een geweldige one-liner van hem tegen, even kijken of ik hem nog terug kan vinden 

0
Electro_
geplaatst: 16 mei 2006, 21:41 uur
Waarom hemelt iedereen Bob Cremers in hemels naam zo op? 

0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:43 uur
Inderdaad, het is een beetje overdreven om zo op te hemelen, al had ik zelf geen last van hem en moest ik af en toe om hem lachen. 

0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:45 uur
Mojo Pin schreef:
Ik kwam net weer een geweldige one-liner van hem tegen, even kijken of ik hem nog terug kan vinden

Goede one-liner!
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:47 uur
Hij wordt ook nogal afgekraakt. Misschien is het een tegenreactie.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:54 uur
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:59 uur
Haha, maar jij reageerde in het begin ook vaak op zijn one-liners.

0
geplaatst: 16 mei 2006, 22:03 uur
Ik ben er niet zo zeker van dat Bob een typetje was. Ik vind toch dat hij reacties heeft, berichten plaatst en een stempatroon heeft wat niet als typetje te verzinnen is, al kan ik dit niet helemaal uitleggen. Bovendien wel knap dat ie dan ook een 'serieuze' user als grote broer opvoert. Hoewel het dan weer niet voor Bobs ouders zou pleiten dat ie af en toe tot na middernacht online is...
Anyway, als het toch een typetje is lacht ie nu alleen maar harder...
0
geplaatst: 16 mei 2006, 22:04 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Yep. Totdat hij me ging vervelen. Dan kan ie de boom in he.
0
Jornaquin
geplaatst: 16 mei 2006, 22:06 uur
Waarom hemelt iedereen Bob Cremers in hemels naam zo op?
Ach, ophemelen wil ik het niet noemen. Als het iemand is die het voor de gein doet, doet diegene dat verdomde goed en is ook gek in zijn hoofd
. Is het gewoon Bob zelf van net 14 kan ik de humor er zeker van inzien en dan ben ik van mening dat hij geen enkele kwade zin in zich heeft. ( Het feit dat er zoveel over hem gepraat word maakt hem wel een MuMe celebrity
)
0
geplaatst: 16 mei 2006, 22:06 uur
Lukas schreef:
Ik ben er niet zo zeker van dat Bob een typetje was. Ik vind toch dat hij reacties heeft, berichten plaatst en een stempatroon heeft wat niet als typetje te verzinnen is, al kan ik dit niet helemaal uitleggen. Bovendien wel knap dat ie dan ook een 'serieuze' user als grote broer opvoert. Hoewel het dan weer niet voor Bobs ouders zou pleiten dat ie af en toe tot na middernacht online is...
Ik geloof niet dat het een typetje is, dat kan haast niet. Of hij moet misschien gehandicapt zijn en zich voordoen als iemand anders, maar daar geloof ik niet in.
Bob is gewoon een muziekliefhebber die niet het vermogen heeft om écht zinnige woorden te verzinnen voor zijn liefde voor muziek.
Overigens, Bob wordt zo langzamerhand de meeste beruchte MuMe-member! Dat mag natuurlijk niet.

0
geplaatst: 16 mei 2006, 22:07 uur
Soms heb ik ook de neiging om bij alle leuke albums gewoon 'leuk album' te schrijven
(gelukkig doe ik dat niet)
(gelukkig doe ik dat niet)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.