MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / slappe zever

zoeken in:
Ace schreef:

Ik dacht dat jij jezelf zo vreselijk ergerde aan dit topic? Ik zou het in dat geval niet eens meer aanklikken. Of is het woordje crew weggevallen bij je naam? Dan bied ik bij deze mijn excuses aan.

Flauwe opmerking, heeft overigens niets met ergeren of aanklikken te maken deze waarschuwing.

Yak heeft opnieuw gevraagd om te stoppen met het slowchatten, maar het gaat gewoon op een puberachtig recalcitrante manier door blijkbaar.

Ace
Flauw? Ik vraag me alleen af waar hij zich bemoeit en druk over maakt. Bovendien ben ik gestopt met 'zeveren' na het verzoek van Yak, maar ik reageer wel graag op muggezifterige berichtjes van medeusers die zo nodig de heilsoldaat uit moeten hangen.

Ace schreef:
maar ik reageer wel graag op muggezifterige berichtjes van medeusers die zo nodig de heilsoldaat uit moeten hangen.

Dat vind ik dus flauw Net alsof het per se een users vs. crew-gebeuren moet worden.

Ruby1966
T.O. schreef:

Yak heeft opnieuw gevraagd om te stoppen met het slowchatten, maar het gaat gewoon op een puberachtig recalcitrante manier door blijkbaar.

Ik was niet meer van plan om hier nog iets te posten, maar nu wil ik toch nog even reageren. Vandaag zijn er tussen 10.06 uur en 14.35 uur welgeteld 4 berichten geplaatst die kunnen vallen onder de noemer gezever. Daarvan zijn er 2 aan te merken als slowchat.
De andere 2 zijn losse zever opmerkingen.
Waarom heet dit eigenlijk nog steeds slappe zevertopic?
De opmerking van herman was misschien ietwat overbodig en ik begrijp de reactie van Ace.

Maar waarom volgen jullie het advies van Omayyad eigenlijk niet op? Ben je van het hele probleem af.

Omayyad schreef:
Wanneer dit topic inderdaad voor de verkeerde doeleinden wordt gebruikt, is het misschien een aardig ideetje om de naam van dit topic te veranderen in iets wat meer aansluit met wat de crew van de berichten in dit topic verwacht. Ik ben namelijk van mening dat de naam 'slappe zever' natuurlijk enigszins bijdraagt aan de mate van onnozele berichten in dit topic.

Tot nu toe heb ik me niet gemengd in deze discussie. Dat is een bewuste keuze geweest, omdat ik het voorafgaand aan deze openlijke discussie ook niet helemaal eens was met mijn collega crew-members. Ik ben van mening dat één centraal topic waarin wat onzinnig gesproken werd niet zo veel kwaad kon.
Het tegenargument was duidelijk: het geeft een fout signaal af naar buiten toe. Of je dit nu wel vind of niet doet er niet toe, mijn mening was hierin dat er dan meerdere topics moesten sneuvelen die precies zo'n fout signaal afgaven. Wees consequent want dat is ook beter verkoopbaar naar users toe. Die mening werd niet gedeeld (en is al weergegeven eerder in dit topic).
Aangezien ik nog steeds geloof in democratische besluiten heb ik me neergelegd bij het crew-standpunt alhoewel ik wel problemen zag aankomen.

Dat deze problemen eigenlijk nog groter zijn geworden dan ik had kunnen vermoeden vind ik een droevig gegeven. Waar een goede sfeer hing op de site is er naar mijn idee nu een sfeer van 'diverse kampen' ontstaan waar ergernissen in rap tempo groter geworden zijn.

Laten we nu stellen dat er fouten gemaakt zijn aan 'beide zijden'.
De crew is onbezonnen te werk gegaan en heeft zijn standpunt niet duidelijk naar voren kunnen brengen. Ook zijn er schoonheidsfouten gemaakt door op een gegeven moment te zeggen dat het om slowchat ging als grootste probleem (kan ik goed inkomen). Dit stond niet in de FAQ maar werd er in rap tempo neergezet. Dat verdient in mijn ogen geen schoonheidsprijs.
Ook zijn een hoop tegenargumenten vrij makkelijk van tafel geveegd.

De reactie daarop was aanvankelijk de discussie laten losbarsten en blijkbaar is dat niet volledig naar alle wens verlopen en is het ontaard in rebels gedrag die door de crew als kinderachtig werd ervaren.
Ik denk dat een aantal hierin ook wat te ver zijn gegaan omdat het niet bijdroeg aan een verbetering van sfeer of wederzijds begrip: de hakken gingen nog meer in het zand.

Duidelijk is nu slechts 1 ding: er is een nare sfeer ontstaan.
Voor alle partijen in deze lijkt mij dat niet bepaald prettig te noemen.
Ook duidelijk is dat niemand tevreden is over hoe het nu loopt en we komen er niet uit.

Mijn volgende voorstel: neem het idee van Omayyad over en vervang de titel van het topic.
De crew geeft duidelijk aan dat dit topic van nu af aan gebruikt gaat worden om off topic berichten bij albums hier naartoe te verplaatsen.
Slow chat is niet toegestaan, dat weten we sinds kort (excuses dat dit wat kneuterig naar voren werd gebracht).
Het slappe gezever zoals het nu plaatsvond moeten we dan maar laten voor wat het is: p.m. is een goede vervanging.
Daarbij stel ik ook voor om als signaal naar buiten als crew zijnde wat strenger te letten op topics die wel heel erg weinig met de site te maken hebben.

Maar laten we nu gewoon even een flinke adempauze nemen en het hier bij laten, want hier kan niemand vrolijk van worden lijkt me.

Ik wil er verder niet op doorgaan en ik hoop ook gevrijwaard te blijven van allerlei opmerkingen en/of smileys in welke trant dan ook. Ik ben niet van plan om daar op in te gaan.
Dit is mijn kijk op de zaak en ik denk dat het tijd werd deze hier duidelijk te maken aan allen hopende op de terugkeer van de ontspannen sfeer op musicmeter.

revolver11
@ aERodynamIC

Aangezien ik nog steeds geloof in democratische besluiten heb ik me neergelegd bij het crew-standpunt alhoewel ik wel problemen zag aankomen.

Als het grootste aantal user tegen is, is het dan nog democraties te noemen?

Dat deze problemen eigenlijk nog groter zijn geworden dan ik had kunnen vermoeden vind ik een droevig gegeven. Waar een goede sfeer hing op de site is er naar mijn idee nu een sfeer van 'diverse kampen' ontstaan waar ergernissen in rap tempo groter geworden zijn.

Dit gebeurt jammer genoeg overal ook in het echt leven zeker tegen de "Leiding"

Duidelijk is nu slechts 1 ding: er is een nare sfeer ontstaan.
Voor alle partijen in deze lijkt mij dat niet bepaald prettig te noemen.
Ook duidelijk is dat niemand tevreden is over hoe het nu loopt en we komen er niet uit.

Als die andere fanatieke crew leden ook zo alles uitlegde ging de sfeer nooit zo naar beneden

Mijn volgende voorstel: neem het idee van Omayyad over en vervang de titel van het topic.
De crew geeft duidelijk aan dat dit topic van nu af aan gebruikt gaat worden om off topic berichten bij albums hier naartoe te verplaatsen.
Slow chat is niet toegestaan, dat weten we sinds kort (excuses dat dit wat kneuterig naar voren werd gebracht).

Waarom is slow chat zo erg dat vind ik op zich nog wel leuk.

revolver11
Vat je niet HiLL

Las jouw zin weer verkeerd

revolver11
En het is pas 20:30

revolver11 schreef:
En het is pas 20:30

en ik ben aan het werk ipv drinken nu

revolver11
NU nog werken pfff. We moeten nu opassen dit word slow-chaten relaxte baan als dit kan.

Weekend

revolver11 schreef:
@ aERodynamIC

(quote)

(quote)

Dit gebeurt jammer genoeg overal ook in het echt leven zeker tegen de "Leiding"

(quote)

Als die andere fanatieke crew leden ook zo alles uitlegde ging de sfeer nooit zo naar beneden

(quote)

Waarom is slow chat zo erg dat vind ik op zich nog wel leuk.

Revolver11, je hebt er echt geen idee van waar je het over hebt. Wat een onzin kraam jij uit, niet alleen in deze topic.

revolver11
MJ_DA_Man ik heb weinig zin een discussie maar hier ga ik even tegen in als jij zo verstandig en goed bent wat klopt er niet aan mij antwoorden en stuur mij even een berichtje met links naar waar ik nog meer onzin uitkraam ben ik erg benieuwd naar heb niet in overleg met Aero overlegd niet meer over "slappe Zever te beginen".

Interpunctie...*zucht*

Wat zegt ie nou eigenlijk?

naar heb niet in overleg met Aero overlegd niet meer over "slappe Zever te beginen".

Ikke niet begrijpie..

revolver11 schreef:
stuur mij even een berichtje met links naar waar ik nog meer onzin uitkraam ben ik erg benieuwd

Je bevind je al in het topic dus links hoef ik niet te geven. Maar je berichten in dit topic zijn wel zeer ontopic als je naar de titel van het topic kijkt.

revolver11
@ Hill Aero stuurde mij een bericht over de inhoud zeg ik niks.

@ MJ jij zij zelf dat dit niet het einige topic was waar ik onzin uitkramde dus wil ik links naar waar ik dat volgens jou nog meer deed. Dit topic was bedoeld voor off topic berichten en ten tweede is het album 1,5 pagina's lang een discussie over wat wel en niet kan reageer ik daar op en dan ben ik opeens off topic?

Jouw berichten zijn nooit off-topic, ik deze topic dan.

En ja wat je bij 2Pac - Me Against The World zei heb ik nog steeds niet ontcijfert.

Ik tel zowaar al één punt tussen je woordenbrei, revolver11.

MJ_DA_MAN schreef:
Jouw berichten zijn nooit off-topic, ik deze topic dan.

En ja wat je bij 2Pac - Me Against The World zei heb ik nog steeds niet ontcijfert.

DIT topic.

Sorry voor dat grammaticale misstapje en mijn gebrek aan mijn kennis van lidwoorden .

revolver11
Waarom zit je met dat berich bij me against the world ik had het tegen Eazyfan niet tegen jou. En ik had geen commentaar op zijn schrijven maar op zijn wil /inzet hij kan goed schrijven als hij wil maar vertikt het. Zelf heb ik moeite met taal maar doe me uiterste best kunnen we van Eazyfan niet zeggen

Ruby1966
Paalhaas schreef:
DIT topic.

Niet helemaal waar.

Engelse leenwoorden krijgen gewoonlijk het lidwoord de. Van sommige Engelse leenwoorden komt na verloop van tijd echter ook een het-vorm in omloop. Met cluster lijkt dit ook het geval te zijn: de meeste naslagwerken geven de cluster (mannelijk), maar sommige ook het cluster (onzijdig).

dit geldt dus ook voor "topic", het mag allebei en eigenlijk is "deze topic" dus beter.

ik zeg zelf trouwens ook "dit topic" hoor.

revolver11
Deze topic klinkt ook niet.

revolver11 schreef:
Waarom zit je met dat berich bij me against the world ik had het tegen Eazyfan niet tegen jou. En ik had geen commentaar op zijn schrijven maar op zijn wil /inzet hij kan goed schrijven als hij wil maar vertikt het. Zelf heb ik moeite met taal maar doe me uiterste best kunnen we van Eazyfan niet zeggen

Ik ken Eazyfan een stuk beter dan jij, hij komt niet uit Nederland (maar uit Kosovo), heeft zeer snel de taal geleerd en zit ook nog eens op een waarschijnlijk hogere opleiding dan jij. Dus nu kraam je wéér onzin uit. En jij bent wel de laatste die commentaar moet geven op het schrijven, of beter gezegd, typen van berichten.

Maar is het nu ''dit'' of ''deze'' topic ........?

revolver11
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Ik ken Eazyfan een stuk beter dan jij, hij komt niet uit Nederland (maar uit Kosovo), heeft zeer snel de taal geleerd en zit ook nog eens op een waarschijnlijk hogere opleiding dan jij. Dus nu kraam je wéér onzin uit. En jij bent wel de laatste die commentaar moet geven op het schrijven, of beter gezegd, typen van berichten.

Maar is het nu ''dit'' of ''deze'' topic ........?

Beste kerel ik zit niet meer op een opleiding dat is al weer 15 terug. Nogmaals waarom kan hij het ene bericht perfect schrijven & de ander zo slecht. En het maakt mij niet uit hoe goed of slecht je schrijft (zo als je opmerkte ben ik er ook geen held in) maar doe wel altijd mijn best en dat betwijfel ik bij Eazyfan. Als hij er last van heet (die bewuste opmerking kan hij dat zelf wel zeggen). Back to the point wat deed ik in dit topic fout?

revolver11 schreef:

Volgens mij heeft Jordy nooit beweerd dat alles hier democratisch verloopt. Wel is het zo dat alles zo veel mogelijk in overleg met de users gebeurt.

Laten we het houden op "verlicht despotisme"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:55 uur

geplaatst: vandaag om 06:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.