MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Examens

zoeken in:
aERodynamIC schreef:
God wat ben ik blij dat dit al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden is voor mij

Voor Eddie is het ook al weer een poosje geleden, een jaartje of tien. Maar ik wens alle users die examens hebben alle succes,

aslan (crew)
Eddie schreef:

Voor Eddie is het ook al weer een poosje geleden, een jaartje of tien. Maar ik wens alle users die examens hebben alle succes,

ja, veel succes voor allen met de komende examens, ik heb zelf onlangs na een lange periode de stress van een examen weer eens mogen ervaren bij een aantal sollicitatiegesprekken waarvoor ik mijn cursussen organic chemistry uit de kast en onder het stof vandaan haalde, pfff

Marcel²
aERodynamIC schreef:
God wat ben ik blij dat dit al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden is voor mij.

Voor mij ook veel jaren geleden, maar ik wens wel iedereen veel succes die examens moeten afleggen.

aslan schreef:
Bij een aantal sollicitatiegesprekken

En?

aslan (crew)
lebowski schreef:
(quote)

En?

oké, nu echter afwachten totdat de buitenlandse hoofdzetel toestemming geeft voor nieuwe aanwervingen in belgië

Oeh, ik moet nog twee jaar wachten.

Electro_
.. ook

Vandaag eerste 2 gehad.

Heb er 2 gehad nog 4 te gaan, Maar waar kun je klagen?

over de examens? Bij de LAKS of de CEVO (denk ik)

jowietje schreef:
Heb er 2 gehad nog 4 te gaan, Maar waar kun je klagen?

Wat heb je te klagen dan?

BoordAppel schreef:
Aaa examens. Wat een relaxte tijd was dat zeg. Het wachten op de uitslag was dan weer een fokking zenuwachtig gedoe. Dat bevrijdende telefoontje is trouwens wel het mooiste wat je kan overkomen .

Wij hebben een rotsysteem: je wordt alleen gebeld als je 'nog niet geslaagd' bent... Zit je tussen 12 en 3 uur te stressen voor de telefoon...
En dan heb je nog van die grapjassen die zich vrienden noemen en expres gaan bellen om je 'ff te laten schrikken'.
Heel leuk

Plakband schreef:
(quote)

Wij hebben een rotsysteem: je wordt alleen gebeld als je 'nog niet geslaagd' bent... Zit je tussen 12 en 3 uur te stressen voor de telefoon...
En dan heb je nog van die grapjassen die zich vrienden noemen en expres gaan bellen om je 'ff te laten schrikken'.
Heel leuk

Humor Geintje op z'n tijd kan, maar niet op die tijd

Zucht...vandaag heb ik mn examenrooster gekregen en wat blijkt? De laatste 2 dagen worden gevuld met wiskunde, biologie en chemie... g-e-we-l-d-i-g

Heb vandaag twee examens gehad, aardrijkskunde en nederlands. En ik kan je vertellen, na 6 uur examen ben je gaar.

Ja, pfff, dat zal wel afzien zijn zeg...
Ik heb gelukkig geen twee examens op één dag...

Allemaal succes nog, ik heb ze gelukkig 3 jaar geleden gehaald

Heel leuk

Wij worden zoieso gebeld. Als je je teamlijder aan de lijn krijgt kun je 'm er direct wel weer opleggen.
Maar mijn gevoel zegt dat ik me mentor ff te spreken krijg

bubbachups schreef:

Vanavond even Ned 3 kijken naar de UQ2006! Daar doet vanavond een meisje mee die dezelfde studie doet.

En wie won, Leiden of Wageningen? Victor uit Leiden is een bekende van me, maar ik heb hem sindsdien nog niet gesproken.

Mojo Pin
herman schreef:
Victor uit Leiden is een bekende van me, maar ik heb hem sindsdien nog niet gesproken.

Sterallures?

just_me schreef:
Heb vandaag twee examens gehad, aardrijkskunde en nederlands. En ik kan je vertellen, na 6 uur examen ben je gaar.

6uur? Wij hebben gewoon 4 uur id voormiddag en dan 4/5 uur studie in de namiddag.

2 keer 3 uur lijkt me.

Sterkte aan iedereen die aan de bak moet. Ik vond het zelf wel een relaxte tijd. Stond goed na mijn SO's; er kon bijna niets mis gaan. Had wel een enorme black-out bij Wiskunda A. Ik was na een uur (we hadden drie uur) klaar; wist helemaal niets meer. Had het laagste cijfer van de klas (5,1 ofzo), terwijl ik met een 8 gemiddeld het examen inging. Gelukkig kwam het uiteindelijk nog goed.

Plakband schreef:

Heel leuk

Dat systeem had ik ook. Het is natuurlijk ook een stuk logischer.

Overigens was ik zo'n bikkel dat ik helemaal vergeten was dat ze konden bellen. Ik ben toen geloof ik zelfs nog boodschappen gaan doen enzo. Maar de kans dat ik was gezakt was dan ook 0,001%.

Ik stond overal goed voor en alleen voor Wiskunde had ik een 6,1 gemiddeld, dus dat kon eventueel nog een onvoldoende worden. Ik heb echter niet geleerd voor dat vak, aangezien dat het laatste tentamen was en ik er totaal geen zin meer in had. Als ik een 1 had gehaald stond ik nog steeds een 4 en dat was genoeg om te slagen. De cijferlijst interesseerde me nauwelijks. Uiteindelijk zonder te leren toch nog een knappe 5,7 gehaald!

Wat lijkt me dat heerlijk zeg, om in verleden tijd over je examens te kunnen praten

Vooral als het goed is afgelopen

Lin
pfff, moet in juli voor 4 vakken examen doen.....moet toch maar es beginnen dan maar ja, zo'n forum, beetje muziek luisteren, ook leuk!!!

Plakband schreef:
Wat lijkt me dat heerlijk zeg, om in verleden tijd over je examens te kunnen praten

Vooral als het goed is afgelopen

Haha Inderdaad ja. Maar als ik dat hier luidop zeg thuis gaat het altijd van: "Niets te klagen, beste tijd van je leven, geniet ervan,..."

Is het ook. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet denk: Was ik nog maar 18, jong en onbezonnen. De wereld lag nog aan mijn voeten en ik had nog idealen.

Nu ben ik een oude verbitterde man wiens leven nu al is bepaald en van al mijn jongensdromen is alleen het 'oud worden' gehaald.

Hahah 21 is ook nog jong hoor Geniet nog van je leven

Mojo Pin
gemaster schreef:
Is het ook. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet denk: Was ik nog maar 18, jong en onbezonnen. De wereld lag nog aan mijn voeten en ik had nog idealen.

Nu ben ik een oude verbitterde man wiens leven nu al is bepaald en van al mijn jongensdromen is alleen het 'oud worden' gehaald.

Bouwjaar 1984, fantastische post als ik het zo in die context bekijk!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:09 uur

geplaatst: vandaag om 16:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.