Overig / Algemeen / Examens
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2006, 13:55 uur
Dan ben ik al lang dood. Net als de meeste geniale muzikanten sterf ik op 27 jarige leeftijd. Alleen ben ik niet geniaal en ook geen muzikant.
0
geplaatst: 26 mei 2006, 13:57 uur
ben de 30 alweer gepasseerd en nog springlevend... wel aftakelend, dat dan weer wel 

0
geplaatst: 26 mei 2006, 21:39 uur
6 proefwerken, 1 overhoring, 1 betoog, en een schrift van levensbeschouwing maken deze week in 4 dagen tijd. Telt dat ook als examens??
0
geplaatst: 26 mei 2006, 21:40 uur
vinnik wel hoor!!
tjonge jonge, wat doe je hier nog?? aan de slag!! 
tjonge jonge, wat doe je hier nog?? aan de slag!! 
0
geplaatst: 26 mei 2006, 21:44 uur
Tjaa dat is met mij vaker het probleem. Dan moet ik leren, en dan doe ik t niet. Ik ga ook wel over hoor. Maar vrijdag kom ik thuis van vrienden, ligt er een brief van school op tafel. Staat erin dat mij wordt afgeraden om Natuur & Gezondheid te gaan doen.
0
geplaatst: 26 mei 2006, 21:45 uur
hmm ik ken t ook hoor, te laat beginnen met leren...
das balen zeg!
das balen zeg!
0
geplaatst: 26 mei 2006, 21:47 uur
Want ik kan het wel aan. Tis alleen ik doe geen klote. En dan ben ik ook nog eens heel snel tevreden; ik hoef geen 8, 9 en 10-en. Als ik overga vind ik dat al genoeg natuurlijk wel zonder onvoldoendes. Alleen geloof ik dat ik wat dat betreft een van de weinige ben die dat vindt.
0
geplaatst: 26 mei 2006, 21:49 uur
nee dat heb ik ook, een 5,5 is bij mij voldoende...ben daar al blij mee hoor
0
Mojo Pin
geplaatst: 26 mei 2006, 22:13 uur
gemaster schreef:
Dan ben ik al lang dood. Net als de meeste geniale muzikanten sterf ik op 27 jarige leeftijd. Alleen ben ik niet geniaal en ook geen muzikant.

0
geplaatst: 26 mei 2006, 22:39 uur
Oeww 5 van de 7 examens al gehad, gaat als een treintje, nog ff en ik heb mn vwo diploma in me zak...hoooppekee!
0
geplaatst: 26 mei 2006, 23:05 uur
No way, Limp Bizkit is een onderdeel geweest in mijn tijd als puber!! gheheh. maak je maar geen zorgen, ik heb zo mn redenen om ze in mijn top 10 te hebben, ik zal daar hier op mume nog een keer terug komen in het topic over dat muzieksmaak in verband met leeftijd of zow, ik weet niet meer precies hoe die topic heet...neemt niet weg dat ze te zijner tijd er inderdaad wel eens uit gaan, moet nog iets zien te vinden wat het kan vervangen...
0
Mojo Pin
geplaatst: 26 mei 2006, 23:07 uur
Het maakt me verder niet uit hoor, ieder zijn smaak toch.
0
geplaatst: 26 mei 2006, 23:09 uur
Metalhead88 schreef:
Oeww 5 van de 7 examens al gehad, gaat als een treintje, nog ff en ik heb mn vwo diploma in me zak...hoooppekee!
Goed bezig!

Welke kant ga je op na je vwo?
0
geplaatst: 27 mei 2006, 12:03 uur
Blegh, die 4 dagen 'pauze' tussen de examens door is niet handig, ben ik achtergekomen 
Ben nu helemaal uit m'n leerbui, voor zover ik me erin verkeerde
Ik moet nu wiskunde en natuurkunde leren in twee dagen, woeahaha, ik haat mezelf en m'n gewoonte om leerwerk steeds uit te stellen

Ben nu helemaal uit m'n leerbui, voor zover ik me erin verkeerde

Ik moet nu wiskunde en natuurkunde leren in twee dagen, woeahaha, ik haat mezelf en m'n gewoonte om leerwerk steeds uit te stellen

0
geplaatst: 27 mei 2006, 15:08 uur
Plakband schreef:

Goh, waar klinkt me dat nu toch bekend van in de oren?
Toch heb ik liever die goeie oude tijd met examens dan al dat leren voor tentamens nu 
Iedereen veel succes nog met jullie komende examens
!!!
0
geplaatst: 27 mei 2006, 19:26 uur
Begin examens: 13 juni.
Begin WK voetbal: juist ja.
Leven is niet eerlijk
Begin WK voetbal: juist ja.
Leven is niet eerlijk

0
geplaatst: 29 mei 2006, 17:02 uur
De examens hebben ook wel weer een voordeel. Ik kan nu tijdens het leren veel nieuwe albums luisteren 
ps: nog maar drie examens te gaan

ps: nog maar drie examens te gaan

0
geplaatst: 29 mei 2006, 17:36 uur
jeej 6 van de 7 examens achter de rug! voor engels ongeveer 41 van de 51 punten, haha! (voor mij eigenlijk nog best slecht, maar et levert me in ieder geval een acht op op mijn diploma als et goed is)
0
geplaatst: 31 mei 2006, 17:53 uur
Alles achter de rug.
Klaar met school alleen nog alles wegbrengen en het belangerijkste, diploma ophalen. Voor de rest VAKANTIE dus een mooie tijd voor veel muziek.
Klaar met school alleen nog alles wegbrengen en het belangerijkste, diploma ophalen. Voor de rest VAKANTIE dus een mooie tijd voor veel muziek.
0
geplaatst: 2 juni 2006, 14:19 uur
Ik wist niet dat er een examen topic was joh. Maargoed ik ben nou ook lekker klaar en ik hoop over 2 weken m'n VWO-diploma te ontvangen 

0
edejong
geplaatst: 10 juni 2006, 09:47 uur
mmm nog 5 dagen en dan weet ik de uitslag.. vrij zenuwachtig.... maarja zal vast wel goed komen!
0
geplaatst: 10 juni 2006, 14:25 uur
Ik heb SE-week (schoolexamenweek) vanaf dinsdag de week daarop woensdag... In de hittegolf... 12 flinke leerproefwerken *zucht*
0
eazyfan
geplaatst: 11 juni 2006, 18:43 uur
mijn exames beginnen morgen met wiskunde.(zie het totaal niet zitten).
0
geplaatst: 15 juni 2006, 00:21 uur
zo, ik heb morgen om 9u mijn eerste examen (mondeling
), dat wordt een nachtje doorblokken waarschijnlijk.
), dat wordt een nachtje doorblokken waarschijnlijk.* denotes required fields.