MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / El Ninjo's WK Poule

zoeken in:
De tussenstand na Ghana - Italie..

1 Andre 50
Rayman 50
VandeGriend 50
4 Hammerhead 45
5 Dutch Viking 40
Bloempje 24 40
Nicolage Rigo 40
8 Lebowski 35
9 El Ninjo 15

VanDeGriend schreef:
1 Andre 50
Rayman 50
VandeGriend 50
4 Hammerhead 45
5 Dutch Viking 40
Bloempje 24 40
Nicolage Rigo 40
8 Lebowski 35
9 El Ninjo 15

Goh. El Ninjo staat er voorlopig niet best op zie ik. Wat een verrassing.

He...ik zie nu pas dat ik gedeeld eerste sta

VanDeGriend schreef:
He...ik zie nu pas dat ik gedeeld eerste sta

Wat goed van jou.

Verrek, gedeeld met mij. Ho verrassing, ho verstomming.

Hè wat naar. Ik had ook mee willen doen.

rayman schreef:
(quote)

Goh. El Ninjo staat er voorlopig niet best op zie ik. Wat een verrassing.

In het totaaloverzicht staan Andre, Rayman en VandeGriend gedeeld 15e v/d 176 deelnemers.
Er staat al sinds het begin een vrouw op kop ... wie zegt dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben gevolgd door o.a. een Canadees (hoe dat nu weer mogelijk is )

total ranking
1 Andre 50 (15e)
Rayman 50 (15e)
VandeGriend 50 (15e)
4 Hammerhead 45 (37e)
5 Dutch Viking 40 (79e)
Bloempje 24 40 (79e)
Nicolage Rigo 40 (79e)
8 Lebowski 35 (128e)
9 El Ninjo 15 (174e)

Paalhaas schreef:
Hè wat naar. Ik had ook mee willen doen.

Yep, ik had ook op je gerekend...je loopt een leuke pot mis, 880 euro te verdelen

Mijn topscorers komen vanavond in actie. Nu moet ik dus punten gaan scoren. Als ik maar boven Rayman (een ras-ajacied) eindigt.

El Ninjo schreef:

Er staat al sinds het begin een vrouw op kop ... wie zegt dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben
Heb op mijn werk ook een poultje geregeld. Van de 70 deelnemers zijn er 12 dames waarvan er maar liefst drie bij de eerste drie en zes bij de eerste tien staan.

Nicolage Rico schreef:
Als ik maar boven Rayman (een ras-ajacied) eindigt.

Voor het geval je het nog niet wist...je doet mee aan een poule die door een ras- Ajaxied georganiseerd is

...maar mijn mede-organisator Wilko is dan weer een Ras-Feyenoorder.

Ach, jij staat toch laatste.

Als ik dat geweten had......

Rico, Rico, je blijft het maar proberen he. Een amsterdammer MOET een alacied zijn . Leer toch eens in te zien dat ik een voetballiefhebber ben. Niet clubgebonden.

Nicolage Rico schreef:
Ach, jij staat toch laatste.

Als ik dat geweten had......

De poule is eigenlijk een gezamenlijke Ajax - Feijenoord - Anderlecht inspanning.

rayman schreef:
Leer toch eens in te zien dat ik een voetballiefhebber ben. Niet clubgebonden.

Geldt min of meer ook voor mij, ben in de loop der jaren meer "voetbalsupporter" geworden dan specifiek Ajax supporter, alhoewel als het er op aankomt het toch altijd wel m'n favorietje club zal blijven. Maar ik kijk/beoordeel in ieder geval niet zoals velen alles door een "gekleurde clubbril".

rayman schreef:
Rico, Rico, je blijft het maar proberen he. Een amsterdammer MOET een alacied zijn . Leer toch eens in te zien dat ik een voetballiefhebber ben. Niet clubgebonden.

Was maar een geintje joh.

Je verdiend "de gouden boterham" wegens happen.

Ik hoop dat iemand van Musicmeter de poule gaat winnen, maakt niet uit wie. Ik gun het iedereen!

Nicolage Rico schreef:

Ik hoop dat iemand van Musicmeter de poule gaat winnen, maakt niet uit wie. Ik gun het iedereen!

De laatste 2 winnaars (WK pool 2002 en EK pool 2004) waren een Duitser en een vriend van mij die evenveel verstand van voetbal heeft als een Amerikaan van wereldgeografie.

El Ninjo schreef:
(quote)

De laatste 2 winnaars (WK pool 2002 en EK pool 2004) waren een Duitser en een vriend van mij die evenveel verstand van voetbal heeft als een Amerikaan van wereldgeografie.

Haha, dan maken jij en Rayman ook een kans.

Bij deze de nieuwe tussenstand van de MuMe'rs in mijn voetbalpool na de wedstrijden van gisteren (met daarbij ook de plaats in de totaalstand).

VandeGriend had een topdag en rukt op naar de top van het klassement.

1 VandeGriend 70 pt (3e)
2 Andre 65 pt (8e)
3 Nicolage Rigo 55 pt (48e)
Rayman 55 pt (48e)
5 Bloempje24 50 pt (93e)
Dutch Viking 50 pt (93e)
Hammerhead 50 pt (93e)
8 Lebowski 40 pt (158e)
9 El Ninjo 25 pt (174e)

El Ninjo schreef:

3 Nicolage Rigo 55 pt (48e)
Rayman 55 pt (48e)

El Ninjo schreef:
1 VandeGriend 70 pt

Als jullie vanavond wat anders te doen hebben dan voetbal kijken, en nu alvast de uitslagen willen weten, hoor ik t wel he...

VanDeGriend schreef:
(quote)

Als jullie vanavond wat anders te doen hebben dan voetbal kijken, en nu alvast de uitslagen willen weten, hoor ik t wel he...

Of je vraagt de mijne...en dan neem je het tegenovergestelde

VanDeGriend schreef:
(quote)

Nou, zeg het maar dan, want ik voel zomaar een vrije val aankomen.

VanDeGriend schreef:

De eerste pannekoeken zijn altijd voor de kinderen, VanDeGriend

Tussenstand na Spanje - Oekraine.

Andre heeft Torres bij zijn topscorers staan en haalt door zijn late goal VandeGriend bij. In de algemene rangschikking staan ze op een gedeelte 6e plaats (v/d 176)

1 Andre 70 pt (6e)
VandeGriend 70 pt (6e)
3 Rayman 60 pt (42e)
Nicolage Rigo 60 pt (42e)
5 Hammerhead 55 pt (85e)
Dutch Viking 55 pt (85e)
7 Bloempje 24 50 pt (114e)
8 Lebowski 45 pt (148e)
9 El Ninjo 25 pt (174e)

Hij haalt vandeGriend in omdat zijn beginletter in het alfabet voorkomt?

Ik ben blij dat Ronaldo de volgende wedstrijd gewoon in de basis staat, want ik heb hem als topscorer uitgekozen! Hoe kon ik dat doen? Ik zie die vetzak er geen 9 of 10 goals inschieten!

Nicolage Rico schreef:
Hij haalt vandeGriend in omdat zijn beginletter in het alfabet voorkomt?

Ik ben blij dat Ronaldo de volgende wedstrijd gewoon in de basis staat, want ik heb hem als topscorer uitgekozen! Hoe kon ik dat doen? Ik zie die vetzak er geen 9 of 10 goals inschieten!

Wat was die inderdaad slecht zeg en hij is nog wel door 96 deelnemers opgesteld.
Er heeft nog geen enkele van mijn spelers gescoord, alleen strafpunten voor die lange Crouch gekregen.
Nu moet ik zelfs gaan hopen dat Ballack er 3 inschiet vanavond om een beetje bij te komen in de stand

DutchViking
Ronaldo is inderdaad nog niet echt op dreef. Mijn spits is ook niet bepaald trefzeker. Ik heb namelijk Larsson als topscorer aangegeven. Tegen Trinidad kwam hij niet tot scoren, maar in de volgende wedstrijd tegen Paraguay schiet hij er gewoon weer 3 in

Bij de pool van wk-coach.nl sta ik er gelukkig wat beter voor (in de top-1000, bij ruim 33.000 deelnemers), vooral dankzij mijn uitstekende middenveld (Pirlo, Kaka, Frings en Cambiasso)

DutchViking schreef:
Ronaldo is inderdaad nog niet echt op dreef.

Understatement van het jaar. De eerste voetballer die spataderen krijgt van het stilstaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:54 uur

geplaatst: vandaag om 23:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.