MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / El Ninjo's WK Poule

zoeken in:
Ik had ook nog eens Messi en Crespo bij mijn topscorers staan.

Oke, ik kan het ook vergeten!

Ongelooflijk dat Argentinië eruit is. Ben ik effe blij dat ik niet gegokt heb op Argentinië. Ik was echt van plan om EUR 50,- in te zetten op hun en de wereldtitel, maar wilde nog even deze wedstrijd afwachten, op het laatste moment.

Gefeliciteerd El Ninjo. Toni heeft al 2 x gescoord.. Dat zijn punten!

Read my lips.

Morgen sta ik in de top50!

Jaja Andre... Here I come.

Er hebben .m.n. in het algemeen klassement grote verschuivingen plaatsgevonden, maar ook de MuMe tussenstand is door elkaar gehusseld.

Zowel Andre als Bloempje24 scoren gigantisch met Italie in de halve finale, 2 goals van Toni en Buffon die de 0 houdt.
Andre leidt nog steeds en maakt in het algemeen klassement een sprong naar plaats 11.
Bloempje24 staat nu 2e en gaat van 83 naar 28 in het algemeen klassement.
Nicolage Rico, VanDeGriend, El Ninjo en Rayman volgen echter op hele korte afstand.
Lebowski kan de rode lantaarn bijna niet meer ontlopen.

1 Andre 671 pts (11e)
2 Bloempje24 604 pts (28e)
3 Nicolage Rico 603 pts (30e)
4 VandeGriend 596 pts (34e)
5 El Ninjo 592 pts (36e)
Rayman 592 pts (36e)
7 Hammerhead 546 pts (83e)
8 DutchViking 538 pts (88e)
9 Lebowski 446 pts (153e)

andré schreef:
al mijn hoop is gevestigd op veel goals van Miroslav Klose, Luca Toni en Trezeguet, en winst van Frankrijk op Brazilië.

ALLEZ LES BLEUS
(mijn verliezende finalist tegen Italie)

Voorspelde finales en of ze nog mogelijk zijn:

Andre: Argentinie - Frankrijk
Bloempje24: Argentinie - Italie
DutchViking: Argentinie - Italie
El Ninjo: Italie - Frankrijk
Hammerhead: Argentinie - Brazilie
Lebowski: Zweden - Brazilie
Nicolage Rico: Argentinie - Brazilie
Rayman: Italie - Brazilie
VanDeGriend: Tsjechie - Brazilie

Hup Frankrijk! Gooi die Brazilianen er uit!

ALLEZ LES BLEUS ... Brazilie eruit en dat gooit heel de Wk Poule ondersteboven.

El Ninjo moet even glimlachen aangezien hij als "contradictor" toch als enige v/d 176 deelnemers de 4 halve finalisten juist voorspeld heeft.
Maar ook Andre gaat als een speer, hij leidt nog steeds de MuMe tussenstand en vliegt de top 5 v/h algemeen klassement binnen.
VanDeGriend daaentegen is helemaal weggezakt naar plaats 7.

1 Andre 711 pts (5e)
2 El Ninjo 687 pts (9e)
3 Bloempje24 654 pts (21e)
4 Nicolage Rico 613 pts (42e)
5 Rayman 607 pts (49e)
6 Hammerhead 601 pts (56e)
7 DutchViking 593 pts (66e)
8 VandeGriend 591 pts (70e)
9 Lebowski 511 pts (136e)

El Ninjo waar ben jij mee bezig? Je doet gewoon mee voor de overwinning. je bent een soort Duitsland waar iedereen een beetje lacherig over deed, maar je staat gewoon in de top met veel kans op meer!

Ik ben nog in de race, maar ik red het alleen als de finale Italie - Frankrijk wordt en Italie wint.
Dinsdag dus Forza Italia en Woensdag Allez Les Bleus

Wat krijgen we nu El Ninjo.....eerst zand in de ogen strooien en daarna, met nota bene corrupt Italie als winnaar, naar de top sneaken. Uiterst verdacht als een toto organisator dit overkomt.

Vertel maar...wat heb je geboden...

El Ninjo schreef:
Dinsdag dus Forza Italia
Uiteraard

El Ninjo schreef:
Woensdag Allez Les Bleus
Uiteraard

VanDeGriend schreef:
(quote)
Uiteraard

Uiteraard

VanDeGriend schreef:
(quote)
Uiteraard

Uiteraard

bloempje24 schreef:
El Ninjo waar ben jij mee bezig? Je doet gewoon mee voor de overwinning. je bent een soort Duitsland waar iedereen een beetje lacherig over deed, maar je staat gewoon in de top met veel kans op meer!

nee, dan lebowski

lebowski schreef:
(quote)

nee, dan lebowski

Over 2 jaar krijg je een nieuwe kans

Ja, je gaat wel verdacht lekker opeens El Ninjo... Als je wint, doe ik niet mee over 2 jaar... Ben je toevallig ook zo'n corrupte Italiaan?

Niet verder vertellen, maar ik heb heel toevallig het nummer van ene meneer Moggi

Benieuwd naar de nieuwe stand straks. Gaat El Ninjo in één ruk door naar de koppositie?

Je hebt de nieuwe stand als het goed is al op je emailadres ontvangen. El Ninjo staat nu 7e geloof ik.

Heren MuMe's,

Hier is ie dan de nieuwe tussenstand...en een nieuwe leider.
El Ninjo heeft Andre v/d koppositie verdrongen. In het algemeen klassement sta ik nu 6e.
Maar ook Bloempje24 vliegt met stip omhoog.
En met Andre, Rayman en Dutch Viking hebben we momenteel zelfs 5 MuMe's bij de eerste 25 in het algemeen klassement staan. Een mooie prestatie dacht ik zo.

1 El Ninjo 767 pts (6e)
2 Bloempje24 754 pts (7e)
3 Andre 731 pts (10e)
4 Rayman 707 pts (13e)
5 DutchViking 693 pts (21e)
6 Hammerhead 621 pts (55e)
7 Nicolage Rico 613 pts (62e)
8 VandeGriend 591 pts (83e)
9 Lebowski 511 pts (140e)

Mume rules de poules

Vanavond is mijn grote coupe gepland...tenzij Figo en co. roet in het eten gooien.

ALLEZ LES BLEUS ALLEZ LES BLEUS ALLEZ LES BLEUS

Ik ben diep teleurgesteld. Wat wil je ook met zo'n kut W.K.

Succes jongens.

Meer punten zitten er voor mij niet in trouwens. Mijn finale was Italië - Brazilië.
Maar toch zing ik mee met El Ninjo. ALLEZ LES BLEUS

rayman schreef:
Meer punten zitten er voor mij niet in trouwens. Mijn finale was Italië - Brazilië.
Maar toch zing ik mee met El Ninjo. ALLEZ LES BLEUS

Heb je geen spelers meer die punten voor je kunnen scoren? Ik Gillardino en Henry. Dus alleen via hen kan ik punten krijgen (of verliezen).

Ik heb Toni, Totti en Henry nog in de strijd...ik baal trouwens nog steeds dat ik op het laatste moment Buffon heb omgewisseld voor Lehman.

Buffon!!! De beste keeper van de wereld! Ik had ook eerst Buffon en toen toch maar Dida genomen. Ach, wat maakt het uit. Ik had anders toch niet gewonnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:26 uur

geplaatst: vandaag om 01:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.