MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / El Ninjo's WK Poule

zoeken in:
Rayman heeft Rico van zich af laten schudden, want was dat gekriebel op zijn rug spuugzat.

I'll be back.. Muwhaahahahaahahahahaha.

Twijfel ik niet aan Rico. Dat is inherent aan de kakkerlak. Die blijft terugkomen.

rayman schreef:
Twijfel ik niet aan Rico. Dat is inherent aan de kakkerlak. Die blijft terugkomen.

Daarom.. En als je aan andere kakkerlakken zit, maak ik je af!! Dan komen we je met z'n allen halen.

*gaat nu bibberend en huilend in een hoekje zitten*

Ik heb iedereen nu genoeg voorsprong gegeven. Wat is er nu spannender dan rustig starten en dan met vol tempo er op en er over? Bloempje komt er aan, dus ga maar alvast wat anders doen, tour de france poule of zo. Deze wordt voor mij!

IK heb echt de verkeerde topscorers uitgekozen!! Ik zie Henry en - zeker - Ronaldo niet zo snel scoren!

Nicolage Rico schreef:
IK heb echt de verkeerde topscorers uitgekozen!! Ik zie Henry en - zeker - Ronaldo niet zo snel scoren!

Die gaan inderdaad niet scoren

Maar ik heb v. Nistelrooij ook!!

Wat een achterlijke kutscheids bij Argentinië - Servië, een beetje Crespo geel geven en z'n doelpunt afkeuren terwijl ie helemaal niet buitenspel stond. Dat scheelt dus 10 punten.

Hi guys,

Hier is een nieuwe MuMe tussenstand (een nieuwe algemene rangschikking ligt maandagochtend pas in je mailbox...maakt het lekker spannend )

Andre heeft VanDeGriend verdrongen van de kop en Nicolage Rico rukt op in het klassement (ook in de algemene rangschikking)

1 Andre 105 pts (3e)
2 VanDeGriend 100 pts (9e)
3 Nicolage Rico 95 pts (18e)
4 Dutch Viking 80 pts (83e)
Hammerhead 80 pts (83e)
Rayman 80 pts (83e)
7 Bloempje 24 75 pts (111e)
8 Lebowski 65 pts (151e)
9 El Ninjo 55 pts (169e)

HammerHead schreef:
Wat een achterlijke kutscheids bij Argentinië - Servië, een beetje Crespo geel geven en z'n doelpunt afkeuren terwijl ie helemaal niet buitenspel stond. Dat scheelt dus 10 punten.

Wees blij dat je Kezman niet had, zoals 1 van de deelnemers...direct rood...dat is -20 punten...kwam mij wel goed uit, weer iemand ingehaald

Nicolage Rico schreef:

Henry, die heb ik ook...dus die kun je zeker wel vergeten

El Ninjo schreef:
(quote)

Wees blij dat je Kezman niet had, zoals 1 van de deelnemers...direct rood...dat is -20 punten...kwam mij wel goed uit, weer iemand ingehaald

Mensen die Kezman hebben verdienen dat gewoon.

El Ninjo schreef:
Andre heeft VanDeGriend verdrongen van de kop

1 Andre 105 pts (3e)

Kijk, dat gaat de goede kant op!

El Ninjo schreef:
(quote)

Henry, die heb ik ook...dus die kun je zeker wel vergeten

andré schreef:
(quote)

Kijk, dat gaat de goede kant op!

De punten worden pas verdeeld in de volgende rondes..... Volgens mij leveren die bonuspunten nog het meest op, dus je kunt het eigenlijk geen bonuspunten meer noemen.

En de tussenstand na Portugal - Iran

1 Andre 110 pts (3e)
2 VandeGriend 105 pts (8e)
3 Nicolage Rico 100 pts (17e)
4 Dutch Viking 85 pts (79e)
Hammerhead 85 pts (79e)
Rayman 85 pts (79e)
7 Bloempje24 80 pts (110e)
8 Lebowski 70 pts (147e)
9 El Ninjo 60 pts (168e)

Tussenstand na Italie - USA.

Nicolage Rico blijft oprukken in het klassement en heeft inmiddels VDG bijgehaald. In de algemene rangschikking staan beide heren nu op de 8e plaats.
Andre leidt de MuMe stand nog steeds en staat 4e in het algemeen klassement.

1 Andre 110 pts (4e)
2 Nicolage Rico 105 pts (8e)
VandeGriend 105 pts (8e)
4 Bloempje24 85 pts (88e)
Dutch Viking 85 pts (88e)
Hammerhead 85 pts (88e)
Rayman 85 pts (88e)
8 Lebowski 70 pts (153e)
9 El Ninjo 55 pts (173e)

(afbeelding)

Tussenstand na Frankrijk - Zuid Korea.
Andre voert de MuMe tussenstand nog steeds aan en blijft het met een 3e plaats ook goed doen in de algemene rangschikking. Nicolage Rico haalt VanDeGriend bij en rukt op naar de gedeelde 2e plaats.

1 Andre 120 pts (3e)
2 Nicolage Rico 115 pts (13e)
VandeGriend 115 pts (13e)
4 Hammerhead 100 pts (57e)
Rayman 100 pts (57e)
6 Bloempje24 95 pts (88e)
DutchViking 95 pts (88e)
8 Lebowski 75 pts (161e)
9 El Ninjo 65 pts (171e)

Man wat hangen we daar al de hele tijd treurig aan de staart te bungelen ninjo. Worden de goals van de spitsen wel meegerekend in de puntentelling?

Kijk...dat die lamme tak van een Ronaldo niet scoort...ok dan...maar dat ie nou ook al gele kaarten krijgt...
Dacht trouwens dat ik Tjechie als finalist had....dus de schade die Ronaldo aan mijn ranking toebrengt zal wel overzichtelijk blijken te zijn. Gelukkig een redelijke marge opgebouwd tov Lebowski en El Ninjo.

Het is te hopen dat die vetklep helemaal niet meer wordt opgesteld. Wat een slome varken is dat zeg. Gadver.

lebowski schreef:
Man wat hangen we daar al de hele tijd treurig aan de staart te bungelen ninjo. Worden de goals van de spitsen wel meegerekend in de puntentelling?

Mijn spelers scoren niet echt tot nu toe of minpunten met gele kaarten (Ballack, Totti - gelukkig dat ie gewisseld werd want die had ook gegarandeerd rood gekregen anders).
Met elke volgende ronde komen straks de big points en kan het hard gaan, dus nog niet alle hoop opgeven.
Alhoewel, mijn finale is Italie - Frankrijk...maar die moeten allereerst de poule maar eens zien te overleven. Wat een drama gisteren weer dat Frankrijk, wat een waardeloze instelling. En dan de laatste 10 minuten na de 1-1 nog proberen te gaan winnen - BAH.

VanDeGriend schreef:
Dacht trouwens dat ik Tjechie als finalist had.

Ai, wordt spannend donderdagmiddag tegen Italie...als ze verliezen liggen ze er uit.

El Ninjo schreef:
[
Ai, wordt spannend donderdagmiddag tegen Italie...als ze verliezen liggen ze er uit.
Tja...dan is de kans op prijzen wel verkeken. Volgens mij moet Tjechie winnen zelfs. Gelijkspel is ook einde oefening ervan uitgaande dat Ghana zijn laatste potje ook wint. Italie eruit zou ik trouwens wel aardig vinden ook. Belooft in ieder geval een mooie pot te worden

Pff, die Ronaldo kan het écht niet meer! Niks lukt en het enige dat ie nu nog uitstraalt is onzekerheid.. Bedankt nog voor die 5 strafpunten, Ronaldo! (ook al sloeg het nergens op.. Flauw van de scheids, maar de regels zijn gewoon strenger dit jaar).

Gelukkig hield Dida nog de nul, zodat ik toch nog punten overhield aan die wedstrijd.

Toch gaat Brazilië de finale halen, denk ik.

Nicolage Rico schreef:
Toch gaat Brazilië de finale halen, denk ik.
Eerlijk gezegd heb ik dan onderhand nog liever dat Duitsland de finale haalt

Ik ook, behalve dan dat ik mijn poule niet goed heb. Door die poule ga je dingen hopen, die je normaal nooit zou hopen. Ik hoopte dat Dida gister de nul zou houden en Ronaldo zou scoren, terwijl ik veel liever heb dat Australië zou winnen en Brazilië er de 1e ronde uitvliegt.

Het is niet te hopen dat Brazilie wereldkampioen wordt, overigens acht ik de kans klein. Vooraf aan het WK was Brazilie de onbetwiste favoriet (wel met tegenzin!).
Die aussies hebben naar mijn gevoel onverdiend verloren. Echt jammer, ik had die brazilianen graag op hun bek zien gaan met dat bekrompen samba-voetbal. Niet te nadele van jouw poule Nicolage

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.