MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Kicks van Niks

zoeken in:
SelmaDuim
herman schreef:
Ik heb eens een college gehad, waarbij we een uur lang oid. van dit soort dingen kregen te zien. Best grappig.

Psychologie hè.

Ja, zeker in het eerste jaar krijg je een hoop colleges met een hoge amusementsfactor. Ook een keer een heel stuk van Rainman zitten kijken tijdens college...

SelmaDuim
herman schreef:
Ja, zeker in het eerste jaar krijg je een hoop colleges met een hoge amusementsfactor. Ook een keer een heel stuk van Rainman zitten kijken tijdens college...

...en Lord of de Flies bij Groepsprocessen, 12 Angry Man bij Attitudeverandering...

12 Angry Man heb ik niet gezien/gelezen, maar wij moesten een essay schrijven over Lord of the Flies bij Groepsdynamica. Was wel leuk, mijn eerste serieuze schrijfsel in het engels. Die boeken/films zijn blijkbaar toch de standaardvoorbeelden voor psychologische processen.

Arno schreef:
(quote)

Je kan het steeds proberen

Klopt.

Hier de verborgen boodschap die mij fascineerde:

Als je een Amerikaans 20-Dollar briefje op een bepaalde manier vouwt zie je het WTC, dat daarop nog afgebeeld staat, in brand staan.
Een voorspelling op 9/11?

(afbeelding)

Woutt
Nah, lijkt me wel heel ver gezocht.

Social_Mask
Ook de pentagon toch?

Akonner
Je kunt er ook een vliegtuigje mee vouwen .

Social_Mask
Hahaha

rico-bballer
Akonner schreef:
Je kunt er ook een vliegtuigje mee vouwen .
Jij bent altijd vrolijk he .

rico-bballer
Maar zijn jullie hier van de conspiracy theories?

Nee. Jij?

Als er een ding is waar ik een hekel aan heb zijn het conspiracy theories

Dat bankbiljetje is gewoon een op een rare manier een grappig iets

rico-bballer
Ik ook niet maar vind het wel interessant om te lezen altijd en soms zijn er wel dingen vreemd.

Klopt, nog een kick van me: Af en toe gewoon eens lekker mierenneuken.

fredpit
dit topic na 2 maanden weer tot leven wekken

noem het maar niks.

niks.

fredpit
OldSkool schreef:
Klopt, nog een kick van me: Af en toe gewoon eens lekker mierenneuken.

of jullie hebben grote mieren of jij hebt een klein...

Social_Mask

Heel charmant Fredpit

Zal je zeggen: Het is niet de tweede

(afbeelding)

Hier ziet u een voorbeeld van de Formicida Limburgia, ofwel de enorm grote Limburgse mier.

Social_Mask
Schattig!

Trouwens wat mij echt een kick geeft, is als ik op straat loop met mijn oordopjes op en lekkere Hip-Hop zit te luisteren en dan daarop te gaan bounces Ik weet niet waarom, maar dats zó leuk! Soms ga ik vanzelf dansen hehe..

Improvision
Social_Mask schreef:
Schattig!

Trouwens wat mij echt een kick geeft, is als ik op straat loop met mijn oordopjes op en lekkere Hip-Hop zit te luisteren en dan daarop te gaan bounces Ik weet niet waarom, maar dats zó leuk! Soms ga ik vanzelf dansen hehe..

Ja of gewoon je hoofd meebewegen op de beat en dan mensen tegenkomen die gewoon terugknikken.

Kick van niks:

Wanneer je ziet dat een conducteur zn eigen trein mist.

Net op tijd de brug oversteken en dat ie dan net als je achterom kijkt, open gaat

rico-bballer
Met een groep vinden naar de grond kijken en doen alsof er iets speciaals gebeurd je moet is kijken hoe snel er 100 mensen staan te kijken wat er aan de hand is.

rico-bballer schreef:
Een groep vinden naar de grond kijken

Vinden?

Social_Mask
rico-bballer schreef:
Met een groep vinden naar de grond kijken en doen alsof er iets speciaals gebeurd je moet is kijken hoe snel er 100 mensen staan te kijken wat er aan de hand is.

Dat komt me erg bekend voor....was er niet zo'n test langsgekomen op Discovery Channel of National Geographic ?

via de telefoon dit bericht plaatsen... het ziet er hier trouwens best mooi uit...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:24 uur

geplaatst: vandaag om 09:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.