Overig / Algemeen / Kicks van Niks
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 14 juni 2007, 20:39 uur
herman schreef:
Ik heb eens een college gehad, waarbij we een uur lang oid. van dit soort dingen kregen te zien. Best grappig.
Ik heb eens een college gehad, waarbij we een uur lang oid. van dit soort dingen kregen te zien. Best grappig.

Psychologie hè.

0
geplaatst: 14 juni 2007, 20:57 uur
Ja, zeker in het eerste jaar krijg je een hoop colleges met een hoge amusementsfactor. Ook een keer een heel stuk van Rainman zitten kijken tijdens college...
0
SelmaDuim
geplaatst: 14 juni 2007, 21:54 uur
herman schreef:
Ja, zeker in het eerste jaar krijg je een hoop colleges met een hoge amusementsfactor. Ook een keer een heel stuk van Rainman zitten kijken tijdens college...
...en Lord of de Flies bij Groepsprocessen, 12 Angry Man bij Attitudeverandering...
0
geplaatst: 14 juni 2007, 21:59 uur
12 Angry Man heb ik niet gezien/gelezen, maar wij moesten een essay schrijven over Lord of the Flies bij Groepsdynamica. Was wel leuk, mijn eerste serieuze schrijfsel in het engels. Die boeken/films zijn blijkbaar toch de standaardvoorbeelden voor psychologische processen.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 18:09 uur
Klopt.
Hier de verborgen boodschap die mij fascineerde:
Als je een Amerikaans 20-Dollar briefje op een bepaalde manier vouwt zie je het WTC, dat daarop nog afgebeeld staat, in brand staan.
Een voorspelling op 9/11?

0
geplaatst: 17 juni 2007, 13:54 uur
Als er een ding is waar ik een hekel aan heb zijn het conspiracy theories 
Dat bankbiljetje is gewoon een op een rare manier een grappig iets

Dat bankbiljetje is gewoon een op een rare manier een grappig iets

0
rico-bballer
geplaatst: 17 juni 2007, 18:01 uur
Ik ook niet maar vind het wel interessant om te lezen altijd en soms zijn er wel dingen vreemd.
0
geplaatst: 18 juni 2007, 18:24 uur
Klopt, nog een kick van me: Af en toe gewoon eens lekker mierenneuken.

0
fredpit
geplaatst: 19 augustus 2007, 22:23 uur
of jullie hebben grote mieren of jij hebt een klein...
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 13:51 uur

Hier ziet u een voorbeeld van de Formicida Limburgia, ofwel de enorm grote Limburgse mier.
0
Social_Mask
geplaatst: 23 augustus 2007, 23:35 uur
Schattig!
Trouwens wat mij echt een kick geeft, is als ik op straat loop met mijn oordopjes op en lekkere Hip-Hop zit te luisteren en dan daarop te gaan bounces
Ik weet niet waarom, maar dats zó leuk! Soms ga ik vanzelf dansen hehe..
Trouwens wat mij echt een kick geeft, is als ik op straat loop met mijn oordopjes op en lekkere Hip-Hop zit te luisteren en dan daarop te gaan bounces
0
Improvision
geplaatst: 24 augustus 2007, 09:44 uur
Social_Mask schreef:
Schattig!
Schattig!
Ik weet niet waarom, maar dats zó leuk! Soms ga ik vanzelf dansen hehe..Ja of gewoon je hoofd meebewegen op de beat en dan mensen tegenkomen die gewoon terugknikken.

0
geplaatst: 24 augustus 2007, 10:41 uur
Kick van niks:
Wanneer je ziet dat een conducteur zn eigen trein mist.
Wanneer je ziet dat een conducteur zn eigen trein mist.
0
geplaatst: 24 augustus 2007, 10:52 uur
Net op tijd de brug oversteken en dat ie dan net als je achterom kijkt, open gaat 

0
rico-bballer
geplaatst: 2 september 2007, 16:01 uur
Met een groep vinden naar de grond kijken en doen alsof er iets speciaals gebeurd je moet is kijken hoe snel er 100 mensen staan te kijken wat er aan de hand is. 

0
geplaatst: 2 september 2007, 20:42 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 2 september 2007, 21:05 uur
rico-bballer schreef:
Met een groep vinden naar de grond kijken en doen alsof er iets speciaals gebeurd je moet is kijken hoe snel er 100 mensen staan te kijken wat er aan de hand is.

Dat komt me erg bekend voor....was er niet zo'n test langsgekomen op Discovery Channel of National Geographic ?

0
geplaatst: 7 september 2007, 22:54 uur
via de telefoon dit bericht plaatsen... het ziet er hier trouwens best mooi uit...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.