MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Tour de France

zoeken in:
Spijtoptant
Der Effe schreef:
Het is wel zo, en dat fatsoenloze waar je mij van betichtte lijk je ook snel onder de knie te hebben....

Zabel heeft geen fatsoen. Als hij dopinggebruik toegeeft, moet hij zijn fiets twee jaar aan de kant laten staan, en niet vrolijk doorfietsen.
De vergelijking met Bruyneel slaat als een tang op een zwijn.

Der Effe
Je laat jezelf goed kennen

Spijtoptant
Ik heb geen enkele reden mezelf te verstoppen.

Stefan Schumacher , het is en blijft `n duitser , ik heb mijn lesje geleerd bij de EK poel , vandaar dat hij in mijn ploeg zit .
Dat worden een hoop punten erbij.

Schumacher, toch wel enigszins verrassend, voorde rest wel de verwachte namen. Menchov heeft al zn concurrenten al weer ingehaald, behalve Evans. Hij gaat nog goed balen als ie deze ronde minder dan 40 seconden tekort komt op Evans...

Hij zit ook in mijn ploeg omdat ik het een goede renner vind. Ik had hem voor de lange ontsnapping, dat ie dit ook kan verbaast me een beetje.
Overigens blijft het bizar dat deze gast, terwijl hij in januari is gepakt na het gebruiken van een partydrug, wel met de Tour mag meedoen. En Boonen nadat ie is gepakt met coke niet.
Meten met twee maten. Mwa.

Ook mooi dat Andy de broederstrijd in zijn voordeel heeft beslist en daarnaast zijn kopman op achterstand heeft gereden. Zou wat zijn als Andy straks geruisloos het kopmanschap overneemt van Sastre. In de bergen is Andy ook nog eens meer in zijn element. Top. Verder chapeau voor Menchov, heeft Evans zeer goede zaken gedaan, Kirchen idem dito (sprinten, tijdrijden, klimmen: hij kan het allemaal) en heeft Valverde een gaatje moeten laten. Kom maar op met die bergen!

Paap, doe dan wel een volledige screenshot, nu sta ik er niet op.

Uh? Bij mijn weten stond er niet meer onder..
Maargoed, het is wel weer tijd voor een nieuwe stand. Iemand zin om creatief te doen?

1 1 Jasper Jansen 275 275 787
2 3 Fiets em derin 691 511 770
3 4 Steven De Witte 1053 765 760
4 5 Alastor 1295 947 756
5 2 Il Grillo 1645 326 749
6 7 Raymond Papenburg 2353 1657 738
7 10 Tom Mulder 2604 4682 735
8 8 Vamos Alejandro! 2949 2089 731
9 6 kos fietsjes 4120 1562 718
10 9 Doodgeverfde favoriet! 5260 4069 707
11 13 J Lonnee 6596 11420 694
12 15 Vercammens' Magnificent Fifteen 7118 13379 689
13 11 Arno De Wispelaere 7872 5531 682
14 12 De Rode Lantaarn 8751 8309 674
15 14 Wielervereniging Iñigo Chaurreau 14356 11496 633
16 16 Team Vince Vega 15308 17201 627
17 17 ruud koster 20345 33849 602
18 18 rayman 34236 40249 550
19 20 Daniël Reijersen 38182 42521 536
20 21 Ruby 1966 40075 44673 529
21 19 Jeroen Lonnee 40657 40940 527
22 23 Piet Fietswiel 51467 53568 483
23 22 Louis Roghair 52197 49018 480
24 24 Arnout de Vries 63565 54027 409

Ace
Spijtoptant schreef:
(quote)

Zabel heeft geen fatsoen. Als hij dopinggebruik toegeeft, moet hij zijn fiets twee jaar aan de kant laten staan, en niet vrolijk doorfietsen.
De vergelijking met Bruyneel slaat als een tang op een zwijn.

Ik vraag me ernstig af waar jou vermogen tot communiceren zich bevindt. Laat jezelf niet zo kennen, wanneer mensen je op de feiten wijzen.

Alejandro heeft gisteren gelukkig de schade nog een beetje beperkt... In het eerste deel leek het er hard op dat hij het klassement aardig zou verkloten, maar het valt nog mee! Gelukkig...

Ik merk zonet dat ik gisteren (op tourpoule) de tijdrit heb gewonnen met 189 punten

Ik hoor net dat die Colombiaanse homo is afgestapt. Ik kan me nog een Amerikaan herinneren die met een gebroken sleutelbeen verder reed..

Chapeau Ploppesteksel

Spijtoptant
Ace schreef:
(quote)

Ik vraag me ernstig af waar jou vermogen tot communiceren zich bevindt. Laat jezelf niet zo kennen, wanneer mensen je op de feiten wijzen.

Dan ken je mij IRL nog niet, hier op internet doe ik nog moeite me aan te passen aan de mensheid.
Anyway: wat voor de één feiten zijn zijn voor de ander praatjes.

En belangrijker: Menchov is weer terug in de strijd, en duidelijk in topvorm.

Ik zet vandaag mijn geld op McEwen.

Spijtoptant
Goede keuze, FD.

Wat een finish! Prachtige staaltje wielrennen vandaag. Jammer voor die Fogondi (hoe schrijf je dat), maar dan toch de acceleratie van Cavendish erover heen.

Ja, Fogondi (ik weet ook niet hoe je het schrijft xD) heeft alles gegeven, dan is het wel lullig om zo vlak voor de finish nog ingerekend te worden, maarja, zo gaat het he... Maar hij zal wel balen...

Vogondy*

Spijtoptant schreef:

En belangrijker: Menchov is weer terug in de strijd, en duidelijk in topvorm.

Bij de eerste molshoop wordt die er al afgereden.

En ik heb Cavendish, Zabel, McEwen, Freire en Hushovd in mijn poule .

Spijtoptant
AGE-411 schreef:
(quote)

Bij de eerste molshoop wordt die er al afgereden.

Geloof ik niets van. De onbenulligheid van afgelopen maandag had niets met vorm te maken maar met onoplettendheid. Dat zal deze Tour niet weer gebeuren, en bergop kan hij normaal gesproken goed mee. Niets dat er op wijst dat dat nu niet zo zou zijn.

Menchov wint de Tour.

De Tour winnen is misschien wat hoog gegrepen voor Menchov. Vooral omdat hij niet de allerbeste klimmer is.. Evans is ook geen fantastische klimmer maar die hangt er toch nog altijd langer aan & zijn tijdrijderscapaciteiten zijn net iets groter dan die van Menchov dus daar kan Menchov ook geen tijd pakken. Neen, ik denk nog altijd dat Evans zal winnen al hoop ik persoonlijk op een Cunego of een Kirchen, al zal het voor Kirchen wel te zwaar worden als hij in het 'echte' gebergte moet meefietsen.

Godverdomme Steegmans!
Laat dan toch zien wat je kan.. Geraakt ie niet over Freire en dan geeft hij alweer op om te spurten. Jammer zeg! Had toch beter die ouwe Zabel gepakt in mijn poule.

Spijtoptant schreef:
Menchov wint de Tour.

Spijtoptant
Joy4ever schreef:
(quote)

Parijs is nog ver.

Spijtoptant schreef:
(quote)

Parijs is nog ver.
Voor Menchov zeker ja. Evans is duidelijk de te kloppen man. Hopelijk kan Cunego wat uitrichten in de bergen. Daarnaast zie ik Kirchen ook een erg goed klassement rijden, knap hoor van iemand die oorspronkelijk een niet onverdienstelijk sprinter was.

Spijtoptant
Joy4ever schreef:
(quote)
Voor Menchov zeker ja. Evans is duidelijk de te kloppen man. Hopelijk kan Cunego wat uitrichten in de bergen. Daarnaast zie ik Kirchen ook een erg goed klassement rijden, knap hoor van iemand die oorspronkelijk een niet onverdienstelijk sprinter was.

Ik snap werkelijk niet waar al die onderschatting voor Tsaar Denis vandaan komt.
Hij blijkt nu zelfs in tijdritten niet meer onder te doen voor Evans.
(Vorig jaar verloor hij in de eerste tijdrit, weliswaar de dubbele afstand van gisteren, maar liefst 2 minuten en 16 seconden op Evans, en gisteren had Evans nog wel een fiets van een miljoen Euro onder zijn Australische kont, de beste fiets ooit...)
En klimmen, dat moet je in de Vuelta ook.

Kirchen, die heb ik onderschat. Kimmetje zie ik nu als de grote concurrent voor Denis.

Evans heeft Popovich en Valverde heeft Perreiro Sio. Dat is vooral het verschil met Menchov denk ik persoonlijk.

Spijtoptant
Frozen_Devil schreef:
Evans heeft Popovich en Valverde heeft Perreiro Sio. Dat is vooral het verschil met Menchov denk ik persoonlijk.

Hoe bedoel je dat precies ?

Spijtoptant schreef:
(quote)

Hoe bedoel je dat precies ?
Menchov zit straks alleen in de bergen, zijn ploegmaten zullen niet ver mee kunnen komen in de bergen. En ik onderschat Menchov niet hoor maar aan die collectieve overschatting doe ik ook niet mee. De Vuelta is niet de Tour.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.