Overig / Algemeen / Tour de France
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juli 2008, 17:28 uur
0
geplaatst: 13 juli 2008, 18:42 uur
Kos schreef:
Kos fietsjes gaat alweer stijgen.
Net als de hematocriet waarde van Ricco. Verdacht Kos fietsjes gaat alweer stijgen.

0
geplaatst: 13 juli 2008, 19:31 uur
Man, wat haat ik die Ricco toch 
Valverde zag er ook niet goed uit.. En jammer voor Evans, die val.
Slecht voor mijn poule, gene vette vandaag..
@Joy4ever: als blijkt dat die Ricco pakt, dan word ik pissed off
PS: @ Frozen_Devil: Devolder & Cunego zaten toch steeds mooi vooraan in't peloton, i.t.t. Kirchen die het lastig had.

PS: @ Frozen_Devil: Devolder & Cunego zaten toch steeds mooi vooraan in't peloton, i.t.t. Kirchen die het lastig had.

0
geplaatst: 13 juli 2008, 19:40 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Net als de hematocriet waarde van Ricco. Verdacht 
Zijn hematocrietwaarde ligt van nature uit al zeer hoog dacht ik?
0
teutoon
geplaatst: 13 juli 2008, 21:25 uur
Ploppesteksel schreef:

Enige renner die het de moeite waard maakte om vandaag je tv aan te zetten. De rest zijn grijze muizen.
0
geplaatst: 13 juli 2008, 21:28 uur
teutoon schreef:
Enige renner die het de moeite waard maakte om vandaag je tv aan te zetten. De rest zijn grijze muizen.
Planten. (quote)

Tsja. Ricco. Een enorme grote bek. Maar hij laat inderdaad als een van de weinigen echt wat zien. Ik had het niet verwacht,, maar grote klasse.
0
teutoon
geplaatst: 13 juli 2008, 21:33 uur
Planten inderdaad, hoewel ik dat niet terecht vind als het om Bettini gaat. Maar hij heeft de etappe meer dan gered.
Maargoed sommige mensen zien liever een groep van 40 renners over de finish komen in de eerste bergetappe.
Maargoed sommige mensen zien liever een groep van 40 renners over de finish komen in de eerste bergetappe.

0
geplaatst: 13 juli 2008, 22:38 uur
Ploppesteksel schreef:
Ricardo Ricco

Wat een prachtrenner is dat toch , de enige in het circus waar je nog de tv voor aanzet .
Morgen flikt ie het hem weer en pakt verdient geel , is die bandjesplakker van `n Kirchen hem tenminste kwijt .
Ricco reedt bij iedereen weg alsof ze er niet stonden
, dat is pas wielrennen .
0
geplaatst: 13 juli 2008, 22:44 uur
1 1 Steven De Witte 1690
2 3 Fiets em derin 1664
3 4 Jasper Jansen 1646
4 6 kos fietsjes 1630
5 2 Il Grillo 1611
6 9 Raymond Papenburg 1605
7 5 Alastor 1594
8 8 Vamos Alejandro! 1584
9 10 Doodgeverfde favoriet! 1581
10 7 Tom Mulder 1571
11 11 Vercammens' Magnificent Fifteen 1508
12 12 De Rode Lantaarn 1461
13 13 J Lonnee 1420
14 14 Arno De Wispelaere 1417
15 15 Wielervereniging Iñigo Chaurreau 1395
16 16 Team Vince Vega 1363
17 17 ruud koster 1340
18 20 Daniël Reijersen 1225
19 19 Ruby 1966 1209
20 18 Jeroen Lonnee 1195
21 21 rayman 1137
22 22 Piet Fietswiel 1045
23 23 Louis Roghair 997
24 24 Arnout de Vries 891
2 3 Fiets em derin 1664
3 4 Jasper Jansen 1646
4 6 kos fietsjes 1630
5 2 Il Grillo 1611
6 9 Raymond Papenburg 1605
7 5 Alastor 1594
8 8 Vamos Alejandro! 1584
9 10 Doodgeverfde favoriet! 1581
10 7 Tom Mulder 1571
11 11 Vercammens' Magnificent Fifteen 1508
12 12 De Rode Lantaarn 1461
13 13 J Lonnee 1420
14 14 Arno De Wispelaere 1417
15 15 Wielervereniging Iñigo Chaurreau 1395
16 16 Team Vince Vega 1363
17 17 ruud koster 1340
18 20 Daniël Reijersen 1225
19 19 Ruby 1966 1209
20 18 Jeroen Lonnee 1195
21 21 rayman 1137
22 22 Piet Fietswiel 1045
23 23 Louis Roghair 997
24 24 Arnout de Vries 891
0
geplaatst: 13 juli 2008, 22:46 uur
AH. Er zijn er gelukkig nog een paar die er nóg minder verstand van hebben. 

0
geplaatst: 13 juli 2008, 23:21 uur
Het valt wel op dat die tourpoule er elke dag bijna hetzelfde uitziet .
0
geplaatst: 13 juli 2008, 23:21 uur
Pronostiek voor morgen?
1. SASTRE
2. PEREIRO
3. EVANS
- Valverde: Bad day
- Evans: Bad day, maar kan schade beperken
- Ricco: Volgt bij de andere favorieten (op enkele min/sec) nadat ie vandaag heel wat kruit verschoten heeft. (Ik zie hem wel nog eens winnen op Prato Nevosa)
- DeVolder: as usual. Mee met de favorieten.
1. SASTRE
2. PEREIRO
3. EVANS
- Valverde: Bad day
- Evans: Bad day, maar kan schade beperken
- Ricco: Volgt bij de andere favorieten (op enkele min/sec) nadat ie vandaag heel wat kruit verschoten heeft. (Ik zie hem wel nog eens winnen op Prato Nevosa)
- DeVolder: as usual. Mee met de favorieten.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 01:47 uur
Hmm, Ricco reed vandaag makkelijk bij iedereen weg, maar er moet wel gezegd worden dat de favorieten zich rustig hielden. Piepoli zou ook best kunnen winnen, tis wel een aankomst voor hem. Verder maken Menchov en Pereiro een sterke indruk op mij, vooral voor Menchov is het morgen dé kans om tijd terug te pakken op Evans. En misschien, als de favorieten zich meer bezig gaan houden met elkaar dan met de etappe, dat Bernhard Kohl nog de rit kan pakken, vind hem erg goed rijden deze Tour.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 02:52 uur
Voorspellen, altijd leuk.
Morgen grote verschillen. De grootste van deze hele tour denk ik. Het gaat, zoals heel vaak bij de eerste BC aankomst bergop een afvalrace worden op de laatste helling tussen de favorieten. Geen groep met favorieten bij de meet, maar hooguit per een man of drie komen ze binnendruppelen. Pas vanaf pakweg nummer 25 grotere groepjes. Kirchen verliest het geel. De beste man kan best klimmen, maar de verschillen zijn bovenin natuurlijk veel te klein en als hij niet later deze tour meezit met een grote ontsnapping wordt hij aan het eind van de ronde 20e ofzo. Best een grote kans dat een vroege vluchter (een Spanjaard op achterstand ofzo) de etappe mag winnen, maar eigenlijk denk ik Sastre of Andy Schleck. Denk dat CSC vooral het team is dat de boel morgen hard gaat maken. Ik heb een minder positief voorgevoel bij het team van Valverde. Op papier erg sterk, maar ik weet het nog niet.
Voorspellinkje dan maar:
Eerst een groepje vroege vluchters (al vanaf km 25 ofzo), een man of 15 (uit veel verschillende ploegen) met mensen als Voigt, Voeckler, Delafuente en, waarom ook niet, Pieter Weening (viel me vandaag erg mee trouwens). Breekt in stukjes op de Tourmalet. De laatste (een of andere Spanjaard) wordt bijgehaald op de laatste helling. Na verschillende aanvalletjes blijft uiteindelijk Schleck weg en wint. De favorieten druppelen daarna in groepjes van 1, 2 of 3 binnen. Voor er 20 renners binnen zijn, zijn we al vijf minuten verder.
1. Andy Schleck
2. Samuel Sanchez
3. Denis Menchov
Morgen grote verschillen. De grootste van deze hele tour denk ik. Het gaat, zoals heel vaak bij de eerste BC aankomst bergop een afvalrace worden op de laatste helling tussen de favorieten. Geen groep met favorieten bij de meet, maar hooguit per een man of drie komen ze binnendruppelen. Pas vanaf pakweg nummer 25 grotere groepjes. Kirchen verliest het geel. De beste man kan best klimmen, maar de verschillen zijn bovenin natuurlijk veel te klein en als hij niet later deze tour meezit met een grote ontsnapping wordt hij aan het eind van de ronde 20e ofzo. Best een grote kans dat een vroege vluchter (een Spanjaard op achterstand ofzo) de etappe mag winnen, maar eigenlijk denk ik Sastre of Andy Schleck. Denk dat CSC vooral het team is dat de boel morgen hard gaat maken. Ik heb een minder positief voorgevoel bij het team van Valverde. Op papier erg sterk, maar ik weet het nog niet.
Voorspellinkje dan maar:
Eerst een groepje vroege vluchters (al vanaf km 25 ofzo), een man of 15 (uit veel verschillende ploegen) met mensen als Voigt, Voeckler, Delafuente en, waarom ook niet, Pieter Weening (viel me vandaag erg mee trouwens). Breekt in stukjes op de Tourmalet. De laatste (een of andere Spanjaard) wordt bijgehaald op de laatste helling. Na verschillende aanvalletjes blijft uiteindelijk Schleck weg en wint. De favorieten druppelen daarna in groepjes van 1, 2 of 3 binnen. Voor er 20 renners binnen zijn, zijn we al vijf minuten verder.
1. Andy Schleck
2. Samuel Sanchez
3. Denis Menchov
0
geplaatst: 14 juli 2008, 10:18 uur
Hahaha, prachtig, ben benieuwd waar je die voorspelling op baseert.
Van wat ik er tot nog toe van zag (was tijdje op vakantie) zit hij enorm te [Ducrot-mode] linkeballen [/Ducrot-mode]. Hij gaat nu pas knallen.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 10:38 uur
Die Sauniers gaan er nog is lekker inknallen. Als je zo in vorm bent als Ricco nu is, is dat herstel niet zo'n probleem (Zie Sella dit jaar in de Giro). Ik heb nog een beetje m'n twijfels bij Piepoli, maar als hij klimt zoals hij kan klimmen dan zouden Ricco's woorden van gister wel is kunnen uitkomen en laat hij zijn ploegmaat winnen.
1. Piepoli
2. Ricco
3. Menchov
4. Pereiro
5. Evans
Valverde en Kirchen zakken doot het ijs (ik hoop dat ik mis zit).
1. Piepoli
2. Ricco
3. Menchov
4. Pereiro
5. Evans
Valverde en Kirchen zakken doot het ijs (ik hoop dat ik mis zit).
0
Ace
geplaatst: 14 juli 2008, 10:45 uur
Kos schreef:
Van wat ik er tot nog toe van zag (was tijdje op vakantie) zit hij enorm te [Ducrot-mode] linkeballen [/Ducrot-mode]. Hij gaat nu pas knallen.
(quote)
Laten we het hopen! Hoewel ik fan ben van de man, heb ik zo mijn twijfels... Na vandaag zullen we het weten.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 10:47 uur
Jasper schreef:
Valverde en Kirchen zakken door het ijs.
Dan denk ik eerder aan Magnus Backstedt, die is met zijn 94 kg de zwaarste renner.Valverde en Kirchen zakken door het ijs.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 10:52 uur
Je lijkt Herbert Dijkstra wel.
Backstedt is trouwens al door het ijs gezakt, die kwam een paar etappe's geleden al (huilend) buiten de tijdslimiet binnen.
Backstedt is trouwens al door het ijs gezakt, die kwam een paar etappe's geleden al (huilend) buiten de tijdslimiet binnen.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 12:20 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Dan denk ik eerder aan Magnus Backstedt, die is met zijn 94 kg de zwaarste renner.Kwam in die rit waar sanchez won op 31 min binnen, ver buiten tijd dus.
0
geplaatst: 14 juli 2008, 16:03 uur
Kos schreef:
(quote)
16:03: Laatste Kilometers van de Tourmalet.
Ze nu uw TV open
Zoek Valverde

0
geplaatst: 14 juli 2008, 16:10 uur
AGE-411 schreef:
Zoek Valverde
(quote)
Zoek Valverde

En dan laten ze Perreir Sio met hem rijden, terwijl Sio veel beter is.

0
geplaatst: 14 juli 2008, 16:17 uur
De Volder zit ook in dat groepje.
Blijkbaar een mindere dag.
Cunego is totaal ten dode opgeschreven.
Blijkbaar een mindere dag.
Cunego is totaal ten dode opgeschreven.

0
geplaatst: 14 juli 2008, 16:18 uur
Die Cunego valt me vies tegen. En dan te bedenken dat Voigt ze er allemaal afrijdt. Ja Voigt!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.