Overig / Algemeen / Fotografie
zoeken in:
0
geplaatst: 15 oktober 2011, 11:44 uur
Mooie zonsopgang. Ik had toevallig deze gisterenmorgen op de Oosterschelde:

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 11:56 uur
Ja, die tweede is een toevalsshot uit de losse pols dus daar zit niet echt een idee achter. Maar ik vind hem toch wel wat hebben, misschien vanwege de kleur.
0
geplaatst: 1 november 2011, 14:13 uur

Nooit geweten dat het Noorderlicht er echt zo mooi uitzag als dat ik hoopte....
1
geplaatst: 2 november 2011, 21:54 uur
Mooie plaatjes itchy! Nog een paar beelden van van mijn uitstapje naar de Lofoten en Vesterålen, Noorwegen

0
geplaatst: 2 november 2011, 21:58 uur
Mooie foto's Lebowski, zou bijna zeggen dat je fotograaf bent!
Of ben je dat toevallig ook? Oog voor speciale beelden heb je in ieder geval wel.
Composities zijn ook mooi en goed in evenwicht.
Of ben je dat toevallig ook? Oog voor speciale beelden heb je in ieder geval wel.
Composities zijn ook mooi en goed in evenwicht.
0
geplaatst: 2 november 2011, 21:59 uur
lebowski schreef:
Nog een paar beelden van van mijn uitstapje naar de Lofoten en Vesterålen, Noorwegen
Nog een paar beelden van van mijn uitstapje naar de Lofoten en Vesterålen, Noorwegen
Een en al herkenning ... ben er vaak geweest. Wat mij betreft het mooiste landschap dat ik ooit zag. Wanneer was je daar ? Ik zou er zelf wel eens heen willen in april of oktober, als het volop schemert.
0
geplaatst: 2 november 2011, 22:00 uur
Ducoz schreef:
zou bijna zeggen dat je fotograaf bent!
zou bijna zeggen dat je fotograaf bent!
Dank je! Ik ben absoluut geen fotograaf, sinds een jaar beginnend hobbyist. En een bloedmooie omgeving wil ook nog wel eens helpen.
dix schreef:
Een en al herkenning ... ben er meermalen geweest. Wat mij betreft het mooiste landschap dat ik ooit gezien heb. Wanneer was je daar ? Ik zou er zelf wel eens heenwillen in april of oktober, als het volop schemert.
Een en al herkenning ... ben er meermalen geweest. Wat mij betreft het mooiste landschap dat ik ooit gezien heb. Wanneer was je daar ? Ik zou er zelf wel eens heenwillen in april of oktober, als het volop schemert.
Ben net terug, tien daagjes in mijn huur-Skoda rondgereden. Hoogtepunt was Nyksund wat mij betreft, zou daar wel een huisje willen kopen.
0
geplaatst: 2 november 2011, 22:06 uur
Ja zo denken wij er ook over.... maar wel een end rijden voor een weekendje, niet ? Nyksund ken ik niet, de mooiste plek die ik er vond is bij Fredvang en Ramberg, noordkust dus. Vaeroy is ook heel tof.
enne ... iets verder langs de kust : Senja
enne ... iets verder langs de kust : Senja
0
geplaatst: 12 februari 2012, 00:12 uur
Graf ging uit wandelen langs bevroren havens zonder z'n goede camera (stom!), maar wist dit mooie patroon zelfs met z'n telefoon nog vrij aardig te vangen:

0
geplaatst: 5 maart 2012, 21:27 uur
Heb jij de foto gemaakt of ben jij degene die dat beest in beeld gooit? 

0
aslan (crew)
geplaatst: 6 maart 2012, 08:07 uur
grauwe gans inderdaad, onderstaande is een nijlgans:

* denotes required fields.